Pages

6 Aralık 2009 Pazar

DOLİ'DEN HABERLER


Biz her şeye biraz değil epey bir duygusal bakıyoruz.Doli'yi bulduk aldık geldik,kimselere vermeye kıyamadık.Ya üşürse,ya onu büyütüp yerlerse se se se vs.Biz Doli'yi yedirip içiriyoruz derken,ördekler yumurtadan çıktıktan 2 hafta sonra suya salmak gerekiyormuş.Doli yemeğini yerken arasıra ayakta duramıyor oturuyor.Bize garip geliyor ama çok kilo aldı,yoruluyor felan sanıyoruz.Birgün bir baktık Doli yürüyemiyor.Meğer ördeklerin ayaklarını yüzme güçlendiriyormuş.Yani anlıyacağınız Doli felç olmuş.Nasıl üzüldük yürüyemeyince iştahıda kesildi.Biz hemen Doli'ye küvetin içine su doldurduk.Dikkat ederseniz ayaklarını yavaş yavaş hareket ettiriyor.Biz bu arada boş durmadık tabi benim amca oğlu var.Ben onun ördek beslediğini bilmiyordum.Ona telefon ettik bayram arefesi Doli'yi aldı götürdü.Siz merak etmeyin ördekler böyle oluyor Doli iyileşsin görmeye gelirsiniz dedi.Doli şimdi kendi doğasına kavuştu.Haberde alıyoruz ondan.Ayakları her gün daha iyi oluyormuş.Ondan ayrılmak zor oldu ama,emin ellerde olduğu için sevinçliyim.Doli'yi nasıl ,nerde bulduk burada Ablam canlılar için hareket ne kadar önemli değil mi? dedi.
Hepiniz için güzel bir hafta diliyorum.
Sevgiyle kalın...

15 yorum:

  1. ay canım yaa düzelir inşallah sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. sağlık problemlerim nedeniyle ne zamandır ziyaretlerimi aksatmıştım.Güzel dilekler içeren yorumunuz için çok teşekkür ederim arkadaşım.

    YanıtlaSil
  3. ay canım ben çok üzüldüm şimdi ama emin ellere teslim etmişsin.iyileşsin görürüsünüz inşallah

    YanıtlaSil
  4. GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER.AYRILMAK ZOR AMA EVDE BAKMAK DA EZİYET MASUMCUKLARA BAKSANA BİLMEDEN HASTA BİLE OLMUŞ.BENDE ALACAKTIM GEÇENLERDE EMİNÖNÜNDEN TORUN SEVSİN DİYE.KIYAMADIM ÖLÜVERİR DİYE.OYSA NE GÜZEL OLURDU BAHÇEMİZ OLSA AH AH

    YanıtlaSil
  5. ay canım benim ne kdr sevimli düzelir kısa sürede çok tatlı yaa

    YanıtlaSil
  6. orgucuoyuncakcınine
    Bende teşekkür ediyorum.Ördek evde bakılmıyor,onlar kendi doğal ortamını arıyorlar.Evde beslemek inanın onlara haksızlık.Ama merak etmeyin hızla iyileşiyor Doli.Dayanıklı hayvanlar civ civ gibi değiller hemen ölmüyorlar.Ama bütün hayvanların bakımı farkı yani mış.Bunu anladım onu bulurbulmaz kıyıp birine vermeliydik.Belkide vermediğimiz iyi oldu amca oğluna verdik gözüm arkada değil şimdi.

    YanıtlaSil
  7. Canim benim in$allah en yakin zamanda güzel haberlerini alirsin Dolinin..okuyunca cok üzüldüm,bende bu tarz konunlarda haddinden fazla duygusalim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Eminim bir an önce iyileşecektir.Bir yer bulmuş olmanız ne iyi olmuş.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. canım benim. Dolicik artık daha mutludur suya kavuşunca bayılmıştır artık.
    bildiğin bir yerde olması da senin için çok iyi en sevimli zamanıdır şimdi:)))
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  10. Canım kıyamam ya el kadar bir an önce güzel haberler ver emi kuzum

    YanıtlaSil
  11. Ayy iyileştimi acaba:(

    Siz Doliyi ilk bulduğunuzda soracaktım ben,tam olarak nerde buldunuz diye,belki sahibini bulabilirdim ben Eyüpte oturuyorum,ama soramadım:)İnşallah iyileşmiştir ve mutludur,ama Doli çok ''şanslı'' :)

    YanıtlaSil
  12. emine ünal
    Canım ya sen de mi Eyüp'te oturuyorsun.İnşallah görüşme imkanımızda olur.Biz bulduğumuz kesimde daha sonra bir araştırma yaptık.Bir yarvru,annesiyle beraber ördek bulduk.Sorduk valla ben de yer arıyorum vermeye,o ördek benim değil dedi.Belki onundu ama sahiplenmedi.Benim amca oğluna gitmesi en doğrusu oldu.Emin ellerde.Gerçekten Doli çok şanslıymış.Şimdi hızla iğleşiyor merak etme canım.Hassasiyetin için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. İnşallah tanışırız birgün..

    Aslında o gördüğünüz kişinin ördeklerinide alsaydın amcaoğluna yollasaydın,kavuşurdu bi aile:)ay haber bile olurdu bu..Gerçi ülke gündemi o kadar doluki,mutlu haberlere hasret kaldık:(

    YanıtlaSil
  15. emine ünal
    Onu bende düşündüm ama amca oğlu ani gelince kaldılar canım .Ne iyi olurdu yakın değil ki hemen mümkün olmuyor.Mutlu haberlere hasret kaldık gerçekten.Yüzümüzü güldürmemek için ellerinden geleni yapıyorlar
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)