Pages

3 Kasım 2009 Salı

TEL SARGILI KÜPELER!!!




Biraz önce Doli'ye yer bulunduğu haberi geldi.İnanki arkadaşlar içim cız etti doğrusu!bahçem olsa asla vermezdim.Onun toprağa basması,yüzmesi gerekiyor.Vereceğimiz kişinin bir çok ördeği varmış.Bu hafta gidip bir bakacağız,güvenmezsem vermem zaten.İnşallah Doli'ye iyi bakarlar.İşte biz böyleyiz canlıya heman alışıyoruz.Bugün mehbup arkadaşım yazmıştı alışırsanız ayrılamazsınız diye!neyse gel gelelim benim küpelere nasıl olmuş arkadaşlar.Kalın tellerle yaptım bunları,kalemin etrafına teli sararak bu görüntüyü oluşturdum.Bu küpelerimide Şanslı'nın pasajına uğurluyorum.İlgilenenlere duyrulur.
Arkadaşlar sizlere bir şey sormak istiyorum.Blogumda kayıt bölümünde bu günlerde biraz sorun yaşıyorum.Resmi seçip yükledikten sonra tamamlandıya basılıyorya,basıldktan sonra resim yerine yazı çıkıyor.Bu yeni bir düzenleme mi benimkinde bir sorun mu var.Ama kayıdı yayınla değince blogta resim çıkıyor , kayıtta bunu görmeyince zorlanıyorum.Bu konuda bilgisi olan varsa bana yardımcı olabilir mi?Yeni düzenleme kayıtta değilim, yenisinde sanırım video yok bende eski düzenlemeye devam ediyorum.Şimdiden teşekkürler...
En kısa zamanda mim sorularına cevap vereceğim.
Resimleri büyük görmek için tık tık.
Sevgiyle kalın...

12 yorum:

  1. canlilara bilhassa hayvanlara deger veren insanlari cok seviyorum..canimsin sen yaa..:)

    Bu arada küpelerine bayildim...ikiside cok güzel olmu$!
    Ellerine saglik canim...
    Görü$mek üzere...sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş canım harıkaa

    YanıtlaSil
  3. öncelikle yeni şablonun çok güzel olmuş.sorun için pek yasrdımcı olaamıycam ama kesin bilen vardır.küpler de şahane

    YanıtlaSil
  4. Aa gözünaydın,doliye bir yer bulmuşsun.Umarım istediğin gibi bir yer çıkar.
    Küpeler de değişik olmuş.Kaleme tel sarma fikrini çok beğendim.Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. çok ciciler,değişik oluş,eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. küpeler çok güzel.
    yazı çıkmasının nedeni, kayıt sayfanın sağ üst köşesinde oluştur, önizleme, html düzenle seçeneklerinden html düzenle seçilidir. oluştur yaparsan, fotoyu görebilirsin.

    YanıtlaSil
  7. sesiber
    Canım harikasın ne kadar uğraştım.Ne kolaymış,ben oraya ne zaman basmışım.Oh be dünya varmış.Allah razı olsun senden.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Çok sevindim yeni yuvası hayırlı olsun.Küpelerde hoş olmuş.Ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  9. küpeler cok cici olmus :)ellerine saglik..

    YanıtlaSil
  10. doli için sevindim küpelerde çok güzel olmuş blog için sesiber cevaplamış..ama blogger taslak var şanslıcım o daha kullanışlı resimleri orta ,büyük,geniş ,çok geniş olarak seçebiliyorsun.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)