Pages

2 Aralık 2009 Çarşamba

ŞİVELİ MİM


Canım arkadaşım http://cansudere-lalezar.blogspot.com/ beni mimledi.Arkadaşım biraz geç oldu ama kusura bakma!bayramdan önce mimlenmiştim.Bu çok farklı ve eğlenceli bir mim.Ayla teyze ile Emine teyze sohbet ediyor ,kendi yörenizin şivesiyle sohbet ettiriyorsunuz.
Karadeniz (ORDU)
Ayla teyze=Emine kı çarşıyı gucaklamışsın gidiyun gine
Emine teyze=He hiç sorma kı!bi hey yüklendim gidiyum.Sen napıyun?ne var ne yok?anlat ba!
Ayla teyze=Napim işte nolsun!yuvarlanıp gidiyuk.Bende turşuluk aldım.Abunların hepsinden fasulye turşusu yapcam.Kış geldi da!benim adamda çok sevi,aşindi gavede aslanım.
Emine teyze=Ben de iyileşemedim kı!abu bellerim uyuşi kesip ati beni!dohdurda anlami derdimden.Abile yuvarlanıp gidiyum işte...
Ayla teyze=Kı Emine ne dicem,acuk bak ba ,unlar kimin derdinden anliki?
Emine teyze=He kı netçen.Allah unlarsızda etmesin gine!hadi gidiyum ben,bem olan kazık olmuşdur,beni beklerken.
Ayla teyze=Hadi git git bakim!çocukların gözlerinden öp bem yerime.

Yukarıdaki resim bana ait değildir,Web ten buldum adresini yazacaktım,kaybettim.
Bu mim çok eğlenceli kim isterse buyursun.
Sevgiyle kalın.

10 yorum:

  1. Hay ben seni var ya ilk defa bir mimi bu kadar sevdim

    YanıtlaSil
  2. STİL'im sevdiğine sevindim canım,çok güldüm bu mimi yazarken.

    YanıtlaSil
  3. canım çok güzel olmuş.ben gidim beyaa!! sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. çok keyifli bir mim olmuş , ne kdr sıcak ya anadolu insanların konusması, yürekleri tertemiz..

    YanıtlaSil
  5. Kı Emine ne dicem,acuk bak ba ,unlar kimin derdinden anliki?
    :))) koptum burda... bizim koyun hatunlari geldi aklima:)))))) Cok guzel yazmissin... ha orda bir koy var uzakta, o koy bizumdur daaa...
    optum sevgiler

    YanıtlaSil
  6. şanslıcım ahaha güldüm hımm sanırım az çok benziyor şive şimdi nüfusta baba memleteki yazıyor emme annem samsunlu da:)

    YanıtlaSil
  7. BENDE COK BEGENDIM :)

    YanıtlaSil
  8. yerlere yattım gülmekten nasıl eğlenceli yazzmışsın :)

    YanıtlaSil
  9. Mim güzel ama Karadeniz kadınının hali daha çok dikkatimi çekti doğrusu. Güzel insanlar Karadenizliler ya..

    YanıtlaSil
  10. Çok komik a,okurken çok eğlendim.Ahanda aynı böle konuşuyolar:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)