Pages

13 Aralık 2009 Pazar

SİZİN İÇİN GÖRÜNTÜLEDİM!!!!


Arkadaşlar bugün TepeHome'yi sizin için görüntüledim.Diğer mağzalardada resim çektim ama onları başka bir gün yayınlarım.Mağzaya girdim resimde gördüğünüz bu yaşlı amca ve teyze karşıladı bizi!ne kadar canlı olmasarda içim buruldu ellerinde tepsiyle görünce onları ,çok tatlılar değil mi?Yukarıda gördüğünüz cansız bitkiler, köpekli çamaşır sepetleri,kurbağa presli,pamuk prensesli bardaklar,mumluklar,keçe ekmeklik,keçe peçetelik,banyo dolabı şeklinde sepetler,noel babalı yastık...

                                                                                 
Bu resimdekide bendeniz!

Genç odaları,keçe amarikan servisleri,bebek yorganları,tulumları ayıcıklı duvarda görünüyor.

Mumluklar,peçetelikler,kapı süsleri,kovanın içinde noel baba başucu süsleri...

Koltuk takımları,gördüğünüz oranj koltuk sehpası,içine köpük koyulmuş koltuğun üzerine koyuyorsunuz.Üzerinde çay gibi sıvı şeyler dökmeden  içmeniz mümkün oluyor.Yani her eve lazım.Her yer ışıl ışıl bende buradan sabunluk ve ayakkabılık aldım .Ayakabılığı resimleyemedim eve gelsin  resimleyip yayınlarım.Size gitmenizi öneririm çünkü bazı ürünlerde TepeHome'de indirim vaaaaaaaaaaaar!!!!
Güzel bir pazar günü sizinle olsun.
Sevgiyle kalın.

8 yorum:

  1. tebrik ederim çok eğlenceli bir siteniz var.

    http://dantel-yap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. dede ve nene çok tatlılar canım ama sen daha tatlısın.

    YanıtlaSil
  3. cansudere
    Canım uzun zamandır aldığım en güzel söz bu!teşekkür ederim canım benim...

    YanıtlaSil
  4. Özellikle çamaşır sepetleri,bardaklar,bebek yorganları çok güzelmiş.Dede ve nine de tabiki..

    YanıtlaSil
  5. tepehome'da cok güzel ürünler var, aksesuarlarına bayılıyorum zaten bunlarda mükemmel seçimler..

    Bu arada seni ilk defa gördüm, maskeli hatunumuz =) gözdeki kamuflajla çok tatlı olmuşsun =)

    YanıtlaSil
  6. ahh ahh o dede ve ninenin gençlerinden her eve lazım.Ama dede ve nine olsa insan onlara iş buyuramaz,hizmet etmek zorunda kalır... Hele pazar günleri çalışan her hanıma lazım. sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Gezmiş kadar oldum.Çok hoş çıkmışsın canım:)Sevgiler:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)