Pages

19 Kasım 2009 Perşembe

ŞANSLI'NIN ARKADAŞ SEVİNCİ


Dün sabah kalktım!her sabah ki gibi ilk işim Şanslı'yı ve doli'yi doyurmak.Onların keyfleri yerinde olunca ev halkı rahat ediyor.Şanslı doyduktan sonra ona pencereyi açarım.Hava alır,gelen geçene bakar,kuşlara tıslar vs.Her sabah ki gibi açtım pencereyi!yanından ayrıldım.Bir zaman sonra Şanslı'dan değişik bir ses geliyor.Nasıl bağırıyor!hemen yanına gitim.Aşağıda ne var diye bir baktım ki,ne göreyim.Bizim bahçenin kedisi Şanslı'yı görünce ağaca çıkmış.Şanslı nasıl bağırıyor inanamazsınız.Hemen resimledim tabi ki!biz üçüncü kattayız,beyaz kedi ikinci kata kadar çıkmış ağaca.Ev de herkesi pencereye çağırdım.Harika bir manzaraydı gördüğümüz.Sizlerlede bu güzel anı paylaşmak istedim.
Hepinize hayırlı cumalar.
Sevgiyle kalın...

19 yorum:

  1. Hay yâ Rabbim! İnanır mısınız, bizde de oluyor aynisi.Kendi kedilerimizi bahçeye salıyoruz.Balkonumuza 1,5 m. kadar yaklaşan çok yaşlı bir çam ve ince dalları balkonumuza giren bir dut var.Biz balkonda onlar ağaçlarda ayni hizâda oturuyoruz.Benim ödüm patlıyor tabii düşecekler diye.Çook tatlı bu kediler,çook.

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için sağol canım, ilk fotoda o bakışları ne kadar düşünceli değil mi? Bizim Behlül büyümüştür eminim, çok özledim onu :( Bizim için de sev Şanslı'yı canım.

    YanıtlaSil
  3. sansli'nin ne guzel rengi var oyle. guneste piril piril parlamis.

    YanıtlaSil
  4. Ay nasıl bakıyor bizim şanslı. Canım. İkisi de çok sevimli

    YanıtlaSil
  5. yıllar önce bende kedi beslerdim.hayvanlar süper varlıklar bence.

    YanıtlaSil
  6. Onların dünyasındaki güzellikleri görmek için bizim gibi hayvan sever olmak gerekiyor. Şanslı da, beyaz kedicik de çooook güzeller. O kediciğin de şansı açık olur inşallah.

    YanıtlaSil
  7. bu nasıl güzellik ya.hafiften kur mu yapıyorlar birbirine...
    resimler harika..

    YanıtlaSil
  8. Ay yavrum benim..nasilda süslü görünüyor..rengide cok güzel!:)
    Senin kedin yine ismi gibi $ansli,diger bahceden bakan kediye üzüldüm ben..$imdi soguklarda geliyor.:(

    YanıtlaSil
  9. Aşağıdan bakana üzüldüm ne kadar mahsun canım benim herkez şanslı gibi şanslı olmuyor malesef arkadaşım.

    Güzel bir hafta sonu geçirmem dileğiyle sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  10. Gracias por visitarme.
    Es una pena que no entienda lo que el traductor ha traducido.
    Me gustan tus cosas.

    YanıtlaSil
  11. Şanslı çok güzel ya maşallah..O da arkadaş arıyor herkes gibi,kendi cinsinden baksana:)

    YanıtlaSil
  12. ay çok güzelmiş..canım benim, nasıl bakıyorlar,arkadaş arıyor....iyi tatiller..

    YanıtlaSil
  13. Şanslı şanslıymış o zaman:)Çok tatlı:))

    YanıtlaSil
  14. Şanslı, adını yaşıyor, bakımlı güzel bir kedi, bizim çakıl'da şanslı ama ben ona her gün bir öğün hazırlayıp sakladığım balıktan veriyorum.. Yakında sizin şanslı kadar dolgunlaşır.
    Kedilerin ayakları üzerine çöküp etrafı kolaçan etmelerine hastayım.. Alttaki sevimli kedi de bu modda..
    Güzel bir haftasonu dileklerimle..

    YanıtlaSil
  15. kiskanmasin sonra..hehe..bende istiom kedi.. kendi evim olunca alirim bi ev kedisi..insallah :):)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. çok şekerler. şanslı bile arkadaşını görünce nasıl mutlu olmuş.

    YanıtlaSil
  17. ne güzeller canlarım benim...
    sevgiler ve de mırk:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)