Pages

6 Nisan 2011 Çarşamba

ARKADAŞ GÜZEL ŞEY BE!!!

Bir çok arkadaşımız vardır değil mi?Kimiyle kahve bile içmemişizdir.O sokakta yaptığımız ayak üstü sohbet,kahve tadındadır.Kopamazsın birbirinden.Kimine kocaman gülümsemeyle bir merhaba dersin.Kapatamazsın 20 sn ağzını.Kocaman mutluluklar bırakır insanın içinde.Kimiyle ciddisindir.Senin ne kadar muzip bir insan olduğunu bilmiyordur.Belki oda muziptir ama göstermemişinizdir bu yönünüzü birbirinize.Kimine o kadar çok şımarırsın ki!şiven bile değişir.Karadenizliysen doğulu olmuşsundur bir anda.Aranızda yaptığınız şakalarla yemişsinizdir o gün birer kilo eti.Kimine akıl verir kiminden akıl alırsın.Kimini hiç görmemişsindir.Bizim blog camiasında olduğu gibi.Kimini çok çok seversin,kimini seversin,kimini az seversin ama hepsinin gönlünde yeri vardır.Silemezsin hiçbirini kalbinden.

Sevgiyle kalın:)

9 yorum:

  1. Seni seviyorum güzel arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  2. "sanal ortam burası" diyenlere kapak olsun canım yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. ben seni çok seviyorum şanslım:))

    YanıtlaSil
  4. Canım ne güzel anlatmışsın arkadaşlığı:)aynen yazdığın gibi arkadaşlıklarımız oluyor..ciddi olduğumuz,şımardığımız:))
    şu oturduğumuz yerde bloglar arası edindiğimiz arkadaşlıklarımız da çok güzel..görmesekde kanımızın ısındığı insanlar var,mesala sen benim için bunlardan birisin:)
    İyiki varsın şanslıcım..
    Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  5. kesimlikle katılıyorum arkadaşlık görmedende olabiliyormuş.burası en güzel kanıtı.

    YanıtlaSil
  6. Bilmukabele canım :) iyi ki varsın ve çok seviliyorsun :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzeldi.bende birbirimizi ğörmesekte sizi seviyoruummm:))))))yüreğinize sağlık..
    sevğiler....

    YanıtlaSil
  8. Ya sevgili Şanslı, işte böyle bir şey dir arkadaşlık. Ne güzel şurda kız kıza konuşuyoruz...

    YanıtlaSil
  9. MARİFETLİ PERİ
    :)Teşekkür ederim arkadaşım.Bende seni:)Sen benim uzun süreli arkadaşlarımdansın.İyiki varsın.
    Kucak dolusu sevgiler:)

    yaseminkale
    O,sanal ortam diyenler bilmezler.İyi ve kötü her şeyi biz birbirimizle paylaşıyoruz.Onlarca güzel enerjinin birikimiye ayakta kalıyoruz.Kiminin parası kiminin duası derler.O dualarla yüzümüz tekrar gülüyor.Sizleri tanıdığım için çok memnunum.İyi ki varsınız.Çok şey kaçırıyorlar...Kapak olsun...
    Kucak dolusu sevgiler arkadaşım:)

    kedicibasi
    Canım bende seni seviyorum.Sen benim ilk arkadaşlarımdansın:)İyi ki varsın:)
    Teşekkür ederim.
    Kucak dolusu sevgiler:)

    Noyumberry
    Teşekkür ederim canım.Çok ilginç ama sevmek için görmek gerekmiyormuş.Ben bunu bu blog camiyasında öğrendim.Sizsiz duramıyor,günümü geçiremiyorum resmen.İnşallah bloglar açılır.Bizi ayırmasınlar:(Benimde kanım sana ısınık:)
    Sende iyiki varsın.
    Kucak dolusu sevgiler:)

    SerpiL
    Hemde ne güzel oluyor.Aslında bütün gün birbirimizle geçiriyoruz zamanı.İyi ve kötü her şeyi paylaşıyoruz birbirimizle...Dostluğumuz hep daim olsun.
    Kucak dolusu sevgiler:)

    Yeşim
    Teşekkür ederim canım.Sende çok seviliyorsun::))Bunu bilmeni isterim.
    Kucak dolusu sevgiler:)

    halime
    Bizler görmeden iletişim kuruyoruz.Birbirimizle neler paylaşıyoruz paylaşıyoruuz.Teşekkür ederim.Bende seni seviyor kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum sana.

    Ali İkizkaya
    :::)))))Değil mi? ama::))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)