Pages

1 Kasım 2009 Pazar

YENİ TASARIMLARIM

Bu gördüğünüz tasarımları geçen hafta içi yapmıştım ama yoğunluktan dolayı yayınlamak bu gün kısmet oldu.Siyah buluzun üzerine koydum ki daha ayrıntılı gözüksün.Önceden yaptığım broşu hatırlamak isterseniz burada!
Bu yüzüğüde çok severek çalıştım.Hediye paketi gibi görünüyor.Kullandığım renkler birbirine çok güzel uydu.Ne dersiniz?bu yaptığım ürünlerde Şanslı'nın pasajında!
Resmi daha büyük görmek için tık tık.Oyalı yüzüğümüde hatırlamak isterseniz o da şurada!
Dikiş makinası ne kadar çok lazım mış bize!bana fırsat yok valla!şu anda kardeşim altını üstüne getirdi makinanın.Kendine birşeyler diyor onu sizinle paylaşırım.Çünkü ilginç bir şey olacak sanırım.
Sevgiyle kalın...

16 yorum:

  1. ben tsk ederim blogunuzda gezinmek guzel cok guzel tasarimlariniz var iyi gunler dilerim

    YanıtlaSil
  2. canım çok güzel olmuşlar ellerine saglık sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Yeni tasarımların her zamanki gibi çok güzel canım:)Bol satışlar olsun:)

    YanıtlaSil
  4. yüzük çok cici olmuş eline sağlık ablacım.

    YanıtlaSil
  5. senin tasarımlarını neden çok seviyorum biliyormusun günü yansıtıyorda ondan.abartı yok cok ciciler.

    YanıtlaSil
  6. Tam bir tasarimcisin... Begeniyorum tasarimlarini acikcasi... devammm... :) medinem

    YanıtlaSil
  7. Farklı size özel tasarımlar tebrikler o güzel ellerinize emeğinize sağlık.

    Sağlıklı mutlu güzel hafta geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  8. harika olmuşlar.makina deme canım bende çoooooook istiyorum...

    YanıtlaSil
  9. Kuzum Hello Kittye bayıldım ya :)

    YanıtlaSil
  10. Harika işler bunlar,eline ,yüreğine gurban,sevgiler

    YanıtlaSil
  11. ıyıaksamlar arkadasım,çok şirin olmuşlar,ellerinize sağlık,sevgiler
    http://cafemis.com
    http://cafemis.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Cıvıl cıvıl,şık bir yüzük olmuş.Ellerine sağlık Şanslı..

    YanıtlaSil
  13. Hello kitty'yi unutmuşum.Bayıldım ya,harika olmuş.Siyahın üzerinde de bir başka güzel durmuş gerçekten..

    YanıtlaSil
  14. slm yüzük çok güzel değişik olmuş ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  15. canım benım bırbırınde guzel tasarımlarını bızımle paylaştıgın ıcın tesekkurler,ıyı bır hafta dılıyorum,kalın saglıcakla
    http://cafemis.com
    http://cafemis.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)