Pages

18 Nisan 2011 Pazartesi

BİRDE LOHUSA BROŞU ÇIKTI...İYİ Mİ?

LOHUSA BROŞLARI



Gün geçtikçe yenilik yenilik üzerine.Bebek şekerleri,bebek hatıraları derken şimdi de bebek broşları çıktı.Kötümü oldu güzel oldu.Baksanıza böyle bir bebek figürünü hangi anne yakasına takmak istemez.Bu bebeklerin çizimide bana ait.Kız ve erkek bebeklere göre süsledim.Bugünlerde aklımda biraz dikiş makinasına girmek var.Yaz geliyor kendim için düzenlemem gereken bir şeyler var.Keçeden ne kadar ayrı kalırım bilemiyorum.Gece tam yastığa kafamı koyuyorum,aklıma bir şey geliyor.Aslında amigurumide örmek istiyorum.Of ya!günler bana yetmiyor:(

Sağlıklı,mutlu,bol kazançlı bir hafta diliyorum hepinize:)

Sevgiyle kalın:)

16 yorum:

  1. üretmekte sınır yok :))))
    çok tatlı ,bebekler için yapılan herşeye bayılıyorum ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık.çok şekerler bayıldım...

    YanıtlaSil
  3. bunlar çok şeker ama...

    YanıtlaSil
  4. çok şirinler:)) benim kuşlar için nikah tazelencek ya senin broşlar içinde kardeş mi yapsak mevcut çokcuklarımıza:))

    YanıtlaSil
  5. bu bebekler çok şeker :)

    YanıtlaSil
  6. allahımmmm ben lohusayken niye çıkmadı bu bebişler...çok tatlılar ellerine sağlık şekerim

    YanıtlaSil
  7. ben de çok beğendim; hem yaratıcı hem de işlevsel..

    YanıtlaSil
  8. Bu broşlar çok cici olmuş canım eline sağlık..Emziğini sevsinler:)
    valla iki çoçuğum oldu,bırak lohusa broşu takmayı lohusa olarak yatmadım bile aynı gün kalkıp iş yaptım:(
    Yazık bana:P
    Sevgiyle üretmeye devam:)

    YanıtlaSil
  9. Kuzummm bunlar şahane sen git gide aştın kendini totonu kaşı sultan!

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Şanslı, çok şeker.Harika olmuş canım ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  11. COK CICI BIR BLOGUNUZ VAR.LOHUSA BUROSU DA COK SIRIN.) ELINIZE SAGLIK IZLEMEYE ALDIM.
    SEVGILERIMLE...

    YanıtlaSil
  12. hehhe bayıldım bu minnoşlara :) ellerine sağlık tatlım şahane olmuşlar :) bol satışların olsun canım benim.

    YanıtlaSil
  13. şimdiye kadar keçeden yapılmış broşların içinde en beğendiğim buu..çiçek, böcek hepsinden güzel olmş çokta şirin ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  14. enemmm bu ne çok hoş:)) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. ÖRGÜÇANTAM
    :))Evet.daha neler çıkaracağız kimbilir.Bende çok zevk alarak çalıştım.
    Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    kAnAviÇecİ
    Bloguma hoş geldin.Teşekkür ederim:)

    ebruli günce
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    Çınar
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    yaseminkale
    Ama senin kuşlar süper olmuş.Bir nikahı tazelesinler bakalım:)))
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    GÖNÜL
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    asosh
    Ya ya:))Yeni yeni:))Teşekkürler canım
    Sevgiler:)

    minimalist
    Çok teşekkürler canım.
    Beğeni kazandığına çok sevindim.
    Sevgiler:)

    Noyumberry
    Aaaa gerçekten yazık sana:(Böyle günlerde mutlaka yanında birisi olması gerekiyor.Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ
    :))Ah canım benim teşekkür ederim.Şansa bırakmadım.Kaşıdım:))he he...
    Sevgiler:)

    Evimin İncileri Belgin
    Beğendiğine sevindim.Blogumun incisi.
    Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    SEVALCE LEZZETLER
    Merhaba!
    Bloguma hoş geldin.Blogumu ve broşlarımı beğendiğin için sevindim.Her zaman beklerim.Bende en kısa zamanda sizi ziyarete geleceğim:)

    Yeşim
    Teşekkürler canım.Benim için değişik bir tipleme oldu.Hep hayvan figürlerini yapıyordum.9
    Sevgiler:)

    GüZeLCe
    Beğendiğinize çok sevindim.
    Teşekkür ederim:)

    FunD@
    Teşekkürler canım benim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)