Pages

18 Aralık 2009 Cuma

MERHABALAR!!!!



Arkadaşlar merhabalar!hayırlı sabahlar,hayırlı cumalar olsun inşallah.Sizleri merakta bıraktığım için kusura bakmayın.Biraz ara diye yazdığım yazıyı yazarken kendimi çok kötü hissetmiştim.Ruhsal açıdan değil çok şükür iki tane ablam var,buna izin bile vermezler.Bir boyun tutukluğu yaşadım ve çok acı verdi bana,kulaklarıma varana kadar sızladı nedense.Küçük ablama evde herbalist diye takılırız.Onun sayesinde tam geçmemiş olsada kendimi iyi hissediyorum.Ne mi yaptı?hemen söyliyeyim.Zeytin yağı ile ovup,üzerine havlu koyuyor çok iyi geliyor .Birazda boyun egzersileri yaptırdı bana, çok şükür.Yanlız ovmayı abartmayın Alah korusun sakat bırakır insanı.Merakta kalan arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.İnsanın böyle güzel dostları olması ne güzel bir şey!sizi seviyorum.
Resim alıntıdır.
Sevgiyle kalın.

16 yorum:

  1. çok geçmiş olsun canım..Ablaların açısından da çok şanslısın..ne güzel..Allah bozmasın..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. canım geçmiş olsun tekrar.şükür kısa sürede atlatmışsın..aman dikkat etmek lazım özellikle şu sıralar kendimize..sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Sen gerçekten şanslısın şekerim öyle bir ablan var geçmiş olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çok çok geçmişler olsun canım

    YanıtlaSil
  5. çok geçmiş olsun, diikat et kendine.. boyun agrısını bilirin Allah'tan hafif agrın kalmıs.Oda en kısa sürede geçer inşallah..

    YanıtlaSil
  6. gecmis olsun... Ins. agrilarin tamamen gecer. S. ablanin zaten o yonune bayiliyorum.... Sevgiler medinem

    YanıtlaSil
  7. Sevgili arkadaşaım geçmiş olsun boyun ağrısı nedir bilirim. Ancak yine tebbiri elden bırakmamak gerekir yavaş hareketler ani hareketlerden uzakdurun.

    Sağlıklı mutlu güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  8. Allah şifanı versin canım. Boyun ağrısı çok sıkıntı veriyor gerçekten. Ben de yaşadım. Ama zeytinyağı iyi bir yöntem. İnşAllah tamamen geçer.Dikkat et kendine.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun Şanslı.Korkuttun bizi.Neyseki biraz düzelmişsin.Kendine iyi bak..

    YanıtlaSil
  10. ÇOK GEÇMİŞ OLSUUUN. ÇOK MERAK ETTİK.

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş olsun!! Konu boyun olunca yine de bir doktora görünün derim..
    Sorun kaslarda ise kas gevşeticileri var..
    Sevdiklerinizle birlikte olduğu mutlu haftasonları.. Selamlar..

    YanıtlaSil
  12. şanslıcım o ağrıyı çok iyi bilirim bende sık sık olur.kas gevşetici bile fayda etmiyor bazen..kireçlenmeden oluyor.kimide fıtıktan..yinede bi doktora görün canım geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  13. Tekrar geçmiş olsun canım :) Seni sevdiğimi mailden birde buradan söylemek istedim.

    YanıtlaSil
  14. STİL'İM teşekkürler canım bende seni çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  15. canım benim geçmiş olsun gerçekten merak ettim çok şükür feci bişey degilmiş.bendede çok sıklıkla boyun tutulması olur .boyum fıtıgım ve düzleşmem var .en ufak bir ters hareketle bahane yaratır ve tutulur nefes bile aldırmaz bana .benimkisi bilgisayar hastalıgıymış.ama ilerlemiş bir hastalık:)allah kimseye boyun tutulması yaşatmasın.sevgiler tekrardan geçmiş olsun .

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)