Pages

24 Nisan 2011 Pazar

PÜF NOKTASI!!!


Ablam,saç boyasında Loreal kullanır.Son aldığı boyayı Koleston almış.Loreal tende fazla leke bırakmıyor.Bırakmıyor diyorum ama daha önce kullandığı renk açık tonlardı.Şimdi aldığı,boya kutunun üzerinde gördüğünüz renk.Belki o yüzden renk bıraktı.Cumartesi akşamıda yaşgününe davetliyiz.Ablam saçını boyadı.Tende kalan fazlalıkları silmemiş.Yıkadıktan sonra alnını kara bulutlar sarmış:))Bana seslendi,ne yapacağım?şimdi diye.Hemen interneti açıp araştırdım.Sigara külünü öneriyorlardı.Pamuğu ıslatıp,sigara külüne batırıyorsun.Boya lekelerini siliyorsun.Evet tamamda evde sigara kullanan ablam Ordu'da.Ortanca ablamla ben sigara kullanmıyoruz.Hadi birtane içeyim sorun değil.Zorunlu olunca :(Neyse içtim bir tane...Hızlı hızlı çıkardım külü getirdim ablaya...Denedi.Hepsi çıkmasada,yaş gününe gidecek kadar çıktı.Bunu sizinlede paylaşmak istedim.Çünkü bazen istenmeyen şeylerle karşılaşabiliyoruz.Saç boyası lekesine sigara külü unutmayın...

Not-Çok sürtüp deriyi tahriş etmeyin.Yalnızca silin.

Sevgiyle kalın:)

11 yorum:

  1. Sevgili Gönülçelen,
    Hayvansever olduğunuzu biliyorum. Konu ile ne ilgisi var diyeceksiniz ama lütfen şu adresteki yazıyı okuyun. Çok beğendiğim bir blog arkadaşımın yazısı. Okuyun ve Loreal'i tanıyın. Ben artık o firmanın ürünlerini asla kullanmıyorum.
    http://seytannyazdedikleri-can.blogspot.com/2011/02/nedir-bu-hayvanlarn-sucu.html

    YanıtlaSil
  2. bir öneride benden:) saçı boyamadan önce teninizde boyanın deyeceği yerlere vazelin gibi bir krem sürerseniz boya işi bitince sildiğinizde leke kalmıyor.

    YanıtlaSil
  3. ayrıca boyayı kolonya ile silmeyi de deneyebilirsin o da bir çözüm :)

    YanıtlaSil
  4. Canım ben boya yapmadan önce saçıma değdirmeden saça yakın yerlere,kulağa enseme krem sürüyorum yani nemlendirici.o zaman boya sürülsede çabuk çıkıyor..Eğer sürüldüyse kesik limon sürüyorum..boyayı çıkarıyor..Külüde ben hiç denemedim,soba külü olurmu acaba:D
    sevgiyle kal canım:)

    YanıtlaSil
  5. Ben geldimmmm:)
    Canım benim nasılsın?Hayli zaman oldu uğrayamadım malum sebeb yüzünden,
    sigara külü ilginç geldi doğrusu,ben asetonla siliyorum.Bir damlası hemen çıkarıyor!

    Kocamannn öpüyorum.


    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Boyaya başlamadan özce alnınıza vazelin sürmeniz daha temiz bir işlem sağlayacaktır sigara külüyle ovmak pek hoş değil:)

    YanıtlaSil
  7. İyi oldu öğrendiğimiz hakikaten. Ben de boya yapmadan önce değebileceğini düşündüğüm yerlere saç jölesi sürüyorum. Aklında olsun. O da iz bırakmıyor.

    YanıtlaSil
  8. tatlım ben son iki yıldır boyuyorum saçlarımı ve dediğin gibi tene değen yerleri külle temizliyorum artık sigara kullanan da olmayınca evde gelen arkadaşların tablada kullandıklarından bir şişeye koyuyorum:))))
    son üç seferde çok az krem sürdük kenarlara boya olan yerler çabuk çıktı her ikiside çözüm oldu sonuçta.

    sevgiler öpüyorum

    YanıtlaSil
  9. Güzel tavsiyelere çok teşk.sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. benim çatlak kuaförüm bi kavonaza biriktirmiş külü boya değen yere sürüştürüyo gitsin, sonrada kültablası formunda dolaşıyoruz ortada. en iyisi boyadan önce vazelin sürmek..

    YanıtlaSil
  11. Begonvilli Ev
    Baktım;ve çok üzüldüm canım:(Ne yapacağımızı şaşırdık:(Neye el atsak altından birşeyler çıkıyor:(
    Sevgiler...

    çiçek
    Bloguma hoş geldiniz.Öneriniz için teşekkür ederim.Aklımda bulunsun.
    Sevgiler...

    ebruli günce
    Benimde ilk aklıma o geldi ama sorunumuza çare olmadı.
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler...

    Noyumberry
    Blogumu yeni ziyaret eden arkadaşımız çiçek de aynı şeyi söylemiş.Hiç böyle bir şey gelmemişti başımıza.En iyisi baştan önlem almak.Sür kremi,temiz iş.İyiki paylaşmışım bak neler öğrendim.Limonda aklımda bulunsun.:)))Soba külü:))Bimem ki!Keramet tütünde mi?dersin:)
    Önerilerin için teşekkürler.
    Sevgiler...

    SEVGİLERİMLE
    Hoşgeldin canım.Ne iyi ettinde geldin.İyiyim çok şükür.Sende iyisindir inşallah.
    Asetonu ablam denedimi bilmiyorum.Sorarım ama...
    Önerin için teşekkürler.
    Bende öptüm kocaman.
    Sevgiler...

    inanirsakolurbence
    Önerin için teşekkürler canım.İnsan çaresiz kalınca böyle yılana sarılıyor.Krem temiz iş...
    Sevgiler...

    Hayal Arkadaşlarım
    Saç jölesi,aklımda bulunsun.Önerin için teşekkürler.
    Sevgiler...

    ÖRGÜÇANTAM
    Bak sende sigara külü kullanmışsın ama en pratik çözüm krem sanırım.Evinde olmayan yoktur.Teşekkürler önerilerin için.
    Sevgiler...

    annemineli
    Canım,ziyaretin için bende sana teşekkür ederim.
    Sevgiler...

    YETENEK-SİZİN
    Aaaa kuaförlerdemi kül kullanıyor?:))Onlar profosyonel çalışması lazım.Dediğin gibi en iyisi vazelin.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)