Pages

13 Kasım 2009 Cuma

YILBAŞI İÇİN ÖZEL 2 (BROŞ)

Evet arkadaşlar ben yılbaşı kutlaması yapmıyorum.Yani bunun için eylencelere gitmiyorum,kadeh tokuşturmuyorum,hediyeler almıyorum,ağaç süslemiyorum.Kısacası yılbaşı benim geleneğim değil!ben yalnızca çevremdekilere hayırlı bir yıl dilerim.Ama kutlayanlarada saygım sonsuz,bunun için yeni bir yılbaşı özel serisi hazırlıyorum hediyeleşmek isteyenler için.Yılbaşına uygun renkte bir broş hazırladım.Ortası keçe,yanları ise kırmızı tülden.

İki kat keçeden hazırladım bu broşu!bütün detayları hazırladıktan sonra arkadaki keçeyi yapıştırdım.İlgilenenler Şanslının pasajından SATIN AL abilir.
Hayırlı bir hafta sonu tatili sizinle olsun.
Sevgiler...

16 yorum:

  1. Canım neler yapmışsın öyle ,bende geri geldim sonunda sevgiler :) Unutmadan headerın da aklımda

    YanıtlaSil
  2. STİL'im döndüğüne sevindim canım.
    Canım benim aklında olduğunu biliyorum.Bütün yardımların için tekrar teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Kalbim sendeee :) Cok zevklisin.... guzel bir hafta sonu diliyorummm medinem

    YanıtlaSil
  4. selam ..güzel bir hafta sonu dilkiyorum herşey gönlünce olsun ...

    YanıtlaSil
  5. evet ablacım aynen katılıyorum bizde hiç kutladığımızı görmedim ailecek,tek duam olur ogün daha çok dua ederimki yeni yılda üzücü şeyler olmasın..nenem derdi gavur adeti bunlar diye:)))))broş çok güzel olmuş bu arada eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. canım geçmiş olsun dileklerin için teşekkür etmeye geldim.iyileşince görüşürüz ...

    YanıtlaSil
  7. Çok şirin olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  8. Çok şirin bir broş olmuş.Tül süper yakışmış:)

    YanıtlaSil
  9. o gözler ne güzel olmuş öyle :)

    YanıtlaSil
  10. çooookkkkk şık olmuş ellerine sağlık canım.
    güzel bir pazar günü diliyorum

    YanıtlaSil
  11. Keçe ve tül karışımı çok hoş:)

    YanıtlaSil
  12. süperrrr şeker bişey bu.ellerine sasğlık canım.harikasınnnn..

    YanıtlaSil
  13. çok şeker bi şey olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)