Pages

14 Nisan 2011 Perşembe

HAYDİ GÜLELİM:))

Adamın biri camiye giriyor burada müslüman var mı? diye sesleniyor.Öyle bir sesleniş ki!herkes ürküyor ve birbirine bakıyor.Arkalardan biri evet ben müslümanım diyor.Gel o zaman sen şöyle deyip alıp gidiyor adamı.Gittikleri yerde ağaca bağlı bir inek.Bunu bana kesebilirmisin? diyor.Tabiki diyor adam.İneği deviriyor ve kesiyor.İnek o kadar iri ki!adam yoruluyor.Yok diyor, bunu tek başına halledemeyeceğim sen camiye git bir kişi daha getir diyor.Adamın elinde kanlı bıçak camiye gidiyor.Bana bir müslüman daha lazım diyor.Camidekiler,götürdüğü adamı kestiğini düşünmüşler.Hiç birinde tık yok.Hepsi bir anda dönüp caminin hocasına bakmışlar.Hoca ne bakıyorsunuz? demiş.İki rekat namaz kıldırdık diye hemen MÜSLÜMAN'mı olduk demiş:))))

Evet gülelim gülelim:))Gülemiyorsak gülüyormuş gibi yapalım:))

Sevgiler:)

13 yorum:

  1. :)))))))))
    daha öncede okumuştum ama yine aynı şekilde gülmekten kendimi alamadım :)) sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. ayyy şaşırdım gülemedim ama gülümsedim:))))))

    YanıtlaSil
  3. Beni Güldürdün Sevgili Gönül Çelen. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok komik sevgiler:))

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı cumalar hayırlı geceler arkadaşım, kutlu doğum haftası sebebiyle hep beraber blogumda yasin ve salavat okumalrı yapıyoruz.duası kabe'de yapılacaktır.katılmak istersen bloguma bekliyorum.Görüşmek üzere sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. :) Yaşa.. hele son satır aynen gülün yahu hayat kısa coşarak yaşa .) Öperim

    YanıtlaSil
  7. :)))))) GÜLDÜM GÜLDÜM...

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Şanslı merhaba :) DNS sorununu çözdüm ve buradayım sizinle olmayı özlemişim arkadaşım. Fıkra ise harika :)) güzellikleri paylaşmada buluşmak üzere sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  9. Yıkıldım kuzum gülmekten sen çok yaşa :D

    YanıtlaSil
  10. çok güzel bir metin..
    çok güldmyaa :))

    YanıtlaSil
  11. ÖRGÜÇANTAM
    ::))Allah gülmekten ayırmasın.
    Sevgiler:)

    yaseminkale
    ::))Olsun canım.Önemli olan dudakları yanaklara doğru germek.Sende bunu yapmışsın.Bravo bravo::))
    Sevgiler:)

    aysema
    Ne mutlu bana:))
    Sevgiler:)

    Özgen
    Eveeeet:))
    Sevgiler:)

    MARİFETANE
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    Çınar
    ::)))
    Sevgiler:)

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ
    :)Evet hadi:))Su gelir guldür guldür:))
    Sevgiler:)

    GÖNÜL
    Ohhhhh yarasın canım:)
    Sevgiler:)

    minimalist
    ::)))Bravo:))
    Sevgiler canım:)

    Evimin İncileri Belgin
    Merhaba canım benim:)
    Hoşgeldin.Bende seni özledim.
    Sevgiler:)

    Yeşim
    Yarasın tatlım:))
    Sevgiler:)

    GüZeLCe
    Bloguma hoş geldiniz.Ne mutlu bana:)Sizi gülerek karşıladım.
    Sevgiyle:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)