Pages

6 Kasım 2009 Cuma

BLOG MİMİ 2


Blogunu çok severek izlediğim arkadaşım http://cansudere-lalezar.blogspot.com/ beni mimlemişti bugüne kısmetmiş yayınlamak.Çok teşekkür ederim arkadaşım.
Hemen başlıyorum soru ve cevaplara!
1)Bloguna neden bu ismi verdin?
Amacım aslında yaptığım her şeyi günlük yayınlamaktı.Blog olayına girmeden önce bunu her gün yapabilirim sandım ama başaramadım.Blog ismimin mazisi bu!
2)Bloguna yazarken star tribiyle olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?
Ben de bu soruya soruyla karşılık vermek istiyorum.
O nasıl bir şey oluyor ki?
3)En son aldığın garip şey nedir?
İki sene önce çamaşır teli takmak için demir yaptırttım.Demir mi çamaşırı tuttu,çamaşır mı demiri tuttu anlamadım.İki sene öyle sallandık!bu sene başka demirciye sağlam bir demir yaptırttım.Bu elimde olmadan bir gariplik oldu,aslında garip diyebileceğim hiç bir şey almam.
4)Şeker gibi olduğun anlar?
Aslında insanlar beni ilk görüşte soğuk bulurlar.Ama beni tanıdıktan sonra olanlar o zaman olur işte!amanda ne şekermiş bu kız derler herhalde.
5)Arkadaşım,artık sormayın dediğin şeyler nedir?
Arkadaşım 5. soru oldu artık sorma ya:)))))
6)Kendini okutan blog dediğin?
Ben izlemeye aldığım bütün blogları çok seviyorum çünkü hepsinden farklı şeyler alıyor,öğreniyorum.
7)Bu blog sahibi-sahibesiyleyle karşılaşabileceğiniz yerler?
Ben çok karşılaşmak isterim.Hayal Arkadaşımla öyle bir muhabbete girdik inşallah gerçekleşir.
Ben aslında mim yazmayı ve okumayı seviyorum.Birbirimizi tanıma açısından.Saygı duyuyorum bazı arkadaşlarımız mim olayını sevmiyor.Ben de yazmak isteyen bütün arkadaşlarımı mimliyorum.
Hepinizin güzel bir hafta sonu geçirmenizi diliyorum.
Sevgiyle kalın...

3 yorum:

  1. Güzelmiş..Yazıların ve blogunla şeker gibi birisin.. İyi tatiller.

    YanıtlaSil
  2. canım çok teşekkürler ayy sen çok yaşa e mi çok güldüm 5 .soruya ve cevaba arkadaşım 5. soru oldu çok hoşsun valla sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. güzel bir hafta sonu dilerim ..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)