Pages

25 Haziran 2010 Cuma

SUS MORALİMİ BOZMA:(

Bugün erken saatte karga....... yemeden kapı çaldı.Kapı ablam tarafından açıldı.Hoş bir bayan.İşte ben şu hastaneden geliyorum tansiyonunuzu ölçmek için gönderildim dedi.Ablamda genelde bu gibi durumlarada kusura bakmayın vaktim yok der.Uzatıverdi kolunu hemen...Bende uzaklaşmıyorum oralardan ne olur ne olmaz diye...Hoş bayan dediki bundan sonra konuşmayan tansiyon aletleri Türkiyede yasaklanacak.Belliki bir hastaneden gönderilmemiş.Tansiyon aleti satıyor.Hemen aklıma şu geldi.Susturululan Türkiye'de artık tansiyon aletleri konuşacak , her konuştuğundada moralimizi bozacak:( Yine olan bize olacak.

Hayırlı cumalar.
Sevgiyle kalın:)

7 yorum:

  1. Susturulan...Doğru bir tespit. Ne alemdesin canım. Alıştın mı oralara?

    YanıtlaSil
  2. Açmayın kapıyı her gelene kızlar. Dünyanın binbir türlü hâli var. Anneniz size ''kim o?'' demeden kapıyı açmamanızı tembih etmedi mi?

    YanıtlaSil
  3. Şekerler aman dikkat neduk 'e katılıyorum.

    kucak dolusu sevgiler canım öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. aman aman şanslıcığım buralarda neler oluyor.şimdi uyuşturucu sürülmüş kartvizitler veriyorlarmış,o uyuşturucunun kokusunu alan karşısındakinin her istediğini yapıyormuş,dikkat.Ankara emniyeti uyarıyor insanları..sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Hayal Arkadaşlarım
    Canım iyiyim sağolasın.Biraz tembelleştim bu taşınma vesilesiyle.Ama bu gece birşeyler yaptım ,inşallah en kısa zamanda paylaşacağım.Ailem yanımdaysa her yere alışmak kolay geliyor bana.İlgin alakan için teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    neduk
    Böyle bir çıkış yapmakta haklısın arkadaşım.Taşındığımız dairede megafon yok.Yeni taşındığımız için ustalar gelip gidiyor eve...Bugünde usta gelecekti.Usta sanıp açtış kapıyı.Bu konuyu bizde konuştuk aramızda.Ablam hiç böyle yapmazdı yazmıştım.Bilmiyorum kızın simasınamı güvendi nedir?Uzatıverdi kolunu.Bizde dikkat ederiz aslında...
    Uyarın için teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Düşündüğün için teşekkür ederim canım benim.
    Bendende sevgiler:)

    sibel
    Uyarın için teşekkürler arkadaşım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. haklısın canım.bir bu eksik ti....

    YanıtlaSil
  7. Canım inşallah moralimizi bozmaz.Sağlık çok önemli çok.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)