Pages

21 Aralık 2009 Pazartesi

CEVAHİRDE YILBAŞI ÖZEL

Burası İstanbul Cevahir alışveriş merkezindeki YKM tam önü,yılbaşı için CLINIQUE kozmetik ürünleri stant açmış.Cıvıl cıvıl bir renkle giriyorsunuz YKM nin içine.
Yılbaşı ağacını bile oranj rekle yapmış.Çok göz alıcı değil mi?


Ablam tuttu ben şık çekiverdim.Bu çanta NINE WEST in, çantayı çekerken resim çekmek yasak dediler,biliyorum ama uyarana kadar bir kaç foto alayım dedim.Çok erkende uyardılar canımmmmmm!fiyatına bile bakamadım çantanın.
CLINIQUE stantındaki çam ağacının yakından görünüşü!
Yukarıdaki siyah kırmızı spor ayakkabı ise POLO nun.Çok sevdim ben bu ayakkabıyı.
Bu ise koçtaş çam ağacı.
Bu sevimli uzaylıda açılış broşürleri dağıtıyor.Çekmiş olduğum fotolar var yine arkadaşlar diğer günlerde yayınlamaya çalışacağım.
Sağlıklı,mutlu,bereketli bir hafta olsun hepimize!
Sevgiyle kalın...

12 yorum:

  1. Mağzanın içinde fotograf çekmek neden yasak hala anlayabilmiş değilm... Yani ben 3g ile mağza içinde konuşabilirim ama foto çekemem .....

    YanıtlaSil
  2. ne güzel olmuş ağaç bile turuncu turuncu :)

    YanıtlaSil
  3. Görmüş kadar oldum şanslıcım :) Yılbaşında Cevahir'in o cıvıl cıvıl haline bayılıyorum. Mutlaka gideceğim.

    YanıtlaSil
  4. Portakal rengi ağaca bayıldım yaa.İnsanın içini açıyo..

    YanıtlaSil
  5. Vespa GirL Make Up
    Canım aslında bilseler bedava reklam yapıldıklarını izin verirler ama,modellerini çalıyoruz sanıyorlar.İstanbul piyasasında bu çok yaygın.Onlarıda haklı buluyorum ben ,beni nereden bilsinler...

    YanıtlaSil
  6. Reklamını yapmakla ilgili değil aslında. Nine Westin kendi sitesinde zaten tüm çanta ve ayakkabı modellerinin fotografları var. Ayrıca iç dekorasyonlar da keza o şekilde bir mağza dekorasyonunu fotograflamadan da aynen taklit edebilirim. Bence bu özellik hiç düşünülmeden başlatılmış bir uygulama ve günümüze kadar devam etmiş...

    YanıtlaSil
  7. Vespa GirL Make Up
    Canım taklit etmek için fotoraf değil,görmekte yeterli aslında...

    YanıtlaSil
  8. Sevgili şanslı bende gezdim cevvahiri
    yılbaşı hazırlıklarına bayıldım. O resim sıkıntısını bende yaşadım. Ama sana bravo yine çekmeyi başarmışsınız. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  9. Pembe çam ağacı gördüm ama turuncusunu ilk defa görüyorum sayende gezmiş olsun canısım

    YanıtlaSil
  10. ya ben anlamiyorum, neden TR den cam agicini yilbasi kutlamasi olarak kullaniyorlar? ama burda almanlar yani hiristiyanlar noel agaci olarak kullaniyorlar.. arkadaslara anlattim TR deki durumu, güldüler :):) ama ne yalan söyleyim, cok sirin görünüyorlar..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Butterfly_FASHION_
    Canım noel hiristiyanların bir geleneği!Türkler ise buna görsel bakıyorlar.Olsun arkadaşım gerçekten görsel olarak çok hoş.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)