Pages

11 Kasım 2009 Çarşamba

YILBAŞI İÇİN ÖZEL 1 (ANAHTARLIK)

Elmam biraz küçük ve kurtlu!bu ne demek oluyor?hor mon suz.Bu çalışam keçe çalışması,yeni yeni adım atıyorum bu tür çalışmaya!ama bu da çok zevkli,keçe renklerine bayılıyorum.Çalışmayı ikinci resimde anlatmaya çalıştım.İki elmanın arasına elyaf koydum.Birinci resimde gördüğünüz gibi elde diktim.İki yaprağı üst üste koyup onlarıda birleştirdikten sonra,elmanın üzerine yapıştırdım.Sevimli kurtçuğada iple kaş göz diktim.Keçenin arasından tel geçirerek kurtçuğa anten yaptım.Anahtarlık aparatınıda takarak kullanmaya hazır tamamladım.Bu çalışmamıda Şanslı'nın pasajına uğurluyorum.SATIN AL
Sevgiyle kalın...

13 yorum:

  1. Elman güzel olmuş kurtlu kurtlu:)Keçe çalışmalarına ben de yeni başladım sayılır,gerçekten çok zevkli çalışması.Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. çok güzel,açıklamasınıda vermişsin. eline sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Kurtçuğunu sevsinler.Çok şirin...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş.emeğine sağlık.keçeyi bende çok seviyorum.bir çok amigurumimde de kullanıyorum.renkler harika.
    bol satışlar şanslım...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel ve şirin olmuşşş. Bayıldım. GDOsuz bir elmaaaa

    YanıtlaSil
  6. kurtları hiç sevmem ama bu kurtuç pek sevimli olmuş elmayla..ellerine sağlık canım ne kadar yaratıcısın

    YanıtlaSil
  7. elma dolgun olunca kurtcugun da yuzu gulmus :)) sirin olmus canim. sevgiler medinem

    YanıtlaSil
  8. bayıldım ellerine sağlık canım çok şirin olmuş

    YanıtlaSil
  9. Olá amiga!
    Conheci seu cantinho e amei!!!
    Que trabalho mais lindo!!!
    Quanta alegria!!!
    Parabéns pelo seu trabalho!
    Um ótimo fim de semana!
    Beijinhos carinhosos.
    Itabira - Brasil

    YanıtlaSil
  10. canım çok güzel olmuş ellerine saglık sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. ayyy minik kurdunuda sevsinler bu elmanın:))))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)