Pages

25 Mart 2010 Perşembe

di li 2009 (MİM)

Çok severek takip ettiğim arkadaşım Nilay beni mimlemiş.
Mimin konusu 2009 neden iyi geçti?
Nereden biliyoruz iyi geçtiğini:::)))5 şıklı cevaplamak gerekiyor ama ben 1 şıkla cevaplamak istiyorum.Çünkü benim için en önemlisi bu.Mimi cevaplamak isteyen arkadaşlarıma gönderiyorum.
1)İyi geçti çünkü ben ve ailem sağlıklıydık,çok şükür.Sağlık olduğu sürece mutluluk insanın kedi elinde:)

İnsan kendi kendinin mutluluğuna engel olmak yolunda çok beceriklidir...
Andre Gide

Sevgiyle kalın:)

6 yorum:

  1. ins 2010 daha da guzel olur cnm senin ve ailen icin

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederim canim.. dilerim hep saglikli, huzurlu ve mutlu olursun :))

    YanıtlaSil
  3. Bundan sonraki yillarinda ins. saglikli ve huzurlu gecer... Slmlar medinem

    YanıtlaSil
  4. aynen, önce saglik ve akil.. onlar olmadiktan sonra dünya malin olsa neye yarar.. allah sagligimizi bozmasin insallah..

    YanıtlaSil
  5. 2009 yılının senin için iyi geçmesine sevindim.. Dilerim bu sene de sağlık ve mutluluk için de geçer.

    YanıtlaSil
  6. sana katılıyorum canım .sağlık herşeyin başı.gerisi hikaye....

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)