Pages

30 Mart 2010 Salı

DÖK DOLABINI (MİM)

Arkadaşım noyumberry dök dolabını adlı bir konuyla beni mimledi.Hepsi gibi buda ilginç bir mim.Kusura bakma arkadaşım biraz geç cevaplıyorum.
Benim malzemelerimi en çok bu çekmeceler yüklenmiş durumda.Malzemelerim kendi odamda bulunmakta.

Bu çekmecede merselize iplerim,küçük desen kalıplarım,ponpolarım,mezuram,küçük keçe fazlalıklarım vs...
Bütün metalik her şey bu çekmecede...
Bu çekmecede keçelerim,yaptığım ürünler kirlenmesin diye koyduğum kilitli poşetler,hediyelik jelatinler,kumaşlarım vs.
Aldığım ayakkabılardan bana kalan boş kutulara malzemelerimi koyarak değerlendirdim.Biraz önce gördüğünüz çekmecenin üzerine koyulmuştur.Öndeki kutuda yapıştırıcı,kalem,uçan kalem,mini makas,dikiş iğne çeşitlerim,tığ çeşitlerim vs...
Peki kutuları açalım!bu kutunun içinde kurdelelerim var.Daha bir sürü kurdele var ancak onlarıda yavaş yavaş gördüğünüz gibi sarıp sarıp yerleştiriyorum.
Bu kutunun içinde ise misinalar,deri ipler,teller vs...
Bu kutuda ise bütün orlon iplerim bulunmakta...
Bütün boncuk çeşitlerim ise bu kutuda...Hepsi ayrı ayrı kilitli poşetlerde.
Bu kutuda hotfix taşlarım ,payetlerim ve pul boncuklarım bulunmakta...
Bu malzemeleri ancak bu şekilde sığdırıyorum eve!daha resmini çekmeyi unuttuğum dikiş makinam,ayrıntılı malzeme kutum vs...Bunları yaparkende bilgisayar masamı boşaltıyorum.Yine yarısında Şanslı yatıyor yarısındada ben çalışıyorum.Bilgisayar masam olmasaymış ne olacakmış bilmiyorum.
Bu mimi yayınlamak isteyen bütün arkadaşlarıma gönderiyorum.
Hadi kolay gelsin.

Sevgiyle kalın:)

12 yorum:

  1. Evinizde mini bir tuhafiye varmış:)) Ama şok düzenliymişsiniz,ne güzel, benim malzemelerim sığmadığı için dolaplarıma, sepetlerin ya da büyük kutuların içinde duruyor, üstelip yapmaya çok üşendiğim için azalmadan artıyor, fenalık geldi bana artık:(

    YanıtlaSil
  2. derli toplu bi tükkan:) aboww sen bide benimkileri gör herbiri bi yerde en son dikiş iğnesi bacama battıydı:)))

    YanıtlaSil
  3. Canım mimi kabul edip cevapladığın için teşekkür ederim:))
    Bencee dükkan aç sen..bayağı malzeme var arkadaşım:D
    ama bu kadar elişiyle uğraşırsak olacağı budur..hiçbiryer dolaplar almaz..
    sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  4. Şanslı atlayıp sana gelmek, o malzemelerin içine karışıp ben de birşeyler üretmek istedim valla :))

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Şanslı,

    Ben bir düğme dikmeye üşenirken gördüklerime inanamadım. Becerikli insanlara saygım ve hayranlığım arttı bir kez daha...

    Ellerinize sağlık, üreten elleriniz dert görmesin. Emekler boşa gitmesin.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Maşallah herşey var.Benim küçük bir çanta kadar..Ne güzel..Hamaratlı arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  7. Yok yok bebeğimde valla 1 mim var taslakta yeminlen bu kez yazıcam saksı ben unutmadım değil inan ama bu gelse yazmam inan :) kaç aydır dolap tolpuyorum taşınma yüzünden ya ondan diyorum hani hihi :) öperim kuzum

    YanıtlaSil
  8. canım yaşama başlamış ve doğmamış güzelliklerin sihirli dünyası burası demek . düzen 10 numara paylaştığın için teşekkürler.

    dokunduğun her malzeme bir sihirli hayat buluyor .bundan sonrası içinde kolay gelsin çekmece olayı çok iyi açıkta dursa hışırdayan poşetler şıkır şıkır süsler ŞANSLIcığımın çok hoşuna giderdi eminim:)))) sevgiler öpüyorum

    YanıtlaSil
  9. oy oy demek daha çoook şeyler göreceğiz.sabırsızlıkla bekliyorum yeni cicileri...

    YanıtlaSil
  10. amanin burası da ne böyle. 2ci çekmecedeki bütün poşetleri açmak kurcalamak istiyorum:)
    buarada uçan kalem ne?

    YanıtlaSil
  11. Hamarat hatunun dolabından da bu kadardan az olmazdı:)

    YanıtlaSil
  12. YETENEK-SİZİN
    Evet canım ya ara sıra listemden arkadaşlar siliniyor sebebi buymuş meğer.Neyse listeye ekledim yine.Uçan kalem pembe renkte kumaşın üzerine çizim yapıyorun.Daha sonrasında uçup gidiyor.Bir iz kalmadan.Kullanışlı bir kalem.
    Seni tekrar listemde görmek güzel.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)