Pages

19 Nisan 2011 Salı

EBRU ŞALLI İLE PİLATES:)

Oooooooooh en çok blogumda rahat ediyorum:))))Uzat ayakları blogunun sayfasına:))))Süper:))

Çok hareketsiz bir kış geçirdim.Yürüyüş yapıyordum.Yağmur,çamur,çorak derken,onuda ihmal ettim.Bu arada kilom 58 derken 59 oldu.Nuray,uzun zamandır bana Ebruyla pilatesten bahsediyordu.Nuray kim?Ağabeyimin eşi:)Pilates hayatına girdi gireli neler geliştiğini anlatıyordu bana.Nurayyın anlattıklarını anlatmayacağım size.Pilates yapalı 15 gün oldu.Ebru'nun dediğine göre en iyi anlamak ve alışmak için 1 ay sürekli yapmak gerekiyormuş.Daha şimdiden kaslarımın açıldığını görüyorum.Tabi yediklerimede dikkat ediyorum.Birkere çok sağlıklı besleniyorum.Kızartma,hamurişi,tatlı gibi yiyeceklerden uzağım.Hı birde ekmek:(Hiç mi yemiyorum?tabiki yiyorum ama sürekli değil.En sevmediğim şey...Gittiğim yerde rejim yapıyorum diye tabağı asla geri çevirmem.Sevmem bu davranışı.Rejim yapacaksan evde yap değil mi?ama...Duyrulur::))))Özel bir rejimde yapmıyorum aslında.Güzel bir sabah kahvaltısıyla bir dilim ekmek.Daha sonrasında ekmek yok:(Çok güzel olmuş.Bir tabak daha alabilirmiyim?de yok:(Kalktığımda ya bir bardak süt,yada iki incir,kayısı yiyorum.Aç karnına pilatese başlamamak adına.Pilates bittikten sonra güzel bir kahvaltı.Arada bir kase yoğurt.Kahvaltıyı geç yaptığım için 15:00 gibi öğle yemeği bol salatalı tek çeşit yemek.Arada yine yoğurt.Ev yapımı süper oluyor...Mımmm kaymak gibi.Akşam için bir tabağın içine biraz kuru üzüm,incir,kayısı,badem,salatalık.İstediğiniz kadar çay içebilirsiniz:))Biraz ara, güzel bir meyve tabağı:))Yediklerime hep dikkat ediyordum ama burada keramet pilateste bana göre.Pilates yapalı beri 2 kilo verdim:)))57 kiloyum...56 benim istediğim kilo.............Hemde şuanda pilates topum ve bantım yok.Birde olsa ne olacak kimbilir.Onlarıda biran önce temin edeceğim.Ebru Şallı ile pilates TV 8 de,sabah 10:00 da.Pilates mazemelerini buradan temin edebilirsiniz.Her yerde bulunmuyor.Yine siz araştırın.

Sevgiyle kalın:)

12 yorum:

  1. Canım bende başladım yürüyüşlere ama senin gibi bir kaç kilo değil çoookkk vermem lazım çokkk:)))

    kolay gelsin öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. valla senin adına sevindim :)plates
    yapınca insan kendini gerçekten zinde hissediyor..
    iki sene önce ebru şallı ile 11 kilo verdim.68 olmuştum :( ama platesle 58'e düştüm :) bir senedirde hala 58'i koruyorum..üç aydır rahatsızlığımdan dolayı ara vermiştim ama başlamanın zamanı geldi diye düşünüyorum :)
    Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  3. ÇOk sevindim başlamana..Bir başlayınca bırakamıyor insan.2 senedir yapıyorum ben de..Ama kilo vermek deyince onu henüz başaramadım..Topu topu 2 kilo fazlam var o da gitmiyor :) Pilatesten sonra yürüyüş yapmak kilo verdiriyormuş ama onu da yapamıyorum maalesef :)
    Bol Şanslar..:)

    YanıtlaSil
  4. merhaba,
    benimde vermem gereken 8 kg var,ah bir becerebilsem...
    Ne mutlu size.

    YanıtlaSil
  5. Azmin için kutluyorum seni. Kilo bir yana sağlık için spor ve yürüyüş yapmak çok önemli. Ben de yıllardır hemen hergün yürüyorum.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Bol forma girmeler şekerim ama o patilerine koptum seksito seni gidi seni .)

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Şanslı, ne yapmalı evet plates, yürüş yapmalıyız :) tembel vücudum inşallah canlanır.Ayaklarınızda ki detay ise harika iyi günlerde kullanın.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  8. supermis yaa, tebrikler ederim verdigin kilolar icin.

    YanıtlaSil
  9. sevemedim bir türlü o kadını ben adaşım olmasına rağmen hem de :(

    YanıtlaSil
  10. ohh sonunda nihayett yorum bırakabiliyorum heyooo:)) formda gördüm seni hadi bakalım

    YanıtlaSil
  11. ÖRGÜÇANTAM
    Yürüyüş çok güzel.Ben tempolu 1 saat yapıyordum ama havalar kötü olunca insanın dışarı çıkası gelmiyor.Neyseki güneşli günler geliyor.İyi yapmışsın devam et.
    Sanada kolay gelsin.
    Sevgiler:)

    Noyumberry
    Aman canım koru...Alınca çok zor olur.Ben çok kilolar almadım.Alırdım belki ama hep dikkat ettim.3 kilo fazlam vardı.Onunda iki kilosunu verdim.Nasıl verdiğimi anlamadım.Pilates çok güzel...İnşallah bıkmam devam ederim.Kendini iyi hissediyorsan devam et.Geçmiş olsun.
    Sevgiler:)

    Benden Mütevellit
    Evet üzerine yarım saat yürüyüş iyi geliyormuş.İki kilo fazlan,çok değilmiş.Çok değilmiş diyorum ama onu bile veremiyorsun biliyormusun?Ben hep yediklerime dikkat ederim.Demekki o 3 kiloyu hareketsizlikten almışım.Pilatese başlayınca iki kilo gitti.Şimdi bir kilonun peşindeyim.Kiloyu hiç sevmiyorum:(
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    yaruze...
    Merhaba!
    İlk önce bloguma uğrayıp yorum yazma nezaketinde bulunduğunuz için çok teşekkür ederim.Lütfen deneyin.Kiloyu bırak insan kendini çok iyi hissediyor.Yanındada kilo versek fena mı?olur.En kısa zamanda ziyaretinize geleceğim:)
    Sevgiyle:)

    Çınar
    Teşekkür ederim:)Yaş ilerledikçe önemini daha iyi anlıyorsun.
    Sevgiler:)

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ
    ::))))Deme gı:))Çıkarırım bak:))
    Sevgiler:)

    Evimin İncileri Belgin
    Bu kış çok tembel yani hareketsizdim.Her kış öyle oluyor.Bu evde her gün yapabileceğimiz bir spor.Ayaklara gelince bu ayaklar 57 kilo taşıyor.Pilatese uygun olsun diyede bu küçük detay geldi aklıma:)
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Bayram Kombesi
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    ebruli günce
    Pilatesi güzel yapıyor,yaptırıyor.Benide ilgilendiren bu...Boşver gerisini:)
    Sevgiler:)

    FunD@
    Evet canım,heyooo:))Formdayım canım.Pilates malzemelerimin siprişinide verdim.Dokunmayı bana:))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. ebru şallının ayakları daha büyük ama burdaki oonun resmi değil demi burdakiler daha güzel çok havalı zaten o kıskandığımdan izlemiyorum bile

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)