Pages

6 Haziran 2010 Pazar

GÖNÜL ÇELEN

Merhaba arkadaşlar!yeni haberlerle geldim bugün karşınıza...Size arasıra 2 ablamdan bahsediyorum,3 kız kardeş yaşıyoruz zaten.Onlarla kader birliği yaptık biz:)kararlarımız hep anidir.Bu hafta yine ani bir karar verdik.Ama verdiğimiz kararlar hep hayırlı olmuştur.İnşallah bu da bizim için hayırlı olur.Geçen hafta ablamlara bir teklifte bulundum,İstanbul beni çok yoruyor evi tamamıyla boşaltalım,gezgin hayatı yaşayalım.Nereyi beğenirsek oraya dikelim bayrağı dedim.Büyük ablam fikrimi çok beğendi.Tabiki bunun detaylarıda var.Neyse küçük ablam benim için İstanbul çok önemli maneviyatı  var dedi.Bizde eşyaları Darıcadaki eve atmaya karar verdik.Amaç İstanbul'dan uzaklaşmamak ablam için.Evden eşyaları kaldırdık.Önümüzdeki hafta taşınıyoruuuuuuuzz:)Bu arada bana şu sahil kasabasında çok güzel yaşanır derseniz onu değerlendirmeye alırım.İkinci haber ise blogumun ismini değiştirdim.Tasarımda bugün çok sevdiğim bir isimdi,benide böyle tanıdınız.Hep değiştirmek istedim,çünkü her gün bir tasarımla karşınıza çıkmak adına koydum bu adı.Ama olmadı!zaman zaman kendi içimde beni zorlandırdı.Yine hiç bir şey değişmeyecek tasarımlarım yine olacak.Yalnız yazılarımlada çıkacağım karşınıza.Moyda'nın devamı akşama inşallah.Şimdi teyzemi alıp biraz dışarı çıkacağız.Canım teyzem oda ayak uydurdu bize,daha ameliyat dikişleri alınmadı.

Not-Bu ismi diziden esinlenmedim,diziyi seyretmiyorum zaten...
Sevgiyle kalın:)

19 yorum:

  1. hakınızda hayırlısı olsun arkadaşım ama ben kendi adıma üzüldüm:( sevgiler

    YanıtlaSil
  2. eee cok guzel demekkı sızı baglayan bırsey yok buyuk şehir insanı cok yoruyor hadı hayırlısı ıstedıgınız gıbı bır yer bulursunuz insallah

    YanıtlaSil
  3. hemencecik çeldin bile gönlümü:))))
    güle güle kullan uğur getirsin yeni şismin.
    tatlım ne güzel karar vermişsiniz herşey gönlünüzce olur inşallah. eger ege tarafına gelicekseniz urlada foçada aliağda çok güzel sahil kasabaları var ama bir yere yerleşmeden çok iyi tanıyın mumkünse birz kalın ondan sonra taşının. öpüyorum canım herşeyin hayırlısı sizinle olsun.

    YanıtlaSil
  4. İnşallah sizin için hayırlı olur.Ben daha mutlu olacağınıza eminim.Sizin rahatınız ,mutluluğunuz bizi de mutlu eder..

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Şanslı, hayırlı olsun. Bir an üzüldüm, ayrılıkmı var.

    "Blok başka ellerimi geçti?" diye neyse öyle değilmiş. Yine siz buradasınız sevindim :)

    Ailece almış olduğunuz yeni kararların, size arzu ettiğiniz güzellikleri sunmasını diliyorum.
    Herşey gönlünüzce olsun.
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. düşünce çok güzel; insanın istediği an istediği yere gitme yaşama lüksü olması kadar güzel bir özgürlük yok bence... Bakalım nereye gideceksiniz. Şöylee Ege sahillerine atın kendinizi derim...

    YanıtlaSil
  7. Harika bir fikir gezgin hayatı :)))
    Bir sahil kasabası dersen, Ayvalık derim:)))

    YanıtlaSil
  8. Blog adında değişmiş canım, her işiniz rast gitsin sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Yeni adın güzel olmuş,hayırlı olsun hep güzellikler yaşa ve paylaş...
    Ege sahilleri iyi olur kannatindeyim,Bodrum mesela :))

    YanıtlaSil
  10. HÜRREM TAKI
    Canım benim üzülme yine görüşeceğiz seninle...
    Sevgiler:)

    gulseyhan
    İyi bildin arkadaşım bizi bağlayan hiç bir şey yok.Düşüncelerde kalmaz inşallah canım.Bir yola çıktık.Hayırlısı Allah'tan.
    Sevgiler:)

    mosquito
    Teşekkür ederim kuzen...Biliyorsun bizim içinde sizin mutluluğunuz önemli.
    Sevgiler:)


    Evimin İncileri Belgin
    Yok canım üzülme buralardayım.Allah sağlık verdiği süre içinde yanınzdayım.Güzel dileklerin için teşekkürler.
    Sevgiler:)

    minimalist
    Olabilir canım benim.
    Teşekkür ederim:)

    Dalgaları Aşmak
    Büyük ihtimal bu seneki tatil mekanımız Ayvalık olacak, kimblir belki orada kalırız.
    Sevgiler:)




    Ece Çakıroğlu
    Teşekkür ederim canım...Gönlünü çelmeyi başarabildiysem ne mutlu bana::))Gittiğim yeri tanımadan yerleşmem merak etme sen.Söylediğin yerleri dikkate alacağım.
    Sevgiler:)


    Tiryaki
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    ebruli günce
    Teşekkürler canım...
    Dikkate alacağım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. Şanslıcım..blog adın hoş olmuş:)

    gitme kararına gelince.. sahil kasabasında yaşıyacağım derken çok iyi düşün..yazları çok güzel..ama kışın sosyallikten uzak olabilirsin.ben 10 senedir sahil kasabasında yaşıyorum..Mutlumusun dersen çok mutluyum..Kendimi oyalıyacak bir çok şey buluyorum..
    sıkılmıyorum..Bunları göz önünde bulundur..Gönlündeki tüm güzellikleri yaşaman dileğiyle..
    gönülçelen..sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Asortik Krep
    Fethiye ye daha önceden gelmiştim.Gerçekten çok güzel.Dikkate alacağım canım.
    Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    Noyumberry
    Teşekkürler canım.İnan bu deneyimlerinizi düşüneceğim.Sonuçta bir kurulu düzenim hep olacak.Sıkılırsam kürkçü dükkanı hazır olacak.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. şanslıcım sizin adınıza çok sevindim.yeni isminde çokk sevdimm sen zaten benim gönlümü çelmiştin:))fethiyee,ayvalık,aslında antalyada olabilir:))

    YanıtlaSil
  14. 4. bir kızkardeş lazımmııı,pek özendim fikrinize:))

    Hayırlı olsun blog isminde,verdiğiniz kararda..

    Çok öptüm..

    YanıtlaSil
  15. Güzel olmuş.Güle güle kullan.Resimde harika:)

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Sanslı Kaçağının Annesisi !
    Kış sendromu bu tip yerlerde kendini oyalayamayan ve el becerileri olmayanlar için zor. Fakat el becerileri olanlarda buralarda daha yaratıcı oluyorlar.
    Havaalanına yakın yerler önerim.
    Dalyan, Sarı Germe, Göcek, Fethiye.
    Ayrıca uğrarsanız Göcekte de bir kapı var, biliniz.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  17. içimdeki yolculuk (funda)
    Canım benim bu karşılıklı olmalı,sende benim gönlümü çeldin bunu biliyorsun...Bana önerdiğin yerleri dikkate alacağım.
    Sevgiler:)

    emine ünal
    Kapım her zaman açık...Nasl istersen kabulümsün!Seve seve:)Çok teşekkür ederim.
    Sevgiler:


    ENERJİ
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    cansudere
    Teşekkürler tatlımmmmmm...
    Sevgiler:)

    Ali İkizkaya
    Hiç sormayın kaçak annesi olmakta varmış hayatta::))Bana önermiş olduğun yerleri düşüneceğim...Ayrıca Göcek'te bir kapımın olması beni mutlu etti doğrusu.Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)