Pages

8 Mart 2010 Pazartesi

MAVİ KUŞ HAREKATI İÇİN ÖRDÜĞÜM HIRKA:)

Uzun zamandır elime şiş ile yapılan bir örgü almamıştım.Bu hırkayı yapana kadar baya bir ördüm,söktüm!ama bitirdim sonunda.Göndermeden bir resimlemek istedim.Aslında düz bir örgü tercih ettim,risk ke atmak istemedim doğrusu.MAVİ KUŞ HAREKATI için çok severek ördüm bu mavi hırkayı.Kampanya devam etmekte katılmak isteyenler katılabilirler.
Ayrıca bütün bayanların dünya kadınlar gününü kutluyorum.
Bloguma gelip bu güzel günü kutlayan arkadaşlarımada teşekkür ediyorum.
Sevgiyle kalın...

7 yorum:

  1. Canim kadinlar günün kutlu olsun..öpüyorum seni..:)

    YanıtlaSil
  2. kadınlar günümüz kutlu olsun canım..sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. çok cici olmuş rengi de çok güzel ellerine gönlüne sağlık iyi yürekli şanslım:)
    asker karikatürleride çok hoş:))
    sevgiler kedicibasi:)

    YanıtlaSil
  4. canım ellerine saglık cok güzel olmuş.senınde kadınlar günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  5. çok şekerrr olmuşşş güle güle kullansın mavi kuş :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. çok şirin olmuş canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Çok şeker olmuş.Düğmeleri de çok cici.Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)