Pages

22 Haziran 2010 Salı

KİM DEMİŞ DARICA GÜZEL DEĞİL DİYE!!!



Merhaba arkadaşlar!Gördüğünüz gibi iyiyiz.Şanslı iyi ise ben ondan iyiyim her zaman.Minnoşum
yeni evinde daha az uyuyor.Evimiz yüksek giriş kat.Onun için daha iyi oldu burası,kilo verecek gibi görünüyor.Burası ablamın odası...Bu odaya çok ender giriyor! çünkü buradaki gardrop sürgülü ve Şanslı dolabı açıyor içine giriyor.Ablamın bütün giysilerini tüy yapıyor.Odanın kapısı açık unutulmuş ve Şanslı büyük bir rahatlıkla uykuya dalmış.Ablam dolaba girdiği zaman Şanslıya kızdığı için,sen dolabı aç içine gir ve arkadanda kapa::)))İnanılır gibi değil.Hiç iz bırakmamış...

Burası Darıca'dan kuş bakışı...
 Gece çekilmiş bir resim.Makinaya gece ayarı yapınca çok net çıkmış.


Bu resimlerin hepsi Darıca'da çekilmiş resimler...Bendeniz::))

İşte benim Aşklarımdan yalnızca birtanaesi::))


İşte seni yakaladım:))Sizi ne kadar sevdiğimi bilseniz benden kaçmazsınız...

Burasıda herkesin ürktüğü ve benim hiç ürkmediğm mekan!Babacığım hastayken beş kardeş etrafında toplandık,ona destek verdik yüreğimizdeki sevgiyle.İşte o zaman aklıma koydum burayı...Çoluk yok çocuk yok anlıyacağınız.Bir bardak su getirenim yok.Ne yapacağım?fiziksel gücümü kaybettiğim an yine bavullar toplanacak bu mekanlardan birine kendimi atacağım.Tabiki Allah elden ayaktan düşürmesin hiçbirimizi.İllaki geleceğim diyede birşey yok...


Bu resimdeki benim ablalar...Bu sabah çekilmiş bir resim.Ne yapıyorlar?her sabah yaptığımız bir saatlik yürüyüşü tamamlamaya çalışıyorlar.Ben neredeyim?Resim çekiyorum ya::))


Bu parklara koyulan aletler varya!orada bacak hareketleri çok oluyor.Ben onların hepsini sırayla yapayım derken bacağımı incilttim.O nedenle yürüyüş yapmıyorum 3 haftadır.Bir hafta topalladım.Şimdi topallamıyorum ama çok zorladığım zaman hala acı hissediyorum.Kol hareketleriyle yetiniyorum şimdi.Ama abartmıyorum merak etmeyin...


Çok severek izlediğim Petit Prince çok güzel bir sandal resmi çekmiş.Bende bir deneme yapayım dedim ama onun çektiği gibi güzel olmadı.O resmi çok beğendim.


Buda terkedilmiş bir sandal...yazık ama:)


Kucak dolusu sevgiler:)

15 yorum:

  1. Canm bu aralar stresten pek folanamıyorum,taşınmışsınız,resimlere bayıldım ne güzel yerlermiş,güle güle oturun..

    YanıtlaSil
  2. Canım demek taşındınız, yerleştiniz. Allah pişman etmesin. Şanslı çok şeker yaa ben yerim bu minnoşu. Her defasında rahat edecekleri yerleri nasıl da buluyorlar. Benimki bu sabah gardrobun üst rafına çıktı ve orada uyudu maymun :) Fotoğraflara bayıldım.

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel bir yere taşınmışsınız. Çok mutlu olun inşallah. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Gönülçelen,hoşgeldin canım. Görüntüler harika.Tekrar hayırlı olsun. Bloğumda EL AL EL VER MİM var alırmısınız lütfen.

    Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun şaslım inşallah bir daha kaybolmaz kediciğin. o acıyı ben yaşadığım için çook zor biliyorum:( Bizim de aaptmanda beslediğimiz kedimizin yavruları kayboldu dünden beri kendi kedim olmadığı halde üzgünüm ama biri akşam geri döndü çok özlemiş beni:) inşallah diğer ikisi de bulunur.Ayrıca yeni yeriniz hayırlı olsun mutlu günler geçirirsiniz inşallah.Darıca çok güzel görünüyor fotolardan. Zeki kedicik bu şanslı.:)

    YanıtlaSil
  6. çok sevindim canım..oh pek güzelmiş resimlerde güzell

    YanıtlaSil
  7. tatlım benim gitmek istediğin kadar varmış çok güzel sağlıkla oturun oyy benim oğluşum ne güzel yatarmış ben de bir ara bademin uyku hallerini yayınlayacağım bayılıyorum şuna bak ya yerim ben o patilerini onun:))).

    ayağını çok zorlama canım yer yapıyor sonra. geçmiş olsun öpüyorum

    YanıtlaSil
  8. Kolay gelsin canım, ağzınızın tadı daim olsun, fotolar çok güzel sandal özellikle bence çiçek ekilse enfes olur. Şanslı'yı mıncıkla benim yerime de

    YanıtlaSil
  9. valla harika bir yermiş :)

    YanıtlaSil
  10. canım benim olurmu hiç.sadece kermese hazırlanıyordum.kimsenin bloglarına bakamadım anca bugün biraz fırsat buldum.senide şanslıyı da unutmam:))sadece biraz üzgünüm taşındığın için ama mutlu ve iyi olmanız üzüntümü azaltıyor.herşey gönlünüzce olsun.huzur ve sağlıklı günleriniz olsun arkadaşım.sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Resimlerpek güzel.:) Bakırköy sahilinde de kayalıklarda o kadar çok kedi varki, kocaman sülale olmuşlar.:)

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel yerlermiş oralar,doğum işi geçsin,kış gelmeden inşallah gelebiliriz,merak ediyorum çokk..Bu arada şimdiden hepinizi çok özledik :(

    YanıtlaSil
  13. mosquito
    Bende sizi özledim kuzen:(hayırlısıyla doğumdan sonra yeğenimle beraber gelirsiniz::))Her zaman beklerim.İstanbul gibi olmaz kalırsınızda.
    Sevgiler selamlar...

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Şanslının Annesi ve Gözlerinden Işıklar Çıkan Kedisever Hanımefendi !
    Hoş geldiniz yeni evinize, yuvanıza. İnşallah yeni mekanınız bereket, mutluluk, huzur, sahlık ve letafet getirir.
    Şanslının papilerinden öperken sevgiyle...
    Ayrıca kayık resmi kolay, güneş arkaya alınacak parlamalar kaybolacak. Ayrıca hiç fena değil gayet hoş olmuş bana göre. Şimdilerde sandala bile binen kalmadı. Benim gençliğimde kız arkadaşlarla sandal sefası ve boğazda denize girmek, göksu da gezinti vardı. Vaayy ki vayyy. Bir de şu resimdeki yaşlanınca gidilen ev meselesi var. Orayı ben de çok iyi biliyorum. Ben de sizinle aynı durumdayım. Otururuz karşılıklı; siz bana selanik öğretirsiniz, iki düz bir ters. Ben de geveze geveze hikaye anlatırım.
    Tekrar sevgiyle....

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Ali İkizkaya
    Evet şu ışıklar...Hiç biri benim suçum değil hepsi dedemisten kaynaklanıyor::))Gün yüzüne çıkmak için yüzmü bıraktı::))Hoşbuldum inşallah...Güzel dualarınız için teşekkür ederim.Dualar benim için önemli.Ayrıca Şanslı'nın patisi öpüldü sizin için.Resimi beğendiğiniz içinde teşekkür ederim ama ben sizin resmi çok beğenmiştim.Benim resme bakarmısınız hava resmen bozuk atıyor bana::)Bende eski değerlere önem verenlerdenim.Sandalı sevmişimdir her daim.Ama sizin vay vay demenizden anlıyorumki unutamadığınız anılarınız olmalı kızlarla::))Sizin şu örgü bilginize gülmeden geçemiyorum bağışlayın.Hiç bilmediğiniz birşey yokmu sizin?Bak şimdi ilginç hikayelerinizi dinlemek için yaşlanasım geldi::))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)