Pages

10 Mart 2010 Çarşamba

DOĞAL TAŞLAR!!!

TUZ KRİSTALİ ATEŞ ÇANAĞI
20 adet tuz kristallerinin içi delinerek neon lambasıyla ışıklandırılmış.Toprak kap içinde tasarlanmış,ateş çanağı.
İşlenmiş.


JANJANLI VE ATEŞ OPELLERİ
İşlenmiş janjanlı ve ateş oplleri

AGAT
Manzara ve agat taşı...
İşlenmiş.

JANJANLI OPAL
Kaboşon işlenmiş,ışık oyunu yapan janjanlı opal...

DANRİTLİ OPAL
Kaboşon işlenmiş,çiçek desenli danritli opal

AMATİST TAŞI
Amatistler dev volkanik kayalıkların krıstalleşmiş kabuklarında bulunurlar.Çok tercih edilen bir taştır.Kolleksiyon için nadir parçadır...
Ham bir taştır...

ÇİÇEK OPAL
Opal kuvarsın bir çeşitidir.Kristal bir yapısı yoktur.İşlendiğinde bütün renkleri ortaya çikan nadir taşlardan biridir...
Ham bir taştır.

DENDİRİTLİ OPAL
Ülkemizde Afyon,Ankara yolunda ve Eskişehirde çıkar.
Ham bir taştır.

Hepsine hayranlıkla baktım.Ne güzel yaratmış yaradan.Sizde benim gibi diğerlerini merak ediyorsanız kaynak burada!

Sevgiyle kalın...

12 yorum:

  1. Resimler harika gerçekten.

    YanıtlaSil
  2. paylaşım süper,bebek hırkasıda harika.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ne ihtişam görüntüler süper.

    Güzelliklerin hergün kapınızı çalmasını diliyorum. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  4. gerçekten çok güzellermiş canım.

    YanıtlaSil
  5. Bloguma hoşgeldiniz. Her zaman buyrun.Sevinirim.

    YanıtlaSil
  6. Hayran olmamak elde degil ki gecektende cok guzeller.

    YanıtlaSil
  7. çok güzellermiş ilk görsel muhteşem bişi,

    canımcım bende ödülün var =) kabul edersen sevinirim.

    http://myscreamss.blogspot.com/2010/03/yaratc-blogger-odulum.html

    YanıtlaSil
  8. Ben sizin güzel blogunuzu uzun zamandır izliyorum.Blogum hiç değişmedi.Hep ayni isim.Bir zamanlar 10marifetteydim.Belki oradan hatırlıyorsunuzdur.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. neduk
    Canım teşekkür ederim.Bende senin blogunu muhakkak izlemeliyim.Hemen izlemeye aldım zaten.Bundan böyle sık sık görüşeceğiz.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. canimmm birtanemmmm ben seni ihmal edermiyim... Bakma her defasinda yorum yazamiyorum oyle... Bloglari gezemiyorum sana da soyle bir goz kirpip cikiyorum.. Iyi oldugunu buralarda var oldugunu gormek beni her defasinda mutlu ediyor... Sizlere cok yakin gibi hissediyorum yalnizligimi aliyor... Kocaman sevgiler... severek takipteyim MEDINEM

    YanıtlaSil
  11. İyi ki paylaşıp,hatırlattın bu doğal taşları canım.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel gerçekten ya..Güzelliklerinin yanında birçok şifaya da sahipler.Aslında bütün güzellikler doğada mevcut..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)