Pages

12 Mart 2010 Cuma

YARATICI BLOGGER ÖDÜLÜM

Çok severek izlediğim arkadaşlarım sevgili Çığlıklarım meraklıbeti Evimin İncileri Belgin ve sibel beni yaratıcı blogger ödülüne layık görmüşler.Çok teşekkür ediyorum arkadaşlarım.Sizi de ayrıca tekrar kutluyorum.
ÖDÜLÜN ŞARTLARI
1)Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
2)Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
3)Ödülün logosunu yayınlayın.
4)7 yaratıcı bloggeri ödüllendirin.
5)7 blogun linkini yayınlayın.
6)Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
7)Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

Kendim hakkında daha önceden 7 ilginç şey yazmıştım!burada.
Bu güzel ödülü 7 blogger arkadıma gönderiyorum.
1)Sevgili ÖRGÜÇANTAM.
2)Sevgili ENERJİ.
3)Sevgili BirSen.
4)Sevgili butterfly
5)Sevgili smİlena
6)Sevgili GÜLENAY OTANTİK TAKI
7)Sevgili satranc
8)Sevgili Stil Direktörü
9)Sevgili İçimdeki yolculuk
Daha o kadar çok arkadaşım varki!diğer arkadaşlarımı size bırakıyorum.Çünkü ödüllendirecek kimseyi bulamıyacaksınız!ben limiti aştım.

Güzel bir hafta sonu tatili sizinle olsun.
Sevgiyle kalın...



7 yorum:

  1. Olá, amiga!
    Voltei para uma visitinha...
    Seu cantinho está cada vez melhor, mais criativo e lindo...
    Você é talentosa e gosta do que faz.
    Um ótimo fim de semana!
    Beijinhos carinhosos.
    Itabira - Brasil

    YanıtlaSil
  2. cok tsk ederim canim, hemen yayinladim hehe

    YanıtlaSil
  3. Tatlim cok te$ekkür ederim beni bu ödüle layik gördügün icin.:)

    YanıtlaSil
  4. Çok mesi canım.Senide tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  5. çoooooooooooooooook teşekkürler canımın içi....

    YanıtlaSil
  6. Bu kez unutmadan yazmaya başladım tatlım öperim kocaman

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)