Pages

16 Mart 2010 Salı

JAPONYADAKİ İNANILMAZ PİRİNÇ TARLALARI‏

Japonların bazı bölgelerinde çiftçiler,pirinci öylesine bir ekiyorlar ki tarla yeşerdiğinde ortaya muhteşem resimler ve tablolar çıkıyor.Pirincin farklı renklerini veren tohumlarını önceden belirlenen yerlere dikkat ve sabırla ekiyorlar.Bu emeklerinin sonunda aşağıdaki görkemli sanat eserleri ortaya çıkıyor.


Yeşermeye başlıyorlar...

...Ve yeşeriyorlar...








Ben bu tarlalara hayranlıkla baktım...Gerçekten bunlar bir sanat eseri.

Sevgiyle kalın:)

15 yorum:

  1. Sadece çiftçi olan insanların
    bu görselliği ortaya koymaları
    gerçekten mucize ve inanılmaz..
    Aşmış bunlar..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. HAKİKATEN SANAT ESERİ.SEVGİLER

    YanıtlaSil
  3. hic bilmiyordum ve gorunce cok etkilendim sahnelerden :)) gercekten super bir emegin eseri bunlar, taktir ettim insanlari :)) tesekkurler bilgilendirici paylasim icin canim..

    YanıtlaSil
  4. VALLA İNANAMADIM NELER YAPIYORLAR.BU ARADA EDİLER GERÇETEN DEHŞET GÜZELLER ARKADAŞIM AH BİDE ELLEDİMKİ BURUNLARINA NASIL GÜZEL Bİ DUYGU TÜM STRESİM GİDİYO VALLA

    YanıtlaSil
  5. İlk kez görüyorum böyle bir şeyi. Harika. Paylaşımın için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir paylaşım teşekkürler ..inanamadım ..bir sanat adeta...

    YanıtlaSil
  7. Canım buraya bir bakar mısın. İlgini çekecektir :)

    http://pinomino.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. nasıl yapmışlar inanılmaz çok güzel.

    YanıtlaSil
  9. Selam,Oldukça enteresan görüntüler..Payşalım için tşk.

    YanıtlaSil
  10. gerçekten inanılmaz, çok etkileyici

    YanıtlaSil
  11. ay ay neler yapmış adamlar

    YanıtlaSil
  12. tek kelime ile muhteşem ilk kez görüyor ve sana teşekkürler diyorum bayıldım. bu nasıl bir sabır ve dizayn inanılmaz hepsi elleri öpülesi emek sahipleri bence.

    YanıtlaSil
  13. Üretmekle kalmamış sanat eseri yaratmışlar. Paylaşım çok güzeldi, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. Google readerden yazılarını takip ediyordum. bunu görmüştüm orada. şaşırmıştım. çok becerikliler.

    YanıtlaSil
  15. Efendim, merhabalar;
    GOOGLE’de birden fazla elektronik hesabım vardı. Kullanmadığım hesapları ve bu hesaplara bağlı diğer ürünleri silmek istediğim de, yanlışlıkla 13 bloğumun da bağlı bulunduğu recepaltun55@gmail hesabını silince, hesabımla birlikte tüm bloglarımda silindi. Bu geri alınamaz işlemden dolayı, arkadaşlarımın yazmış oldukları o değerli ve güzel yorumlarla birlikte zaman da silinmiş oldu.

    Bloglarımla birlikte o güzel ve değerli yorumları da silindiği için, tüm blogcu arkadaşlarımdan özür dilerim.

    Yeni e_mail hesabım: altunreco@gmail.com
    Yeni blog adresim: http://altunrecep.blogspot.com
    Desteğiniz için teşekkür ederim. Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)