Pages

8 Temmuz 2011 Cuma

KEÇE ÖRGÜ KARIŞIMI ÇANTA!!!

ÇAPRAZ ÇANTA
Bu çantayı sipariş üzerine çalıştım.Açıkçası ilk çanta denemem.Yaptıklarımı gören arkadaş bana güvendi ve bir çanta siparişi verdi.Daha kendi görmedi.İnşallah sever diyorum.Bu çanta siparişini veren arkadaşla kendi fikirlerimi harmanlayıp çalıştım.
Bende çanta kullanan bir bayan olarak iç kullanımına önem verdim.
Her iki tarafınada cep kullandım...
Hepinize sağlıklı,mutlu hafta sonu tatili geçirmenizi diliyorum.
Sevgiyle kalın:)

15 yorum:

  1. Süper güzel ceplerle de kullanışlı bir çanta olmuş canım güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerine sağlık.bence arkadaşında beğenecektir.hele içte cepler olması muhteşem olmuş.çok işe yarıyorlar..

    YanıtlaSil
  3. wayy çok hoş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. çok hoş detayları ile harika... güzel günlerde kullansın :))

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık içide dışa süper olmuş,çok başarılı bir çalışma. sağlıkla kullanılsın.

    öpüyorum canım

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım benim.şık olmuş, inşallah siparişlerin arkası ğelir....

    YanıtlaSil
  7. ne güzel fikir örgü ve keçeyi birleştirmek ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık canım çok orjinal olmuş...

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar özenli tasarlamışsın, iç detaylar harika, dış görünüm çok şık, hele sap tasarımı çok hoşuma gitti, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. çok şık bir tasarım... çok da kullanışlı görünüyor... ellerine sağlık.. üzerindeki keçe desenine de bayıdım...

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bir çanta olmuş canım..Eline sağlık:)Sen de benim gibi tasarımlarında örgüyü kullanıyorsun..Alıcısı da güle güle kullansın..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. MARİFETANE
    Teşekkür ederim canım.Mahçup olmamak için elimden geleni yaptım.
    Sevgiler:)

    uğurböceği
    İnşallah canım.Cepler olmazsa bir anlamı olmazdı ki!kese gibi:(
    Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    Dürr-i Yekta
    :)Teşekkürler...
    Sevgiler:)

    yaseminkale
    Teşekkürler canım.Beğendiğine sevindim.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Güzel dileklerin için teşekkürler.Amiiin.
    Sevgiler:)

    halime
    Teşekkür ederim canım...Amin.
    Sevgiler:)

    GÖNÜL
    :))Keçeden ayrılmak istrmedim.
    Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    SMİLENA
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    Banuca
    Beğendiğine sevindim.
    Sevgiler:)

    EMİNE ÖZTÜRK
    Teşekkürler...
    Sevgiler:)

    Noyumberry
    Evet:)örgüyüde keçeyide seviyorum.İkisindende ayrılamayınca,böyle bir şey çıktı ortaya.
    Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık balım kesin beğenir arkadaşın. iyi pazarlar olsun mucx

    YanıtlaSil
  14. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ
    Teşekkür ederim canım...Bendende mucx

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)