Pages

8 Nisan 2011 Cuma

LÖSEV İÇİN ELELE!!!

Geçen gün yaseminkale arkadaşımı ziyarete gittiğimde LÖSEV'e bir yıldır üye olduğunu okudum. 23 Nisan bayramında lösemili çocuklarımızın yüzünü bir nebze gülümsetmek için oyuncak örme kampanyası başlatmışlar.Tabi ki içinizden bazılarının ama biz oyuncak örmeyi bilmiyoruz ki!dediğinizi duyar gibiyim.Oyuncak örebilenler oyuncak örsün.Elinizden ne geliyorsa anahtarlık,takı,yüzük,broş vs.Bunlarda satılıp çocukların ihtiyaçları karşılanacak.Eğer bende katkıda bulunmak istiyorum diyorsanız yaseminkale arkadaşımın linkine tıklayıp onunla irtibata geçiniz.
Sağlıklı,mutlu hafta sonu tatiliniz olsun.

Sevgiyle:)

3 yorum:

  1. küçücük bir dokunuş iyi bir şeylere vesile olabilir dimi cnm...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Şanslı !
    Ben nasıl katılsam ki acaba. Dur bakayım bir yol bulurum herhalde..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. yaseminkale
    Katılıyorum canım...Bende senin vesilenle duydum.İnşallah katılımcıları çok olsun.Kolay gelsin.
    Sevgiyle:)

    Ali İkizkaya
    Arkadaşımızın linkini verdim.Siz yeter ki isteyin yardımcı oluruz.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)