Pages

8 Haziran 2010 Salı

BİR DAHA YAPMA BUNU:(


Bu günlerde taşınma telaşı var evde...Ev karma karşık oldu...Bizim Şanslı yaptığımız paketlerin üzerine yatıyor.Ne zamandır elimde hiç bir şey yapmıyorum.Bir tane keçeden aşk kedisi yapayım dedim.Masanın üzerine yaydım malzemeleri...Şanslı kucağıma çıkmak istedi,kucağıma aldım onu sevdim,sonra indi.Ablamlarada Darıcadaki eve gidip gelmişlerdi.Yorgun ikiside erken uyudular...Teyzemde bugün dikişlerini aldıracağı için bana iyi geceler dedi ve 22:30 sularında yattı.Keçe çalışmamı yaptım,bu vakit içinde Şanslı ortada yok...Yatmadan önce her zaman Şanslıyı gözümle görüp öyle yatarım.Ama olacağın önüne geçilmiyormuş.Saat 01:00 gibi ben de yattım.Sabah 06:00 sularında kalktım.Şanslı beni gece uyandırıp mutlaka bir kere mama isterdi.Bir bakayım Şanslı hasta mı diye...Evin içinde Şanslı'yı aradım.Aramadığım hiç bir yer kalmadı.Dolap içlerini bile aradım düşünün artık.Şanslı'nın mama kutusunu salladım.Onun sesini duyduğu an saklandığı yerden çıkar.Yok yok yok!ablamları uyandırdım hemen.Onlara sordum akşam kapı açıldı mı?diye.İkiside kapıyı açmamış.Camdan inmiş olabilir dediler.Bizim binada mantolama çalışması var,kat üçüncü kat ve o iskeletlerden Şanslı nasıl iner.İnilecek gibi değil,kayar çünkü.Tırnaklarını geçireceği bir yer yok.Teyzeme sordum teyzemin yattığı odada cam açıkmış.Teyzem yatarken kapamış.O zaman dama çıkmış olmalı dedim.O saatte biz Şanslı'yı aramaya başladık.Apartman içinden dama çıkmaya çalıştım çok yüksek çıkamadım.Ustalar tahta bir zemin yapmış çalışmaları için ,oraya çıkıp dama çıkayım dedim .Ablamlar izin vermedi.Bütün sokağı bağıra bağıra gezdim yok yok yok...Camın altından dama sesleniyorum yok.Şanslının bir huyu vardır seslendiğin zaman hiç gelmez seni izler.Ablam dediki camı açalım gittiği gibi gelir dedi.Camları açtım bekliyorum camın önünde.Bu aradada itfayiyeyi çağıralım dedim.Ablam olur ama bir saat bekliyelim bakalım belki gelir dedi.Şanslı 6 yaşına girecek daha böyle bir şey gelmedi başıma.
Ben bekliyorum.Hemde evin bütün camlarına geçiriyorum,ablamlarda,teyzemde aynı...Salya sümük oldum bu arada...Hemde söyleniyorum geri zekalı kedi beni nasıl bıraktın diye.S.ablam sarı bir şey yatıyor aşağıda Şanslı olabilir dedi.Hemen apar topar indik...Evet Şanslıydı!ama çok gerimiş,bütün geceyi dışarıda geçirmiş çocuğum ,yağmurda yağıyor.Yanına yaklaştırmadı beni,avucuma mama koydum yemeye başladı çok acıkmış belliki...Daha sonrasında mama tabağını koydum yere oradan yemeye başladı.Hemen kaptım belinden ablama verdim.Çıkardık yukarıya...Buldumya onu hiç bir şeyin önemi yok.Şanslı'yı bulduğum yer yukarıdaki resim.Çamurlanmış,bir gecede stresten çok tüy dökmüş,bayada bir kavga etmiş,göz kenarları tırmık içinde kalmış.Neyse eve girdi bütün evi dolaştı, mamasını yedi,wc ye girdi,tarandı,tasma değişti,gözlerine damla damlattım.Bir uyudu saat bu zaman oldu hala uyuyor.Dikkat ederseniz göbek çamurlu.Yıkayıp onu yormak istemiyorum.Çok yorulmuş çocuğum çok...


Benim çamurlu bebeğim seni çok seviyorum çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook:)

Sevgiyle kalın:)


24 yorum:

  1. Kıyamam... Geçmiş olsun. Bir daha yaklaşmaz herhalde pencerelere. Bulunduğuna çok sevindim. Gerçekten söyle O'na bir daha yapmasın böyle:)

    YanıtlaSil
  2. İlahi:)))İnan aynı benim yaşadıklarımı yaşamışsın. benimki en son saat gece 2 civarı düştü geçen hafta. Balkondan patır kütür birşeyler duydum, baktım ama yukarıdan birşey çırptılar sanıp geri döndüm.. En son yatmadan tarçına bakarım yerindemi diye..Aaaa baktım yok. Kızım deliye döndü. Evde bakmadığımız yer kalmadı. Anladık düştüğünü. Saat oldu dört. Kızımla dışarı çıktık. Gören deli diyecek..Dışarda bulduk.. Sinmiş bir yere.. Sabahın 5 inde eve geri geldik... Salak birde kırrr kırrr seviniyo..İçim rahat etti yattık.. Ayy ona birşey olursa ne yaparım. Bambaşka bir bağlılık bizimkiside.. Neyse sende bulmuşsun. Bide yatmış sereserpe. Patileride çamurlu:))))

    YanıtlaSil
  3. Bide anlamadığım bişe var:))) Onca dışarda kalıp bide eve gelince çişini kakasını yapıyolar.

    YanıtlaSil
  4. yaaa ben kıyamam ona:(( zaten moralim bozuk gidiyosun diye,benim kediler de yok ortalıkta.umarım bi yere sığınmışlardır.ufff şanslı yaaaa ağlattın beni resmen,yazının sonunu görmeden kayboldu sandım,sonunu okuyunca rahatladım.bana bak şanslııııı bi daha böle yaparsan göbişini ısırırım...sevgiler..cici annen:))

    YanıtlaSil
  5. Ah ah, tatlı belâ bunlar. Düşün ki ben iki tane gidipte gelmeyenlerin acısını çektim. Gözüm hâlâ yol kenarlarında. Hâlâ belki ölmemişler dir de dönerler diye bekliyorum. Şekillerini unuturum diye ara ara resimlerine bakıyorum. Olur da rastlarsam tanıyayım diye. Evdekini her dışarıya bırakışımda severek uğurluyorum. ''Geri gel e mi?'' diye tembih ediyorum. Geçmiş olsun. Gözün aydın.

    YanıtlaSil
  6. ah canım ya..okurken korkunu ben de yaşadım inan.İnş bişey olmamaıştır diye dua ettim..ge.miş olsun ve gözünüz aydın..sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. hay Allaahım yaaa.hiç adetim değildir uzun yazı okumak vakitte yok zaten.ama bu okunmayacak gibi değildi.neyseki mutlu son:))

    YanıtlaSil
  8. canım geçmiş olsun:(
    Şanslı seni bayağı üzmüş anlaşılan.
    giderken onuda alıcakmısın yanına?
    kavuştuğuna sevindim:) sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Polisiye yazı dizisi bölüm 1 gibi :) Neyse ki az hasarla da olsa bulmuşsunuz. Bir takım olaylara karışmayı da ihmal etmemiş arkadaş :( Bir gece de benim kız kaybolmuştu da babamla aramaya çıkmıştık..
    Bu kadarla geçmiş olsun ama bu çapkınlık yapmışa benziyor?

    YanıtlaSil
  10. canım yaa mahvettin benide ağlıyacağım nerdeyseyse. bademde böyle yedi aylıkken bir çıkmıştı rametli kayınpederim kapıdan çıkmasını engel olamamıştı o gece döktüğüm gözyaşını hayatım boyunca dökmedim diyebilirim. çok bağlandık bu yaramazlara.
    canım geçmiş olsun oyy çamurluda olsa başımı koyayım o tombiş göbişe.
    sevgiler öpüyorum ikinizide

    YanıtlaSil
  11. MARİFETLİ PERİ
    Ona ders olmuş olacakki pencere önüne hiç geçmiyor.Söylemezmyim söyledim:)Gerisi ona kaldı artık.
    Sevgile canım:)

    KİANA
    Canım benim sizede geçmiş olsun.Kayıp olayı çok zor.Öldümü,kaldımı,yaralımı,çalındımı mı mı mı bir sürü soru.Ne olacaksa gözümün önünde olsun.Bu ölümlü dünya.Benim hayatım garanti değilki,Şanslının olsun.Allah gecinden versin...Neyse ikimizinde tatlıya bağlandı.Şanslı gece sokakta kaldığı için bana çok kızgındı.Sanki ben attım onu kapıya...Senin dediğin gibi dışarıdada wc ye gitmemiş.İllaki benim parama yapacak afedersin:::)))
    Tarçına ve sana sevgiler:)

    HÜRREM TAKI
    Evet evet bir şeyler söyle Şanslı'ya..Beni üzmesin bir daha:)
    Sevgiler canım:)

    neduk
    Teşekkürler canım.Kaybolması çok zor bir şey...Umarım bu türlü şeyler yaşamazsın daha.
    Sevgiler:)

    yasamladans
    Olmadı bir şey çok şükür.
    Teşekkürler canım:)
    Sevgiler:)

    leyya-craftmania
    Zaman ayırdığın için teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Noyumberry
    Tabiki alacağı o benim canım.
    Sevgiler:)

    ! Şekerperisi !!
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    Gülen Tezer Üstün
    Çok üzücü oluyor gerçekten.Sende yaşamışsın anlarsın beni.Hiç sorma ben evde keçeden aşk kedisi yaparken bizimki çoktan meşke başlamı::)
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Hiç sorma çok bağlandık.Evde bir birey.Söz hakkıda var::))
    Bademe ve sana sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Yüreğime iniyordu okurken, geçmiş olsun ve gözün aydın, ah be Şanslı totoya bir şaplak hak ettin!

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Gönül Çelen, bir an dedim gitti bu çocuk çok şükür bulmuşsunuz. Gözünüz aydın.Macera istemiş canı Şanslının uyanırmı canı çıkmıştır doğayla yalnız ve tek başına orada annede yok.

    Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  14. Çok üzüldüm.Kim bilir nasıl da panik olmuşsundur.Neyseki bulunmuş.Gözün aydın kuzen..

    YanıtlaSil
  15. Şanslının bulunmasına sevindim. Güzel bir hafta sonu geçirmeni dilerim.

    YanıtlaSil
  16. benim tırsık ım vardı çok benziyorlar sizinkiyle. Ben evlenip İzmit e geldim Tırsığım kayboldu, gitmiş geri dönmemiş :( Kediler çok özeller, Çok kötü oldum valla tırsık ım sesimi duysun durmazdı hiç :(
    Ağlıcam, var ya...

    YanıtlaSil
  17. canım yaa çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  18. merhabalarr direkt konuya dalmak gibi olacak ama, taşınma telaşı bizde de var :) tatlı telaş bunlar yav :)

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Gönül Çelen, sanırım evi taşıyorsunuz. Size kolay gelsin. Görüşmek dileğiyle sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  20. kıyamam yaa geçmiş olsun canm.hemde kolay gelsinn

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşın şakülü kaymış. Artık tövbe eder mi bilmiyorum ama aşağıda letafetli bir şeyin olduğu malum. Yoksa yapmıyorlar. Ya da balkon kenarında dolaşırke kaza eseri düşüyorlar. Çok zor bir durum. Ben de Benekle bir kere aynı durumu yaşadım. Aşağıdan sarman oğlanın teki habire bağırıyordu "Gel sene kız" diye. Bizimki de uçtuydu gözümün önünde.
    Çok geçmişler olsun. Küçük tavsiye; pencere kenarına falan çıkarken, patire fısfısla su sıkın. Acayip uyuz olup yapmıyorlar bir daha.
    Sevgiyle ....

    YanıtlaSil
  22. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ
    Sağolasın canım ya!totoya bir şaplak değil daha fazlasını bile hak etti ama annesi kıyamadı yine.
    Sevgiler:)

    Evimin İncileri Belgin
    Banada iyi bir macera yaşattı doğrusu.Her zaman bıraktığın güzel dilekler için teşekkürler canım.Evi taşıdık çok şükür.İnternetimde yeni açıldı.
    Sevgiler:)

    mosquito
    Canım seninde gözün aydın.Benim üzüntümden çekeceğin vardı.
    Sevgiler selamlar:)

    Armina
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    .:: özge ::.
    Bloguma hoş geldin.En kısa zamanda bende senin ziyaretine geleceğim inşallah.Kolay gelsin.
    Sevgiler:)

    içimdeki yolculuk (funda)
    Fundacığım ağolasın canım.
    Öptüm:)

    Ali İkizkaya
    ::))Şanslı 6 yaşında hep aynı evdeydik hiç böyle bir şey olmadı.Mantolama iskeletlerinden faydanadı.Faydalandı ama mutlaka bir sebebi vardır.Tabiki ben sizin gibi şahit olamadım.Bu işte bir Benek pati parmağı varmıdır acaba?::))Fısfısla su sıkma işi çok ilginç,bunu bende uygulayacağım umarım işe yarar.Yeni taşındığım ev yüksek değil Allahtan.6 sene üçüncü katta baktım Şanslı'ya...Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  23. Canım yüreğim ağzımda okudum yazını. Geçmiş olsun, tekrarı olmasın inşallah. Yürek çarpıntısı bu minnoşlar ya. Onlarsız hayat çekilmez olur :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)