Pages

26 Kasım 2009 Perşembe

GÜZEL ANILAR KALSIN AKILLARINDA 2


Arkadaşlar Allah sağlık verdi bir kurban bayramı daha geldi çok şükür.Ben bu bayramda kapımıza el öpmeye gelen çocuklara puf pasti aldım.Bu gün markete gittim,markette puf pastileri gördüm.30 tane aldım,ama ya güzel değilse diye düşündüm.Sonra bir tane marketin içinde açıp yedim.Oooo hemen birer tanede kendimize aldık.Ben bir tanede tadına bakmak içinde yemiştim toplam 2 oldu he he:)))Sonra kasaya geldik ablam dedi ki şanslı bunun biri boş dedi.Yedim abla yedim dedim.Kasiyer kız nasıl gülüyor,kasiyer kıza döndüm dedimki yemeden nerden anlıyacağım tadını değil mi ama dedim.Haklısın ablacım deyiverdi.Bak valla alın bayramdan sonra buradayım,konuşuruz.Bu %100 reklam ya!ama olsun helal olsun,güzel olan söylenir değil mi?Ben reklama devam çileklisi birde portakallısı var mmmmmmm.Ramazan bayramında bize gelen çocuklar tekrar tekrar gelmişti.Çaktırmıyorlar aklısıra!şimdi ise hiç düşünemiyorum.Yetmezse alırım artık.Çocuklar için güzel anılar kalsın akıllarında istiyorum.Ramazan bayramında çocuklar için ne yapmıştım burada .Blog arkadaşlarım bloguma uğrayıp bayram kutlamalarına başlamışlar,kutlamalar için teşekkür ederim.
Bütün blog arkadaşlarımın bayramı mübarek olsun.
Hayırlı bir bayram geçirmeniz dileğiyle!
Sevgiyle kalın...

21 yorum:

  1. hayırlı bayramlar.bende isterem senin gibi düşünceli komşu:)

    YanıtlaSil
  2. iyi bayramlar bende eti puf pasti isterim :)

    YanıtlaSil
  3. Komşu komşunun külüne muhtaçtır.Sevglerrrrrr.

    YanıtlaSil
  4. Bayramınız mübarek olsun.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. afiyet olsun canımcım.bizde markette bu işi çok yaparız.kasaya boş kağıtlar meyve suyu kutuları falan.
    iyi bayramlar olsun sana ve sevdiklerine .kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
  6. iyi fikir eti puf-pasti..Çocukların çok hoşuna gider..hayırlı bayramlar canım :)

    YanıtlaSil
  7. Güzellik, birlik, beraberlik dolu, her zaman bir öncekinden daha güzel ve mutlu bir bayram geçirmeniz dileğiyle...

    İYİ BAYRAMLAR:)))

    YanıtlaSil
  8. Canim sevdiklerinle birlikte mutlu bayramlar gecirmeni dilerim.
    Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  9. canım benim senin çok güzel bir kalbin olduğu için hep insanları mutlu edecek şeyler düşünüyorsun.hep mutluluk iyilik gör canım. hayırlı bayramlar. sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Hayırlı bayramlar. sevdiklerin ve ailen ile güzel bayram geçirmeni diliyorum. Bayramın mübarek olsun arkadaşım.

    YanıtlaSil
  11. Her şeye kadir olan Yüce Allah, bizleri doğru yoldan ve sevdiklerimizden ayırmasın. Hayırlı ve bereketli Kurban Bayramı dilerim.

    YanıtlaSil
  12. şanslıya ve şanslıya mutlu bayramlar.

    herşey gönlünce olsun canım sevgiler

    YanıtlaSil
  13. hayirli bayramlar diliyorum... Hepinizi tek tek opuyorum... Hep aklimdasiniz.. Sevgiler medinem

    YanıtlaSil
  14. Yakın olsaydık,gelirdim sana:)))

    Hayırlı bayramlar canım:))

    YanıtlaSil
  15. İyi bayramlar demeye geç geldim yoktum canım, yaptığın da çok hoş

    YanıtlaSil
  16. Bayramda interneti açamadım hiç,dolayısıyla yaptıklarını şimdi gördüm.Çocuklar için hoş bir sürpriz olmuş..

    YanıtlaSil
  17. canım güzellikler seninle olsun .
    sevgiler

    YanıtlaSil
  18. ne güzel düşünmüşsün bizim kapıyı bitane çocuk bile çalmadı:(((

    YanıtlaSil
  19. Sayın Şanslı,
    Çocuklar için zaman sonra düşünüldüğünde çok güzel bir hareket. Örneğin bizim çocukluğumuzda bayramlarda mendil verilirdi içerisine harçlık konularak oysa şimdi esamesi bile okunmuyor harçlığın ve mendilin.
    Ailenizle, sevdiklerinizle nice huzurlu bayramlar geçirmeniz dileğiyle Bayramınız kutlu olsun kardeşim.
    Sevgi ve saygılar

    YanıtlaSil
  20. haykırış
    Çok teşekkür ederim.O coşkulu bayram sevincini evimde yaşamaya ve yaşatmaya çalışıyorum.Benim çocukluğumdada mendil ve harçlık verilirdi.Dedem harçlığı elinin içine saklardı.Ben elini öptüğümde kimse görmeden elimin içine yerleşirdi.Allah nur çinde yatırsın.
    Bende size ve ailenize sağlıklı,mutlu nice bayramlar dilerim.
    Saygılar...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)