Pages

9 Aralık 2009 Çarşamba

NOSTALJİK SAKIZ

Arkadaşlar çok nadir sakız çiğnememe rağmen çok istiyerek aldım bu sakızları!yalnızca nostaljik olsun diye.Küçüklüğümde hep bu sakızlardan çiğnerdik.O zaman küçük olduğum için çok severdim sakız çiğnemeyi.Sakız çiğnemeyi sevenlere önerebilirim.Yumşak,şekerli,şişebilen,naneli ama nane aroması geçmeyen.Çocukluğumda bu sakızın adını MELEK diye hatırlıyorum.Aranızda bilen varsa anımsatsın lütfen.Mabel nostaljik tatlara önem veriyor.Daha önceden şemsiye çikolatalardan bahsetmiştim burada oda benim çocukluğumun çikolatasıydı.Sakızların tanesi 25kr Watsons ta satılmakta.
Sevgiyle kalın...

12 yorum:

  1. denemedim hiç ama cnm istedi bu sakızı çiğneyip patlatmayı =) watsons'a uğramak lazım en kısa sürede !

    YanıtlaSil
  2. Ben hatırlayamnadım bu sakızı,benim çocukluğumda ''minti''sakızı vardı:))Şemsiye şeker değilde emzik şeker çok tüketirdik:)

    YanıtlaSil
  3. bilmıyordum bu sakızı gerçi bende sevmem ama trident'in karpuzlu sakızını tavsiye ederim çok az çiğneyip atarım. agzımda süper bir tat bırakıyor. arkadaşlar, işe gidince yine karpuzlu çiğniyorsun derler.hastanede herkes benim sayemde karpuzlu çiğnemeye başladı. hastane karşısında bir manav var orda yok satıyor. manavcı diyor kı abla herkese iyi öğrettin hergün getiriyoruz bitiyor diyor:)))))

    YanıtlaSil
  4. bende her gördüğümde alırım.burda "kafkas"past. satılıyor.bir başka güzel geliyor bana da tadı...

    YanıtlaSil
  5. Ben'De bayılırım bu sakıza:)Harika:)

    YanıtlaSil
  6. aa ben hiç bir yerde görmüyorum bu sakızlardan, tadını çok güzel diye hatırlıyorum görsem de alsam keşke :)

    YanıtlaSil
  7. Ablacım sizlere nostaljik gelir ama benim için çokd aha özel, BİZİM NİKAH ŞEKERİMİZ MABEL SAKIZLARDI :)Mırrr

    YanıtlaSil
  8. Aa evet hayal meyal hatırlıyorun bu sakızları.Yani ambalajını.Tadını hatırlayamadım.Watsons'a gidince alacağım mutlaka..

    YanıtlaSil
  9. MABEL SAKIZLAR ŞİMDİDE VAR AMA NERDE BİZİM ÇOCUKLUĞUMUZDAKİ MABELLER ,TADI VE KOKUSU NÇOK DEĞİŞMİŞ.

    YanıtlaSil
  10. sibel
    Bu sakızlar şimdi satılanlar.
    Sakız çok güzel bir sakız çocukluğumzdaki gibi!

    YanıtlaSil
  11. ayy evet ya arap kızı sakızı çok nostaljik her alışveriş için gittiğimde kızımada kendimede alıyorum çokta hoş bir tada sahip çokkk eskileri hatırlatıyor insana

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)