Pages

5 Kasım 2009 Perşembe

ŞİRİN AYICIK




Arkadaşlar bu oyuncağı polardan diktim.Mutfağa girmeye hazır durumda!kalıbını webten buldum doğrusu ,ama yanlızca kalıbını kullandım.Diğer tasarımları bana ait.Artık kumaş oyuncaklarda yapacağım.Sağlıklı bir oyuncak yaptığıma inanıyorum.Bu oyuncak 2 ve 6 yaş arası için çok ideal bir oyuncak.Köpeği ve kedisi olanlarda kullanabilir bence!bu ürünümüde Şanslı'nın pasajında bulmanız mümkün.
Arkadaşlar size bir önemli bir konudan bahsetmek istiyorum.Farkındasınızdır sayfam değişti,genişledi.Bunun için bana http://www.stildirektoru.com arkadaşım yardımcı oldu.Blogumla oynadı çarptı böldü.Bir de elinde olan imkanlar doğrultusunda blog başlığını değiştirdi.Ben ilk önce renklilikten hoşlandığım için bana biraz soğuk geldi ama sonradan gözüm alıştı.Şimdi seviyorum ,havalı bir şablon içinde sıraya girdim.Sıram gelsin bakalım neler olacak şimdiden merak ediyorum.Blogumu çok kullanışlı bir hale getirdi.Önemli dedim çünkü blogunda blogla ilgili verdiği bilgileri mutlaka dikkatlice okuyun.Çok güzel ve çok önemli bilgiler bunlar.Ben arkadaşımdan çok güzel bilgiler aldım ve bunları kullanıyorum.Özelliklede bloglara cam gibi görseller eklemek,yukarıda linkini yazdım.Üzerine bir tıkla bakın harika bilgiler.Ben onun kadar güzel anlatamam belki.Arkadaşıma çok teşekkür ediyorum.
Blgumda bir soru sormuştum hemen http://icmdkiyolculuk.blogspot.com/ http://sesiber.blogspot.com/
arkadaşlarım hemen bana yardımcı oldular.Sizlerede çok teşekkür ederim arkadaşlar.Hele Funda'cım birde telefon etmiş bana canım ya sizleri seviyorum ve çok teşekkür ediyorum.Bu gün bağlama kursum var.Şimdi biraz çalışayımda rezil olmayayım orada!
He unutmadan yukarıdaki resimlere tık tık.
Bu arada bütün arkadaşlarıma teşekkür ederim o güzel yorumlarınızla enerji veriyorsunuz bana.
Sevgiyle kalın.

15 yorum:

  1. canım o teşekkür bana aitt..senin gibi güzel bi insanla tanışmak ,konuşmak çok güzel inan.
    ayıcıkda çok sevimli resimlere tık bile gerekmeden gayet güzel görünüyor şanslıcım..

    YanıtlaSil
  2. canım merhaba güzel yorumların için çokkkkk teşekkür ederim ...bu ayıcığın çok tatlı olmuş pek dikiş bilmiyorum ama sanırım kalıbını verirsen deneyebilirim.yeğenime yapmak isterim yumuş yumuş oynasın kızçem...

    YanıtlaSil
  3. Şanslı bu kadar sevimli bir ayıcık görmemiştim inan:)Harika olmuş.Patilerini,elbisesini,kafasındaki süsü çok şirin yapmışsın.Ellerine sağlık.Pasajda bol satışlar..

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş canım ellerine saglık kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Pek şirin olmuş.Benden iyi yemek yapar kesin:)))

    YanıtlaSil
  6. canım çok şirinler bayıldım
    sevgiler.şengülce..

    YanıtlaSil
  7. çok tatlı çok güzel olmuş..ellerine sağlık.. Bağlama nasıl gidiyor.Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  8. mehbup
    Canım yakından ilgilendiğin için teşekkür ederim.Dün bağlama dersine gittim.Çok zevkli,bağlama üzerinde bütün notaları öğrendik.İnşallah elime alıp şöyle bir döktürebilirim.
    Hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  9. ablacım sayfan böyle harika olmuş valla geniş geniş ferah ferah :)))oyuncakta çok güzel olmuş eline sağlık bende kızımla böyle bir çalışma yapmak istiyom,daha önce yapmıştık çok ama boşladık ne zamandır,hazır oyuncaklarla oynaya oynaya çocuklar üretkenciliği ortadan kalkıyor,yapmak lazım çocuklarımıza böyle şeyler öğretmek lazım


    ya bide ablacım ben burda keçe bulamıyorum ya sinir oluyorum küçük bir yer olduğu için herşeyi bulmak zor oluyor,bu rengarenk keçeleri nerden temin ediyorsunuz????

    YanıtlaSil
  10. meraklıbeti
    Teşekür ederim canım.Ben keçelerimi Eminönünden alıyorum.Ama pasajda çok güzel keçe satan arkadaşlarımız var.Açıkçası oradanda almak istiyorum.Çünkü fiyatları pahalı değil ve çok güzel renkler satıyorlar.Tavsiye ederim.
    Hayırlı cumalar canım.

    YanıtlaSil
  11. bloğun geniş ve ferah olmuş ..o gözleri nasıl ekledin ??çok beğendim ...ayıcığında çok şirin ..

    YanıtlaSil
  12. çok şirin olmuş ayıcık, ellerine sağlık. genişlemen de iyiş olmuş, ben de yapsam iyi olacak.
    ayrıca rica ederim.

    YanıtlaSil
  13. Pek hamarat bir ayicik :)
    Blog gayet ferah ;)
    Bu arada bana yazmissin gözler nasil takilir diyede ,bende diyorum ben öyle birsey sormadim ama :D Simdi iyi anlamis oldum yukaridaki yorumdan durumu :P Ben KelebekGibi'yim yukarida ki arkadas ise kelebek :D
    Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  14. Canim ayicik cok $irin olmu$,önlügüde pek yaki$mi$.
    Ne yalan söyleyim benim gözüm önlüge takilde!:)
    Acaba kendime büyügünden diksemmi diye dü$ünüyorum..:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)