Pages

5 Mart 2010 Cuma

SEFANIZ OLSUN!!!

Geçen hafta güzel havayı bulunca kendimizi Bakırköy sahiline atık!kış mevsiminden çıkmışız zaten,denizin o güzel mavisi insana ayrı bir enerji katıyor.Keşke temiz kalaydıda bizde onca paralar döküp tatil için şehir dışına çıkmasaydık.Gezmek görmek ayrı bir konu!neyse konumuza gelelim.Güzel havayı yalnız biz farketmiyoruz tabiki...Havanın farkına varan kediler,köpekler,kuşlar vs vermişler bedenlerini güneşe,günün tadını çıkarıyorlardı.O kadar kediyi bir arada ilk defa gördüm.Bütün sahil boyunca kayalıklarda keyif yapan kediler vardı.Bu resim mutlu bir aile resmi!burada küçük olduğu anlaşılmıyor ama ortadaki yavru...Ne nazlandı anasına anlatamam.Ben de bu güzelliklerin resmini çekerek günün en mutlu insanı oldum.


Çok geç farkettim sizi çok!Ne güzel yaratıklarmışsınız siz,ne insan dostuymuşsunuz be,ne güzel yüreğiniz varmış sizin,ne güzel yaratmış sizi yaradan,hepinize ayrı bir sevgiyle bakıyorum şimdi.Şu asilliğe bakın...


Sahilde olmaları onlar için bir avantaj sanırım.İpek gibi her biri:::)))
Kara kedi değince aklıma küçükken oyun oynarken,arkadaşımız yansın biz oyuna devam edelim diye söylediğimiz söz geliyor.Ta o günlerden başlamış bencilliğimiz.Kara kedi yandır ekmeği bandır.Ne anlama geliyorsa ,bir anlamı vardır herhalde:::)))Kara kedilere hep uğursuz diye bakarlar.Aslında uğursuz olan bence bu düşünceyi beyinlerinde taşıyanlar.Kendi beyninin ürettiğini bu güzel kediye yüklemenin anlamı ne...Ama bir itirafta bulunayım hiç fotojenik değiller.O kadar güzel bir kediydiki bu kedi,onca resim çekmeme rağmen yine kendini göstermedi.Ama bu resim her zaman resim arşivimde kalacak.Tanıştığıma memnun oldum zeytinim...



Cilveli olmasından faydalanarak ona iki resim çektim.Sanki resim çekildildiğini anlıyormuş gibi yaptığı oyunları görmeliydiniz.Ama sevildiğini anladı,bu kesin..:))

Yattığı yer nasıl güneşli!kayalıkların altına atmış nasıl bir keyif nasıl bir keyif,ne diyeyim Allah keyfini artırsın.Bu kadar artistlik pozdan sonra yorulmuş olmalılar.Onları doyuran anneleri geldi.Onu tanıyor olmalılar onlarca kedi keyiflerni bölerek nasıl koşmaya başladılar.Nasıl güzel bakmış anneleri onlara,sokakta olmalarına rağmen hepsi birer Şanslı gibiler.Allah razı olsun iyi insanlar olmasaydı ne olurdu bu dünyanın hali...
İşte mutlu son ne isterlerki hayattan başka.En önemlisi onlar için sevgi ve yiyecek.Çok fazla bir şey istemiyorlar bence:::)))
Sevgiyle kalın.
Hayırlı Cumalar...

14 yorum:

  1. ah canım :)hepsi de birbirnden tatlı..Çok güzel bir post olmuş..An fikir olarak da öyle..:)

    YanıtlaSil
  2. Ben kedilerden çok korkarım ve asla yanlarından geçemem bulunduğu ev veya ortama giremiyorum kedi apartman kapısındaysa ordan cıkmadan eve giremiyorum niye böyleyim bilemiyorum =( ama ben kedilerden çok korkuyorum..

    YanıtlaSil
  3. hava guzel olunca ayni seyi bakirkoy sahiline gitmeyi ben de dusunmustum ki sen gercekletirmissin super :)) darisi basima insallah

    YanıtlaSil
  4. :) HAva güzel olduğu zaman bende sık giderim Bakırköy sahiline. Bu görüntüleri gördüğümde şaşırmıştım, tüm sahil ve kayalık kedi kaynıyor adeta cumhuriyelerini orda ilan etmiştir.:) İnsan çok fazla olduğu için herkes bir parça yiyecek veriyor olmalı, ve tabiki balık tutanların balıklarını çalanlarda var.:)

    YanıtlaSil
  5. ayy çok tatlılar canım . valla sefaları olsun. sen şanslıyı dışarıya dolaştırmaya cıkartıyor musun. yazık evde süreklı sıkılır. resimler çok güzel canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. cansudere
    Ben Şanslı'yı fazla dışarı çıkarmıyorum.En son İstanbula kar yağdığı zaman çıkardım,o da tasmayla...O alışkın eve,benim olduğum her yere hemen uyum sağlıyor.Yanında benim olmam yeterli.

    YanıtlaSil
  7. resimler harikaaaa..naz yapmış resmen nası pozlar vermiş yaa..ay hepside çok tatlı bende minnoşa bakmaya gidiyorum gitmesemde aşkoşu tembihliyorum minnoşla prensesime yemek ver bak die..

    YanıtlaSil
  8. çok sevimliler ,bazen insandan daha yakın oluyorlar.sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  9. Olá, que gatos lindos, tem um branco amarelo e preto que é parecido com a minha gata...
    beijinho

    YanıtlaSil
  10. Bakışlardan belli ki çok mutlular:))

    YanıtlaSil
  11. Nasılda insanın yüzünde güzel bir tebessüm oluştuyorlar ne güzeller.:)

    YanıtlaSil
  12. Onuncu Köyün Adamı
    Evet çok güzeller.Onları yaradandan ötürü çok seviyorum.Çok Şanslıyımki o tebesümü kahkahaya dönüştürecek bir kedim var.Teşekkür ederim::))

    YanıtlaSil
  13. Süper!! Hepside bakımlı, denizin cömertliği yüzlerine vurmuş sanki.. Çok sevdim bu pozları.. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  14. Ooo bu ne kadar kedi böyleee:))Pozlar da süper..Aynen sefam olsunn diyolar:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)