Pages

21 Kasım 2009 Cumartesi

İLK YAPTIĞIM ÖRGÜ BEBEK



Çalıştığım dönemlerde aklıma çeşit çeşit fikirler gelirdi.Hayal ederdim şöyle şöyle yapayım,saçınada şirin bir fiyonk koyayım,ayaklarını şöyle yapayım,yok yok öyle güzel olmaz vs.Ama yanlızca aklıma gelen bebek değildi.Bir çok tasarım geliyordu aklıma,halada öyle!o yüzden bu kadar karışık çalışıyorum.Tekstil sektöründe çalışmıştığım için ,hobilerimi gerçekleştiremiyordum.Triko piyasasında sezon dönemi çok azdır.Bu az dönemde canın çıkana kadar çalışırsın.Sezon bittikten sonra canın çıkana kadar oturursun.Triko piyasasının hiç ortası yoktur,gerçi neyin ortası var ki?yine çok şükür halimize Allah bu günlerimizi aratmasın.Neyse kriz dedikleri illet sonunda 3 kardeşin yürüttüğü atölyeyide vurdu.Son iki sene çok mücadele ettik kapatmayalım,yanımızdaki elemanlarımız işsiz kalmasın diye!sonunda ürünlerini çalıştığımız müşterimize devrettik atölyeyi borçsuz harçsız çok şükür.Elemanlarmızda madur olmadı.
Bu kadar şeyi anlatmamın nedeni yukarıda gördüğünüz arap bebek!bir akşam oturdum saat te geç oldu.İki ablama yalvarıyorum,sakın yatmayın size bir süprizim var diye!bebeği bitirdim gösterdim.Bir kaç gün sevdiler,evin maskotu oldu.Sonra devamı geldi,daha farklı çalışmalarımada şahit oldunuz zaten.Ablam memlekete gidiyordu bu ilk çalışmamı anneme hediye gönderdim,magnet olarak.Bende kumral bir bayanım,evde en koyu tenli benimdir.Annem beni o yüzden hep kara kızım diye sever.Ablam anneme benim hediyemi verdiği zaman.Aaaaaa Şanslı kendini göndermiş bana demiş.
Aslında bebek çok şirin oldu.Koca bir dudak ,görünmeyen göz, ben bu bebeği cep telefonuyla çekmiştim.O zaman blog olayıda yoktu,özenle çekilmiş bir resim değil.Hatta altındaki örtüde buruşuk felan,farkındayım yani!ama ama ama resmin kenerlarını süsledim değil mi?kurtardım sanırım:))))))))))
Güzel bir pazar günü sizlerle olsun.
Sevgiyle kalın.

8 yorum:

  1. uyyy cok tatli..hemde zenci..bigün kendi öz cocuklarimin yaninda zenci bebek evlatlik alcam ;)insallah..cok tatli zenci bebekler..

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı magnet olarak da çok hoş bi düşünce olmus

    YanıtlaSil
  3. Çalışmalarında ayrıntıları düşünmen çok hoş Şanslı.Bu arap bacıda da ağzı,kıyafeti filan ayrıntılı çalışılmış.Bence çok güzel,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Zenci hoş olmuş:))Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel iyiki çekip saklamışsın ben şimdi blog öncesindeki çalışmalarımı niye hiç resimlemedimki diye hayıflanırım bazen:)))

    çok beğendim.
    Şanslıcığıma mırr mırrr lar:))))

    YanıtlaSil
  6. canım merhaba
    www.yumakyumak.com yeni bir site açtım.arkadaşlarımın yardımına ihtiyacım var.yaptığın elişlerini bizimle paylaşırsan sevinirim.

    YanıtlaSil
  7. Arap bacı vardı hatırlıyormusun sinemalarda onu hatırlattı bana. çok güzel bebiş bu.

    YanıtlaSil
  8. Cok eglenceli bir bebekmis :)
    Ilk örgü bebek olarak gayette güzelmis bence ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)