Pages

28 Mart 2010 Pazar

CAMEOLU YÜZÜK(İSTANBUL DA BAHARIN KANITI)


Evet arkadaşlar bir Cameo lu çalışma bende yaptım sonunda!Bu yüzüğü keçeden yaptım.Her parmağa göre ayarlanabilir. Stil Direktörü arkadaşım bize bu konuda yardımcı olmak adına cameoları paylaşmıştı bizimle,ben de istediğim boyutta çıkardım yazıcıdan.Sonuç bu...

Dün güneşi görünce kendimizi Ortaköy e attık.Ama güneşe aldanmamak lazım daha unutmayalım mart ayındayız.Hafiften hafiften ısırıyor insanı rüzgar.O denizin havasını ciğerlerime kadar çektim.Baharı kanıtlamak içinde bu fotoğrafı çektim sizler için:))Bu fotoğraftan sonra yok bahar daha gelmedi diyebilirmiyiz?

Sevgiyle kalın:)

13 yorum:

  1. Ellerine sağlık harika olmuş canım,

    Vallahi bahar gelmedi kesinlikle =) burada sular seller gibi yağmur yağıyor az evvel öyle bir gök gürledi ki sokaktaki tüm arabaların alarmları devre dışı kaldı =)

    YanıtlaSil
  2. Dün hava çok güzeldi evet.Malesef bugün yağmur başladı.Sanırım 1 haftaya kadar havalar iyice ısınır.Yaz gelsinnn!

    YanıtlaSil
  3. ayy canım arkadaşımmm pek sevindim yorumunaaa..şanslıyı öpüyorum.bigün kesin onu görmeye gelicem bilesin

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım.
    havalar aslında hasta etmeye de çok müsait bir açıyor bir kapatıyor. biz izmirde baharı bu şekilde yaşıyoruz. aslında bir yaz bir kış iki mevsim kaldı sanki.

    güzel bir hafta geçirmen dileğiyle öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. Lindo e diferente... e ficou lindinho na sua mãozinha, igualmente linda...
    E as flores...uau...que bela árvore florida...

    Beijos, obrigada pela visita minha amiga... boa semana... que a primavera esteja muito florida em sua vida...

    YanıtlaSil
  6. Canım,yüzüğün hoş bir tasarım olmuş
    bol şansları olsun:))
    Bu ağacı da gördükten sonra bahar gelmiştir diyebiliriz..ama sen yine de tedbirli ol arkadaşım..Bu havalara aldanma ..
    Sevgiler sağlıkla kal..

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Şanslı, Cameo ne kadar farklı bir çalışma olmuş ellerinize fikrinize sağlık. Ağaç gelin gibi olmuş ancak hava çok kötü umarım kısa zamanda özlediğimiz havalara kavuşuruz.Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  8. güzel ellere güzel yüzük ...

    YanıtlaSil
  9. Valla süper yapmışsın annem bol satışlar olsun, darısı başıma özledim Ortaköy sefasını şeker

    YanıtlaSil
  10. ben resimleri göremiyom ama çarpı işareti var?? yüzüğüde göremiyomm..

    YanıtlaSil
  11. Funda'cım bilmiyorum resimler birden silindi.Diğer bloglara girdim sanırım bazılarındada bu sorun var.İnşallah düzelir ya!
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. düzelmiş canım şimdi gördüm..vala güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  13. ayyyy bu ne cici öyle. keçeden cameo yapmak hiç aklıma gelmemişti:)
    Canım buarada listenden silinme sebebim benim şablon değişikliği olabilir. sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)