Pages

16 Haziran 2010 Çarşamba

DARICADAN MERHABALAR!!!

Merhabalar arkadaşlar!Hayatım hep ani kararlarla dolu olduğundan,internet kablosunun kopması da ani oldu.Sizlere taşınıyorum diyemeden kabloyu koparıverdim.Kusuruma bakmayın!Darıca'ya taşındık...Her şey şu anda güzel gidiyor.İnşallah hakkımızda her şey hayırlı olur.Şu anda internet bağlı değil!Bugün yarın bağlanacak...Sizleri çok özledim.Ben yokken bıraktığınız yorumlar için teşekkür ederim.İnternet bağlandığı zaman hepinize tek tek döneceğim.Şu anda internet cafeden acil yazıyorum,yorumları okuyamadım dolayısıyla yayınlayamıyorum.

Hepinize sevgilerimi gönderiyorum:)

13 yorum:

  1. Sevgili Gönül Çelen, hayırlı olsun.
    Güzel evinizde herşey gönlünüzce olmasını diliyorum. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun canım.yeni yeriniz uğur ve bereket getirir inşallah.Komşu olmuşuz bu arda..

    YanıtlaSil
  3. Taşındın demek... Ayrıntıları bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı uğurlu olsun,işallah herşey daima iyi gider.Sevgilerrrrr...

    YanıtlaSil
  5. Hadiii hayirli ugurlu olsun yeni mekaniniz... 3 aylarin gelisi ile yenilik kattiniz... Ama biraz yaklas.. bisey dicem... her nereye giderseniz gidinnnnn gonlum hep ayni yakinlikta... selamlar medinem

    YanıtlaSil
  6. canım kolay gelsin herişlerin. bir ses vermen bile harika öpüyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Aaaaa inanmıyorum sana. Ne zaman karar verdin, ne zaman gelişti bu durum, ne zaman gittin arkadaşım. Hakkında hayırlısı olsun. Güle güle oturun. Heberlerini bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar Efendim,

    Bloğunuzu izlemeye tekrar döneceğim. Darıca'ya yerleştiğinizden ve internet kablosunun koptuğundan dolayısıyla da haberleşemediğinizden bahsediyorsunuz. Böyle şeyler olur. Sağlık olsun efendim. Yalnız aşağıda gördüğüm ev ve manzara çok güzeldi. Darıca dediğiniz yer de eğer burasıysa ve siz de bu eve yerleştiyseniz. Sizden mutlu ve sağlıklı kimse olamaz derim. Bu vesileyle de mübarek Regaişb Kandilinizi kutlar, bu mübarek kandilin feyz, bereket ve rahmetinden istifade eden kullardan olmanızı yüce Alla'tan niyaz ederim.

    Esen Kalın efendim, saygılarımla

    YanıtlaSil
  9. hayırlı olsun yeni evniz güle güle oturun..

    YanıtlaSil
  10. Hayırlı olsuncanım.bende özlemişim seni.sayfan yine harika ,cıvıl cıvıl herşey.özletme kendini öpüyorum

    YanıtlaSil
  11. vala bende seni özledim yaa gelsin netin..herşey güzel gönlünce olsun

    YanıtlaSil
  12. iyi geceler,

    canim yeni evin hayirli olsun güle güle otur..

    benim bahsettigim blogunda koydugun pasajdi.

    onu nasil ekledin bloguna o kod lazim.

    yasamla dans gönderdi maille ekledim.

    sevgiler canim görüsmek üzere..

    YanıtlaSil
  13. hadi hayırlısı canım. hep mutlu huzurlu olun sevgiler. canım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)