Pages

25 Aralık 2009 Cuma

VEDA!!!!

Merhaba arkadaşlar!2009'un son zamanlarında kendime çok fazla yüklendim sanırım.Biliyorsunuz bağlama öğreniyorm,eski türkçede öğreniyorum.Sizi takip etmem zorlaştı benim için,size o kadar alıştım ki anlatamam.Sizden ayrı nasıl yapacağım onuda bilmiyorum.Blogumu kapatıyorum yanlızca size saygım ve sevgimden.Siz bana uğrarken benim size uğramamam haksızlık olacak.Bu bloga çok emek vedim,ne kadar görmesemde sizin gibi çok değerli arkadaşlarım oldu.Türkiyenin 4 bir yanından,hatta dünya ülkelerinden bile!hakkınızı helal edin ,benden helal olsun.
Her zamanki gibi sevgiyle kalın.

14 yorum:

  1. Bırakıyor musun? çok üzüldüm. Ben de çok düşündüm amma yapamadım,emekler var.. Bir kere daha düşün..
    Son kararınsa helal olsun.Kendine iyi bak.Sevgi ve sağlıcakla kal..

    Bir daha düşün..

    YanıtlaSil
  2. Kapatma blogu ya ): Ben severek takip ediyordum çok güzel şeyler yapıyorsun... Aklına estikçe yaz... Kendini zorunlu hissetme sürekli yazmak için... o yüzden rahat ol ve kapatma bence ... 176 tane yazına yazık değil mi... )):

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel tasarımların var bence kapatma (Bu ikinci yorumum olabilir ilkinin gidip gitmediğinden emin olamadım)
    Çok fazla yazın var sürekli yazmak için zorlama kendini canın isteyince yaz ama kapatma

    YanıtlaSil
  4. Birden ne güzelliklerle karşılaşacağım diye girdim ama çok üzüldüm şimdi
    Veda etme lütfen ara sıra yaz yine
    bende pek sık girip yorum yazamıyorum ama blog işi insanı rahatlatıyor Bu ara dediğin gibi yoğunsun belki ama bizi bu güzelliklerden ve senden veda edip ayırma
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Hayat hep böyle yoğun geçecek değil ya.Umarım tekrar buralara gelmeye vakit bulduğunuzda bizler de halâ burada oluruz.Allah kolaylıklar, sağlıklar versin.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. aaa niye ya ? olur mu böyle şey? sen hem işlerini hem burayı idare edecek kapasitedesin..Bir kere daha düşün bence ani alınmış bir karar gibi geldi bana..

    YanıtlaSil
  7. Canım hakkında hayırlısı olsun.Kapatma bence isteyince yaz.Biz seni bekleriz.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  8. CANIM ÇOK ÜZÜLDÜM KARARINA.bURAYA EPEY ZAMAN AYIRMAMIZ GEREKTİĞİNDE HAKLISIN.AMA ben kendi adıma diyebilirimki uzunca bir süre sizleri ziyaret edemesemde anlayış gördüğümden eminim.sen yinede bir düşün.emeklerini bizlerle paylaşmaktan vazgeçme.sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. yaaaaaa gitme..biz seni takip ediyoruz yeter ki bu .(

    YanıtlaSil
  10. yaaa:(((
    niye öyle bir karar verdin ki.üzüldüm gerçekten.bir daha düşünsen...

    YanıtlaSil
  11. yaaa:(((
    niye öyle bir karar verdin ki.üzüldüm gerçekten.bir daha düşünsen...

    YanıtlaSil
  12. şanslıcım bunu yapma ne olur:(((
    fırsat bulduğunda yazarsın..bağlama kursun bitecek eski türkçeyide öğrenisin..üzüldüm çok şimdi ben :((( bi yakınım ,akrabam gidiyomuş sanki gitme ne olurrrrrrrrrrrrrrr:((((

    YanıtlaSil
  13. Canım benim çok üzüldüm ama şimdi.:(
    Kararına saygı duyuyorum elbette. Ama kapatmasan arada sıradada olsa yine yazsan keşke. Tabi ki kendin için en doğru olanı yine sen bilirisin.Allah'a emanet ol...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. ay dur bakalım kaçırmışım ben buraları.ay bir yere gitmek yok şanslım....noldu şimdi öyle ???
    aaa olmadı olmadı....

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)