Pages

20 Aralık 2009 Pazar

AYI YOGİLİ BOZUK PARA CÜZDANI

Gördüğünüz bu şirin bozuk para cüzdanını orlon ip ile ördüm.Burnunun içine elyaf doldurarak şirin bir görüntü vermeye çalıştım.Cüzdanın ağzı fermar ile açılıp kapanıyor.Daha önceden bu cüzdandan çalışmıştım.Rengi daha farklıydı ve kulağında kurdele yoktu.Yeşil renkte güzel olabileceğini düşünerek yaptım bu cüzdanı!beğeni ve görüşünüze sunuyorum.İlgilenen olursa ŞANSLI'NIN PASAJINA BUYURSUN
Güzel bir pazar günü sizinle olsun.
Sevgiler...

17 yorum:

  1. eline sağlık , çok şirin olmuş..
    İyi pazarlar..

    YanıtlaSil
  2. canım benim çok tatlı, çok şirin olmuş..ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Tombik burnu ile çok şirin.

    YanıtlaSil
  4. Çok şirin olmuş, elinize sağlık,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. çok şirin olmuş .Fermuardaki kelebek ayrıntısı da ayrı bir çekicilik katmış bence:)

    YanıtlaSil
  6. ay ben bunu çok sevdim .çok şirin .eline sağlık.

    YanıtlaSil
  7. çok cici olmuş canım harikaa

    YanıtlaSil
  8. Canim cok $irin olmu$! :) ne güzelde örmü$sün,süpersin valla!:)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık
    Bol satışlarınız olsun
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. canım ellerine sağlık çok güzel işler çıkarıyorsun el emeği göz nuru ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Çok şeker olmuş Şanslı..Diğer Ayı Yogi'yi de beğenmiştim.Fermuarındaki kelebek ve kurdele de şirinlik katmış..

    YanıtlaSil
  12. adı da süper hay alem hatunum ya :)

    YanıtlaSil
  13. cok sirin olmus..ellerine saglik..

    YanıtlaSil
  14. Çok sevimli:)Boynun nasıl oldu?Umarım daha iyidir.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. ENERJİ
    İyiyim canım.Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  16. çok beğendim çooook.harikasın

    YanıtlaSil
  17. ayyyy çok sevimli bu yaa.bayıldım bayıldım!

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)