Pages

26 Mart 2010 Cuma

MAHÇUP AŞIK (BROŞ)

Bu broşu yaptım ablama gösterdim,hemen mahçup aşık dedi.İsmide böylece bulunmuş oldu.Hayvanları bu kadar çok severken benden ne beklenir,börtü böcek işte::))Geçen gün tv de görmüştüm.Adamın biri güvercin besliyor.Güvercinlerini o kadar çok seviyor ki!artık onları süslemeye başlamış.Kimine küpe,kimine hal hal o güvercinler nasıl nazlı, cilveli geziyorlar anlatamam.Güvercinlerin küpelerine bayıldım açıkçası:)Ben de mahçup aşığımda kullanmak istedim küpeleri!yok ama benim küpeler güvercinlerinki gibi değil,onlar pek bir edalıydı.Yine keçeden bir çalışma ,8 cm boyunda mahçup bir aşık işte::))Yaz gelirken böyle cicili bicili aksesuarlara ihtiyaç var diye düşündüm.
Hayırlı Cumalar.
Sevgiyle kalın:)

14 yorum:

  1. pekte bir mahçupmuş ..çok şirin ..

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Şanslı bende izledim güvercinleri ne kadar şirin ve alımlıydılar hakikaten. Ama senin Mahçup'a da çok yakışmış küpeler.Ellerine emeğine sağlık canım. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. Olá amiga, amei a gatinha!!!!!!!!!!
    beijinho...

    YanıtlaSil
  4. Kupeleri de pek bi sirin :)

    YanıtlaSil
  5. ama bu çok şeker olmuş benim badem e benzemiş .
    ellerine sağlık canım.ismide cuk oturmuş derler ya tam öyle:))))

    YanıtlaSil
  6. Mahçup ve sevimli bol satışlar canım

    YanıtlaSil
  7. Çok şirin olmuş,pisiciğin..
    Yerim ben onun küpelerini..bol satışların olsun canım..
    sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  8. oy oy oy..küpeleridemi varmis ..cok sirin gercekten ;)

    YanıtlaSil
  9. selam canim benim bloga bir ugrarmisin sana bir surprizim var

    YanıtlaSil
  10. Bloglarımı çökerttikten sonra ilgi ve desteğini esirgemeyen tüm blogger arkadaşlarımla birlikte, bana ulaşabilen;
    Nurgülün Dünyası, Newbahar, İlkyaz, Ege, Onuncu Köyün Adamı, Sabahattin Gencal, Ramazan Işık, Sözün Özü, Siyah kelebek, Fatih Cüce, Şanslı, Keskinli İkizlerin Annesi, Derkenar, Ebruli, Kedi Tasması, Laguer90, Sufi Saja, Muratoloji, Ece ve Kiana arkadaşlarıma çok ama çok teşekkür ederim.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  11. çookk sevimli olmuş ama şanslıcım ya..

    YanıtlaSil
  12. Harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)