Pages

15 Aralık 2009 Salı

ÇOK SEVİYORUM ÇOK (MİM)

Çok zevkle takip ettiğim çığlıklarım arkadaşım beni mimlemiş.Benim için en önemli 5 mekanı yazmamı istemiş.Neden olmasın!işte buyrun.
1)En rahat ettiğim yer yatağım.Orada çok güzel dinleniyorum,yastığa kafamı çok rahat koyuyorum.Ara sıra uykum kaçtığında müzik dinliyorum.İkinci müzikte uyumuş gitmiş oluyorum.Yatağımdan kalktığımda şükrediyorum.Allahım sağ sağlim güne başlattın beni diye!hatta bazen oradan kalkmak bile istemiyorum.Ay ne kadar seviyorum ben yatağımı yaaaaaaaa!
2)İstanbul'da bulunan evim. Ordu'da bulunan köy evi!evim evim güzel evim.
3)Yeşil ile mavinin birleştiği yerleri çok seviyorum.Resmen kendimi kaybediyorum bu tür yerlerde!Şairler ve ressamlar en güzel çalışmalarını burada yapıyorlar.Onları anlıyorum!Ordu'ya gittiğimde Vonalı Celal diye bir restorant var.İşte orası ne güzel bir yerdir.Mavi ile yeşil bir arada aman Allahım.
4)Pamukkale'de güneşin batışını tekrar izlemek isterim.Beni çok etkileyen mekanlardan birisidir.
5)Tiyatroyu çok seviyorum.Orada kendimi çok iyi hissediyorum.
Yazmak isteyenler buyursun.
Not-Bu gördüğünüz resmi  Volalı Celal'in restorantından çekim.Daha önceden çok güzel kar manzaralı resim vardı.Biraz alakasız olduğu için resmi değiştirdim.
Sevgiyle kalın.

7 yorum:

  1. cevaplar harika Pamukkale^de bende güneşin batışını bir gün seyretmek istiyorum =)

    YanıtlaSil
  2. yeşil ve mavi evim evim güzel evim:)

    YanıtlaSil
  3. Handan
    Canım kısmet olur inşallah!teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Seviyorum bu mimleri. Sanal dostlarla sohpet etmek gibi :) Bende evimi ve yatağımı hiçbirşeye değişmemem.

    YanıtlaSil
  5. resmin olduğu yere gitmek isterdim ...

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir mimmiş kım yatagını sevmz kı..

    YanıtlaSil
  7. kelebek
    Allah nasip etsin inşallah canım.
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)