Pages

1 Nisan 2011 Cuma

NAR ÇİÇEĞİM!!!



ALIX AVIGEN (221)
Bu ojeyi alalı 15 gün oldu.Rengini çok beğendim.Nar çiçeği.Yaz için ne güzel bir renk değil mi?gerçi benim için yazı kışı yok, sevdiğim her rengi kıyafetime uydurarak kullanıyorum.Tercihe göre değişiyor tabi ki.Bazı kişilere kış mevsimi için abartılı gelebiliyor.ALIX AVIGEN'in kullanımı çok rahat.Böyle renkli ojeleri iki kat sürdüğünüzde daha güzel sonuç alabiliyorsunuz.Dolayısıyla buda iki kat sürülmüş hali.
Bundan böyle aldığım ama memnun kalmadığım ürünleride yazacağım.Birgün büyük marketlerden birine gittim.Neutrogena vücut kremi arıyorum.Ben Neutrogena yı elime,ayağıma ve vücuduma kullanıyorum.Bulamadım:( arkadaşın biri stant açmış,Vaseline tanıtıyor.Alayım bir deneyeyim dedim.Eve geldim denedim.Hiç beğenmedim.Elden anında yok olup gidiyor.Eldeki kuru his ise devam ediyor.Bende aldığım bir şeyi atmayı sevmiyorum.Üzerinde çalışmalar yaparım mutlaka.Alttaki pembe Vazelin krem ise eczanelerde satılanlardan.Pembe Vazelin çok güzel ama elimde yağ hissi bıraktığı için her daim kullanamıyorum.Gece yatarken kullanıyorum.Ama evde mutlaka bir Vazelinim vardır.Üsteki Vaseline nin yarısını,altdakinin ise 5 çay kaşığını koyarak bunu güzel harmanladım.İşte bu dedim, yumuşacık.Ama böyle bir şey yaparsanız yalnızca el ve ayaklara kullanın.Süper:)VAZELİN'de ise Rosense çok güzel.Bu yaptığım karışım bitti.Ben şimdi aynı karışımı yine deneyeceğim ama bu sefer Vaselineyle değil.Neutrogenayla deneyeceğim.Daha güzel bir sonuç vereceğine inanıyorum.
İşte benim el,ayak ve vücut kremim...Bu kremden memnunum ama elime ayağıma kullanmak için VAZELİN le karıştırarak kullanacağım.

Sevgiler:)



5 yorum:

  1. narçiçeği rengini bende çok seviyorum.neutrıgena ürünleri nefis

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Şanslı !
    Nerde satılıyo.. Bir de kaç kuruş bunlar.
    Haa bir de nasıl kullanılıyoo..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Böyle bir karar almış olman bizler için harika :) Karışım da iyi fikirmiş tatlım bundan sonra ben de deneyeyim ;)

    YanıtlaSil
  4. Yakışmuş valla, ürünler için önerilerin aydınlatıcı oldu, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  5. SerpiL
    Evet çok güzel bir renk.Ojede ilk defa kullandım ama hep kullanacağa benzerim.Dediğin gibi Neutrogena ürünlerinin hepsi çok güzeller.Güneş ürünleride süper.
    Sevgiler:)

    Ali İkizkaya
    Bir erkek olarak ilgilenmenize pek bir sevindim.Dolayısıyla bakımın erkeği bayanı olmaz.Neutrogena büyük marketlerde ve kozmetik ürün satan yerlerde bulunuyor.Fiyatı 8 ile 9 TL arası.200 ml dir.Rosense Vazelin i ben İstanbul-EYÜP ten aldım.Her yerde bulunmuyor.En azından ben biraz zor buluyorum.Rasladıkça alıyorum.Aktarlarda bulunabilir.Benim aldığım yer aktardı.Fiyatı-5 tl.100 ML dir.BİM de satılan jOHNSON Vazelin de bunun aynı ayarı.Çok güzel.Oradan temin edebilirsin.Dediğim karışımı yaparsanız.En azından gece yatmadan önce elinize ve ayaklarınıza masajla yedirirseniz güzel sonuçlar alacaksınız.
    Kolay gelsin.
    Sevgiler:)

    Yeşim
    Evet yeşim memnun kaldığım şeyleri anlattığım gibi kalmadığımıda anlatacağım.Hiç birimiz kazandığımız parayı kolay kazanmadık yada kazanmıyoruz.Herkes aldığı parayı hak etsin.İnsanları adi ürünlerle kandırmasınlar.Dene tatlım çok memnun kalacaksın.Kıvamını kendine görede ayarlıyabilirsin.
    Sevgiler:)

    elifin terazisi
    ::))Yakuşmuş değil mi?teşekkür ederim canım.Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)