Pages

30 Aralık 2009 Çarşamba

CANLARIM!!!!

Bülent ersoy gibi giriş yaptım sanırım.Size kapatarak haksızlık yapacağımı düşünerek geri döndüm.Bu nasıl bir şeydir anlamadım.İnsanlar birbirini görmeden nasıl bu kadar bağlanabiliyorlar.Bir bilen varsa anlatsın bana lütfen.Blogumu kapılarını açtım, havasını içime kadar çektim.Benim canım arkadaşım http://icmdkiyolculuk.blogspot.com/ öyle bir yazı yazmışki akşam okudum, yaş sümük birbirine karıştı.Canım çok teşekkür ediyorum.Seni üzdüğüm için özür diliyorum,kaldığım yerden devam ediyorum.Sizi seviyorum.
Sevgiyle kalın...

27 yorum:

  1. en doğru karar bence..yeniden hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  2. Şanslıcım çok sevindim!Böyle güzel bir blogun kapatılması yazık olurdu..Hem ortada bir sürü emek ve kazanılmış güzel dostluklar var.Kendini sıkmadan,yormadan devam edersin.Biliyorsun ben de zamansızlıktan şikayetçiyim,bir de benim malum durum dolayısıyla zorlanıyorum gerçekten,zaman ayıramıyorum.Ama her zaman aynı şekilde gidecek değil ya,kimi zaman az zaman ayırırız,kimi zaman daha çok.Bizi sevenler anlayışlı olacaklardır eminim.Sevgiler,çok öptümmm..

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldin o zaman =) çok sevindirdin beni.. bloguna girip , kapadığını gerçekten görünce çok üzülmüştüm..iyi ki geldin bir daha dönmememk üzere geldin =)

    YanıtlaSil
  4. tekrar hoşgeldin o zaman..umarım bi daha kapatmayı aklının ucundan bile geçirmezsin:)

    YanıtlaSil
  5. gelmenle mutlu oldum.buradan herhangi bir arkadaş ayrılınca çok hüzünlü oluyor nedense.şimdiden iyi yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Canım ben 15 gündür blogları hiç gezemiyordum. Dün herkesi gezmeye başladığımda gördüm. Ama geri dönmüşsün buna ayrıca çok sevindim. Ara ver ama blogunu öyle kapatıp gitme.
    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  7. HOŞ GELDİN ....İYİKİ GELDİN ..***YENİ YILDA TÜM SEVDİKLERİNLESAĞLIKLI VE MUTLU OL...**

    YanıtlaSil
  8. yasamladans
    Canım çok teşekkür ederim.

    Begonvilli Ev
    Canım teşekkürler...

    mosquito
    Canım benim teşekkür ederim beni çok rahatlattın.

    ♥ Handan ♥
    Handan'cım inşallah canım, çok yük aldım üzerime bu sene inanın başa çıkamadım hiçbiriyle.Ama inan sizlerden ayrı kalmak daha çok yordu beni!

    TAZE NANE
    Canım sağolasın.Ne deseniz hakısınız valla!

    biggeee
    Teşekkür ederim canım.Dersimi fazlasıyla aldım sanırım.

    Eylem
    Evet canım bende çok üzülüyorum ayrılanana!Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. kelebek*
    Canım teşekkür ederim.O güzel dilekler senin içinde geçerli olsun.

    YanıtlaSil
  10. Aramıza dönmenize sevindim:)
    bloğunuza girdim (daha doğrusu
    giremedim)ve kapandığını öğrenince üzüldüm..ama izleyici den bir türlü çıkaramadım..belki geri döner diye...tekrar hoş geldiniz:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. canım hoşgeldin tekrarr =) sevindirdin bizleri .)

    YanıtlaSil
  12. noyumberry
    Canım ne güzel dostluklar kazanmışım.
    Teşekkür ederim.

    _irm_
    Canım benim teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  13. gerçekten çok üzülmüştüm senin gibi bir yeteneğin eserlerinden mahrum kalacağımıza ,ama endoğru kararı vererekbize geri dönmüşsün.mutlu yıllarsevgilrr.

    YanıtlaSil
  14. sibel
    Canım ya beni mahçup ediyorsun.Teşekkür ederim sanada iyi yıllar...

    YanıtlaSil
  15. Ayrılmak ve kapatmak bana herzaman acı verir sonlardırmak. Çok şükür ki siz bu kararınızı değerlendirip tekrar aramızda olmanıza çok sevindim.

    Sevgili şanslı Mutlu yıllar herşey gönlünüzce olsun sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  16. şanslıcımmm varya çoooooooooookk mutlu ettin benii aldığım en güzel haber buuuu..bazen yazmak istemeyiz bazen hasta oluruz bazende yoğun.ama herkesin anlayışlı olacağından eminim.iyiki döndün.mesajını aldığımda hoplayıp zıpladım oleyyyyyyy dedim aşkoşa sarıldım yoldayız herkes bize bakıyo:)))2010 sana en güzel güzellikleri sunsun canım..hoşgeldinnnnnnnnnnnnnn..

    YanıtlaSil
  17. Evimin İncileri Belgin
    Canım bende aranıza döndüğüm için mutluyum.Yeni yıl için yazdığın dilekler senin içinde geçerli olsun canım.Hayırlı seneler...

    içimdeki yolculuk (funda)
    Canım benim beni çok rahatlattın haklısın.Hoş buldum canım bende aranıza döndüğüm için mutluyum.Çok ağlattın beni çok.Seni seviyorum tatlım...

    YanıtlaSil
  18. ayy benm fundişim gene yapmış yapacğnı.kendne bşey alırkn 3tane alr güleme bana kendne.senin gzel küpelrnde bizde.tekrr hoş geldnn..

    YanıtlaSil
  19. Yeni yılın size ve tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para, sevgi ve huzur getirmesini dilerim.

    Mutlu Yıllar :))

    YanıtlaSil
  20. dönmenize sevindim..hoş geldiniz.yeni yılınız kutlu olsun

    YanıtlaSil
  21. embir
    Mutlu yıllar canım...

    haylaz peri
    Hiç sorma o benim iyi yürekli arkadaşım.Hoşbuldum canım benim.O güzel üçlüden teki senmiydin?küpeyi iyi günlerde kullan canım.Hayatın boyunca uğur getirsin sana.
    Mutlu yıllar.

    yalnız kovboy
    Teşekkür ederim canım benim.
    Mutlu yıllar.

    Pembe Tatlar
    Canım o güzel dilekler senin içinde geçerli olsun.
    Mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  22. ya canim yas..sen gittikten sonra bende gittim ama benide rahat birakmadilar.. ama beni akrabalarim rahat birakmadi:) tekrar actim:)
    sana mail atmisdim,almismiydin?

    YanıtlaSil
  23. Butterfly_FASHION_
    Canım mailini almadım alsaydım mutlaka geri dönerdim.Ben buradayım inşallah,sende kal seni çok severek takip ediyorum.Hayırlı seneler...

    YanıtlaSil
  24. Canim demin yorum biraktim ama sanirim bir problemden dolayi gönderemedim.

    Geri döndügüne bende cok sevindim canim!
    Bak birdaha böyle bir$ey yaparsan bozu$uruz seninle.:))
    Cok öptüm.

    YanıtlaSil
  25. çok sevindim canım ya.yeni bakıyorum bloglara.mail adresini bilsem mail atacaktım sana bırakma diye.iyi ettin dönmekle.hoşgeldin.iyi seneler

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)