Pages

29 Ekim 2009 Perşembe

BANDANALI KEDİ TASMASI

Şanslı'ya bu tür tasma kullandım bir kere,çok şık ve sevimli duruyor.Hiç bir yerde istediğim gibi tasma bulamıyorum.Bulduğum anda alıyorum zaten.Tabiki Şanslı'nın tüm tasmalarını ben yapacağım artık.Kendim nasıl bir tasma istiyorsam öyle yapıyorum.Kullanış açısındanda!
Bu tasma nar çiçeği desenli!Yakından görmek için tıklayın.turuncu ve fıstık yeşili!mankenimize yakışmış değil mi?
Dikiş makinasıyla zik zak yaparak süsledim.
Polyester ip ile dış yüzeyini ördüm.İçine nar çiçeği kumaş yerleştirip diktim.Bandanayıda dikip taktım.Bu kullandığım aparat boynuna takmak için çok pratik.Kemer olanı takana kadar kedi huysuzlanıyor.Yine kenarına çıngırağını eksik etmedim kediyi bulabilmek için çok önemli.
İstenildiği gibi büyütüp ,küçültebilinir.PASAJIMDA
Sevgiler...

23 yorum:

  1. Yesinler onun bandanalı tasmasını.
    Bizim kızı bebekken alıştırmamışlar,kurdele bile takamadım söküp attı her seferinde.
    Eline sağlık canım:))

    YanıtlaSil
  2. kedı de tasmasıda harıka bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Manken bu kadar şirin olursa yakışır tabi. Çok şık olmuş Şanslı'nın tasması. Sağlıkla, güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  4. yerim onu ben.çok cici olmuş tasma.ben de istediğim gibi tasma bulamıyorum.bulduklarım da gereksiz pahalı.sizinki çok şirin olmuş

    YanıtlaSil
  5. Oyy çok şeker olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Vay, Red Kit olmuş bu tatlı şey.Ne güzel bir fikir.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. harıka olmuş canım ,sahibinede çok çok yakışmış valla bu şanslı adı gibi çok şanslı:)

    YanıtlaSil
  8. Anam yerim onu ben ya, bir dile gelecek beni cool yaptın diyecek göreceksin eheh

    YanıtlaSil
  9. harikasın canım ya :) bende bayıldım kızkardeşimin kedisi var ona örmeyi deneyeceğim bakalım oda sevecekmi ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. ah...estou precisando de ingredientes para uma poção mágica...
    estou esperando por eles no jardim da minha vida..
    ok??
    Um dia lindo, cheio de grandes realizações...
    podes me ajudar?
    beijos..

    YanıtlaSil
  11. Çok şirin olmuş şanslıya çok yakışmış, ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  12. muhteşem.şanslı çok beğenmiş belli.bksana ne tatlı poz vermiş.
    harikasın.çok beğendim

    YanıtlaSil
  13. Şanslı ne kadar şanlı:)
    Tasmalar harika,çok zekli yaptığınada eminim,bende değişik şeyler yapıp ortaya çıkarmayı seviyom ama aynından başka yapmayı sevmiyom:))

    YanıtlaSil
  14. Güzel olmuş, izciler gibi:)) Bizim çakıl hanımda inat, bir şekilde fırlatıyor.Sanırım önceden alıştırmak gerekiyor.. İyi akşamlar, mutlu haftasonları..

    YanıtlaSil
  15. Tasma oldukça profesyonelce. Tebrikler...

    YanıtlaSil
  16. Halacım ellerine sağlık.Çok güzel olmuş.Bunları görünce insanın bir an kedi olası geliyor.. :) Bu Şanslı gerçekten çok "şanslı"..!

    Yours...:) :)

    YanıtlaSil
  17. :)) cok sık olmus :) ellerıne saglık

    YanıtlaSil
  18. $ansli bu tasmayla cok süslü olmu$..:)ellerine saglik canim.
    ke$ke bende kedime böyle $irin tasmalar taka bilseydim ama hayatta taktirmaz..:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Harika olmuş bu tasma.Bandana mı deseydim:))Çok orjinal şeyler üretiyorsun Şanslı,tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  20. ayy ben yerim onu yaaa nasılda yakışmış şanslıma ellerine sağlık . turuncu turuncu görünce bademe kendi fularımı takıyordum bir ara:)) ipek turuncu desenliydi .onlarda sanki biliyor gibi, caka sata sata yürüyüşleride öldürüyor insanı:)))

    canım grip sebebiyle bir süredir uğrayamadım BUlaştırmayayım kimseye dedim:))))
    şükür iyiyim artık. sevgiler çok öpüyorum. tabiiki şaslı cığımıda.

    YanıtlaSil
  21. HARIKA BIR TASARIM BENCE YAKIŞMIŞ Kİ NASIL

    YanıtlaSil
  22. Güzelmiş, eline sağlık. Güle güle kullansın şanslı:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)