Pages

2 Mart 2010 Salı

BAHAR GELDİ HOŞ GELDİ!!!

En sevdiğim mevsim ilkbahar kendini gösterdi sonunda!ilk bahar adı üzerinde ne güzel mevsimdir.Akıllarda kalanda her şeyin ilki değilmidir.Üsteki resmi Eyüp te çektim,İstanbul'da çiçekler özgürce patlamaya başladılar.Bu sene çok ağır bir kış geçirmedik ama yinede benim ruhumu karartıyor kış mevsimi...Çok fazla dışarı çıkma imkanı olmuyor,olsada kapalı mekanlara gitmek zorunda kalıyorsunuz.Ben de her tuttuğumu alan bir insan olmadığım için alışveriş merkezleri bana göre değil.Genelde açık alanlarda gezmeyi seviyorum.Baharın gelmesiyle bana gün göründü sanırım.Bahar çiçeklerini görünce bizim evde tatil planları içine girildi.Bu sene ilk defa tatilimi iki yeğenimle yapmak istiyorum.Ayrıca onlarada söz verdim.Onlarda bende çok heyecanlıyız.Bunun için karneleri görmek gerekiyor sanırım::))Allah'tan sorumluluklarını bilen çocuklar!onlarla vakit geçirmekten inanılmaz zevk alıyorum.Açıkçası okulların kapanmasını dört gözle bekliyorum.
Bugünlerde fazla üretim yapamıyorum.Kendimi tamamıyla MAVİ KUŞ HAREKATINA endeksledim.Şiş ile örgü işine epeyce bir ara vermiştim.Yap sök bu zamana kadar geldim.Sizinle yakın bir zamanda paylaşacağım!çünkü bir tek son işlem olarak yakası kaldı.Annemle teyzem gelişmelerden çok memnun.Bakalım artık siz görünce fikirlernizi paylaşırsınız benimle.Bugün yeğenim EZGİ 'nin yaş günü iyiki doğdun canım.İyiki ben de doğdum yoksa sizin gibi çocukların varlığından nasıl haberdar olurdum ki!EZGİ,SİMAY sizi seviyorum canlarım.
Yazımı sıkılmadan okuduğunuz için teşekkür ederim...
Sevgiyle kalın...

13 yorum:

  1. şanslıcım bahar ne kadar güzel di mi?

    çektiğin fotoğraftaki gibi yavaş yavaş geliyor işte şimden rengarenk doğanın mis gibi kokusunu ve kuş cıvıltılarını hissediyorum sanki....

    YanıtlaSil
  2. kolay gelsin şanslım:)
    umarım güzel tatil geçirizsiniz.Sen yokken kedi ne yapıyor merak ettim? çok özlüyordur kesin
    sevgiler kedicibasi..

    YanıtlaSil
  3. BENDE SEVİYORUM İLK BAHARI ...ve yazınıda okurken hiç sıkılmadım ..

    YanıtlaSil
  4. kedicibasi
    Canım geçen sene Altınoluk a giderken 15 gün veterinere bıraktım.Ona alışkın ve veterinere çok güveniyorum.Ordu'ya giderkende yanıma aldım.Bu sene yer ayarlarken onuda götürmek istiyorum.Olmazsa yine veterinere bırakacağım.Çok güzel bakıldığından eminim ama yanımda olması beni ve onu mutlu ediyor.Almaya gidince boynuma sarılıveriyor.Benden ayrı kalmak istemiyordur eminim.Çünkü bütün gün gözümün içine bakıyor.Ben neredeysem oda orada!güzel dileğin için teşekkürler.Kısmet bakalım...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Şanslı, hassasiyetiniz, güzel yorumunuzla moralimi düzelltiğiniz için teşekkürediyorum.

    Yeğeniz Ezgin'e Evrende ki tüm güzellikleri sevgiyle gönderiyorum. Mutlu yıllar.

    Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. Bahar yavaş yavaş göstermeye başladı yüzünü. Ben de çok severim bahar mevsimi. Doyasıya yaşayarak tazalenmek gerek...

    YanıtlaSil
  7. Bahar gelmiş hoş gelmiş... Resim süper, kiraz ağacı çiçeği mi onlar? Ablacım sizinle aynı düşüncedeyim bir bahar çocuğu (Nisan) olarak :) Bahar yeni bir başlangıç, taze bir nefes, berrak bir ses demek... Orhan Veli'nin bir şiirinin sonu geldi aklıma "Benki her Nisan bir yaş daha genç, her bahar biraz daha aşığım..."

    YanıtlaSil
  8. canım evet bahar geldi insanların gönülleride açıldı aşıklar gezıp dolaşmaya başladılar.bende yegenlerime çok düşkünümdür çok özlüyorum onları. samımı yazılarından . sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. daha bizim burada çiçekler açmadı..
    sanırım bu yağmurlardan sonra..artık dağ bayır atarız kendimizi:D
    ayrıca yazılardan sıkılmak ne demek..sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  10. ayy pazar günü dışarı çıktığımda baktımki ağaçlar yavaş yavaş çiçek açmaya başlamış

    küçük çocuk annesi olduğum için bizde kışın dışarı nadir çıkanlardanız

    ama bahar geldi insanın içi baharda kıpır kıpır oluyor ne güzel bir mevsim


    bu arada yeğeniniz eziye bnde mutlu yıllar diliyorum

    svgiler

    YanıtlaSil
  11. Alper'in Seyir Defteri
    Alper bu bir erik ağacı!resim çekmeyi çok seviyorum.Çiçekler daha tomurcuk halinde,hepsi açtığı anı düşünemiyorum.Bu resmi çekmek için eğildim,büküldüm,çıktım,indim bu kadar oldu.Beğendiğin için teşekkür ederim.Ya Orhan veli çok güzel sıralamış mısraları.
    Teşekkürler...


    Bahar değince benim gibi hepiniz coşmuşsunuz arkadaşlar.Hepinize bahar coşkusu gibi mevsimler geçirmenizi diliyorum.Yorumlarınız benim için kıym

    YanıtlaSil
  12. şimdiden iyi tatilller olsun size,aynen bende sevmiyorum kışı bahar geldi çok şükür ama nedense baharı yaşayamadam direk yaza giriyoruz gibi geliyor bana,yaz gelirken baharı ezip geçiyor:):)

    YanıtlaSil
  13. Biraz geç oldu ama Ezgi'nin doğum günü kutlu olsunn..Tatil planları yapmaya başlamak bile çok heyecanlı.İyiki yaz varr:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)