Pages

15 Kasım 2009 Pazar

BU SAAT TE BAŞLIK MI GELİR AKILA



Bağlamamı alalı iki hafta oldu,tanıştırmak ise yeni kısmet oldu.Bir arkadaşımız alırsan fiyatından haberimiz olsun demişti.Ben de bilgilendirmek amacıyla bağlamayı fotoğrafladım.Çok severek aldım!bir çok rengi vardı ama ben açık renkten yana oldum.Aksaray'daki (Teoman müzik evinden) aldım.Hocamız bize buradan almamızı önerdi.Bir de şöyle bir avantajı var.Bağlamayı alıyorsunuz,bir kaç sene sonra bağlamadan bıkıyorsunuz,yeni istiyorsunuz vs.Bağlamayı aldığınız fiyattan sayıyorlar yenisiyle değiştiriyorlar.Benim aldığım bağlama 250 tl idi!hocamızın desteğiyle 225 tl ye aldım.Ama aldığımdan çok pahallı bağlamalarda var.Bizim için bu yeterliymiş.Artık öğreneyim de baka.göre,bile alırım.Orada küçük bir atölyeler ide vardı.Atölyeyi görmemizi tavsiye ettiler.Ben zaten çok meraklıyım!iki kişi çalışıyorlardı atölyede,inanılmaz güzel bir manzaraydı.Resim maki nam neden yok yanımda diye kızdım kendime!o günden beride maki namı yanımda taşıyorum. Bilmiyorum ileride size bir konserde verebilirim.İstek olursa tabi!hiç bir şey zorla olmaz.Belki ilk günler kulak tıkarsınız ama,ileride kulak tıkadığınıza utanırsınız bak:))))))
Hepinize hayırlı pazarlar diliyorum.
Sevgiyle kalın.

6 yorum:

  1. sazın tınısı güzeldir arkadaşım.kim kulak tıkamak ister..sen ver konseri eminim çok dinleyicin olur:)

    YanıtlaSil
  2. Baglama calmak cok zevkli canim,hele biraz cala bildikten sonra ellinden hic birakmayacagini dü$ünüyorum. Bende 3 sene baglama kursuna gitmi$tim ama sonra zaman sorunu ya$adigimdan dolayi birakmak zorunda kaldim...
    Sen konser verirsinde biz seni dinlemeye gelmezmiyiz hic..;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Bağlaman güzelmiş, güle güle kullan.. Bağlama resmini görünce açıkcası şey bekledim. ufak bir konser vereceksin sandım..Bekliyorum..İyi pazarlar.

    YanıtlaSil
  4. Kardeşimde çalıyor sabır ve kulak şart sanırım kolay gelsin canım, güzel haftalar.

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan:)Güzel haftalar dilerim:)

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsun bağlaman güzelmiş güle güle kullan mini bir konser isteriz tabi kendine iyiy bak :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)