Pages

23 Haziran 2010 Çarşamba

EL AL EL VER MİMİ


Çok severek izlediğim arkadaşım Evimin incileri Belgin beni mimlemiş.Teşekkür ediyorum.
Hemen cevaplıyorum.
Felsefem......Sevgi
Hayat..........Nefes
Çocukluk....Hayata tutunuş.
Güneş.........Ümit
Gözler........Sessiz konuşur
Yıldızlar......Romantik
Güzellik......Geçici
Sevgi.........Ben
Aşk...........Geçici
Erkekler....Farz
Savaş........Olmasın
Ağlamak...İstemiyorum
Deniz........Ruhun ilacı
Ayna........Yalansız
Hayal.......Abartmamalı

Birtek erkeklerde zorlandım.İnsanoğlu bence tek kelimeyle anlatılmaz.
Bu mimi kim okursa yanıtlasın...
Elbet bir gün sıra sanada gelecek,bakalım o zaman seni kim kurtaracak:::)))

Sevgiyle kalın:)

5 yorum:

  1. Sevgili Gönülçelen, El al el ver mimine cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Özel mesaj umarım doğru adrese ulaşmıştır .)

    Güzellikler sizinleolsun segiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. Evimin İncileri Belgin
    Canım benim ben teşekkür ederim.
    Bu mim sana beni hatırlattığı için.
    Sevggiyle kal:)

    YanıtlaSil
  3. sevgi hiç eksik olmasın hayatında .orkidene de bayıldım.öpüyorum..

    YanıtlaSil
  4. ben kaç gündür kumanda panelimde tasarımda bugün bloğunu arıyorum isim değişmiş gönül çelen olmuş meğerse ..güzel isim ,güzel şablon hayırlı olsun ..sevgiyle kal ..

    YanıtlaSil
  5. SMİLENA
    Teşekkür ederim canım seninde...
    Bende seni öpüyorum,küçük afacanlarıda:)
    Sevgiler:)

    kelebek*-*
    Canım benim evet isim değiştirdim.İzlediklerin arasından silip,tekrar yüklersen Gönül Çelen diye gözükecektir.Sakın tekrar yüklemeyi unutma::)))
    Ayrıca beğendiğinede sevindim...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)