Pages

23 Mart 2010 Salı

TASARIMDA BUGÜN 1 YAŞINDA

Bir sene nasıl doldu hiç anlamadım.Zaman ne kadar çabuk geçiyor.Bir sene önce blogum bu resimle açılıyordu,aranızda hatırlayanlar olmuştur.2009 da bu gün ilk yazımı nasıl heyecanlanarak yazmıştım.Sünger bob ile yapmıştım açılışımı burada ...Yeğenimin isteği üzerine yapmıştım Sünger bob u,çok beğendiğm için bir tanede Şanslı'nın pasajı  için örmüştüm.İlk yorumu tasarım mekanı,ikinciyi şeker pasta,üçüncüyü ise mosquito yapmış.Bana uğur getirdiklerini düşünüyorum.Bu sanal alemde 215 kişiyle tanışma,arkadaş olma imkanım oldu.Ayrıca blogumu açmama vesile olan tasarım mekanı ve mosquito ya teşekkür ediyorum.Eğer onlar bu blogu açmama vesile olmasalardı sizleri tanıma imkanım olmayacakdı.Ben hepinizi çok severek takip ettim,edeceğimde!bloguda  kitaba benzetiyorum.Kendime uygun olanı alıyorum,olmayanı bırakıyorum.Her blogdan bir şey öğreniyorum.
Blogla ilgili bu güne kadar hiç olumsuz bir şeyle karşılaşmadım.İnşallah bundan sonrada karşılaşmam hatta karşılaşmayız.Çok uzatarak sizi sıkmak istemiyorum arkadaşlar.Son bir şey söyliyeceğim.
Sizi tanıdığıma çok memnun oldum.
Hepinize kucak dolusu sevgiler:)

18 yorum:

  1. Daha nice senelere canım:))
    bende seni tanıdığıma memnunum.
    sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  2. aaa aramızda fazla bişi yokmuş şanslıcım bende nisanda açmıştım..kutlu olsun daha nice yıllara inşallah

    YanıtlaSil
  3. Lindo minha querida...suas mãos são de fada...adorei os chaveirinhos... beijos...
    Obrigada pelas visitas...

    YanıtlaSil
  4. tebrikler şanslım:)nice beraberliklere inşallah:)
    sevgiler kedicibasi

    YanıtlaSil
  5. Sanslicim, hayirli olsun 1. yasiniz :)) daha nice yillara diyorum ve seni izlemekten keyif aldigimi yinelemek istiyorum :)) sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. şanslıcım nice yıllara.nice güzel paylaşımlara

    YanıtlaSil
  7. Tebrikler, daha nice paylaşımlarda buluşmak dileğiyle...Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. Tebrik ederim.Nice mutlu senelere...

    YanıtlaSil
  9. iyiki seni tanıdık bloğun sayesinde nice yıllara ..not:bence birinci yılın şerefine şablonunu değiştir ...üstteki resimden bahsediyorum ...

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Şanslı, mutlu yıllar canım.
    Daha uzun yıllar bir arada olmak dileğiyle sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  11. Daha nice senelere. Bende seni tanıdığıma çok sevindim. İyi Ki varsın.

    Öpüyorummm canım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. nice yıllara canım iykı varsın sevgiler.........

    YanıtlaSil
  13. hayırlı seneler canım iyiki açmışsın blogu cicilerine bayılıyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  14. amanın doğumgünü kutlu olsunnnnn:)) şanslıyı da kocaman öpüyorum arkadaşım.iyiki burdasın ve iyiki seni tanımışım.sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Nice yıllara Şanslı..Kısa sürede büyük bir başarı senin blogun.Başarılarının devamını diliyorum,daha uzun yıllar birarada olmak dileği ile..

    YanıtlaSil
  16. Amanın nice senelere kuzum zaman su gibi akıyor

    YanıtlaSil
  17. nice yillara canim :) iiki blguna rastlamisim :)
    sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel bir duygu olsa gerek! Daha nice yıllara ve bloglamalara, Şanlı :) Daha nice tasarımınlarını, bilgilerini bizimle paylaşman dileğiyle,başarılar dilerim...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)