Pages

20 Ağustos 2010 Cuma

CANININ DERDİNE DÜŞEN BOĞA TRİBÜNLERE DALDI

Başlık şu çılgın boğa tribünlere daldı,isyankar boğa tribünlere daldı.Bu başlıkları web den aldım.Dün akşam Tv de izledim bu haberi.Bu boğayı kim çılgın hale getirdi?Kim isyankar yaptı?Önemli olan bu.Bu insanlar kadar vahşi yaratık yok.Bu konuda çok kızgınım İspanyalılara...Tribünlere dalan boğa tam 40 kişiyi yaralamış.Ne kadar çok kızdırmışlar hayvanı.Sonrada madur olan taraf insanlar oluyor.Bu evrene haksızlık...Ben açıkçası tribüne dalan boğayı görünce insanlara hiç üzülmedim.Ben kanlı bir filim izleyemezken gencecik çocuklar oraya canlı canlı işkence izlemeye gelmişler.Sanki boğa suçluymuş gibi birde boğayı öldürdüler.İspanyada aslında sokağa dökülüp bunun yasaklanmasını istiyorlarmış.Yasaklanma aşamasındaymış aslında ama ellerini biraz çabuk tutsalar iyi olur.Bu türlü saldırıda hangi birimiz kendimizi savunmayız.Hatırlarsanız Şanslı'da kendini savunmuştu.Eniştem Şanslı'yı kızdırıca neler oldu burada.
İnsan insanlığından utanıyor.

Hayırlı cumalar.
Sevgiler:)

11 yorum:

  1. çok haklısın boğa oraya keyfinden mi çıktı sanki.İnsan az bir şey sinirlenirse ortalığı tozu dumana katar sonra da mazeretini sunar ''beni çok sinirlendiler ne yapayım iyi olmuş....''
    hayvanlara zaten iyi davranılsa çoğu şiddet olayları yaşanmaz çünkü merhamet sadece insanlara geğil tüm canlılara gösterilir.
    İsan haksızlık karşısında kendini savunur ,peki ya hayvanlar...

    YanıtlaSil
  2. Bende dun aksam tv de izlerken hic ama hic acimadim bu insanlara. Cocuklara hayvan sevgisi ogretecekleri yerine, cocuklari alip bu iskenceyi izlemeye goturuyorlar. Bu nasil bir zihniyet, bu nasil bir mantik inan anlamakta gucluk cekiyorum. Bu insanlar hic mi akillanmaz. O hayvanda bir can tasiyor, senin benim gibi aci hissediyor. Allah akil fikir versin ne diyeyim. Dun cok sinirlendim coooooooook!

    YanıtlaSil
  3. Bende bu sabah sahurda izledim...ve insanligimdan utandim!!

    YanıtlaSil
  4. üzgünüm ama burdan o insanlara degil bogaya acidim.. insanlara bile bile bu tehlikeyi yasiyorlar! bi ara duymusdum, artik yasaklanacakmis diye?! umarim dogrudur..
    buarada ablacim, benim blogu artik ziyaret etmez oldun :( beklerim..
    hayirli ramazanlar..
    ayse

    YanıtlaSil
  5. Haberi seyrederken eşimle "Allah'ın sopası yok, az bile yapmış" dedik. Yazık, canım ya kim bilir nasıl canı yandı ki böyle bir saldırıda bulundu. Bu rezilliği ne zaman görsem insan olmaktan utanıyorum. Bence de bu vahşete artık bir son versinler İspanyollar.

    YanıtlaSil
  6. Ben de haberi izleyince müstahak size dedim.

    YanıtlaSil
  7. nefret ediyorum bu boğa güreşinden.ne zevk alırlar anlamıyorum.vahşet.

    YanıtlaSil
  8. bende nefret ediyorum ..insanlıktan çıkmış bunlar.çocuklarınıda küçüklükten itibaren bu saçma sapan şeyin doğal olduğuna,eğlence olduğuna inandırarak yetiştiriyorlar.gelecekte bu çocuğun ne yapmasını beklersinki.yıllardır süregelen bu acımasızlığa gelenekleri diye ses çıkarılmaması ne acı.

    YanıtlaSil
  9. aynı fikirdeyim haberi izlerken çok kötü oldum. biraz da sinirle kızdırırsanız olacağı bu işte dedim ama yapacak birşey yok :((((


    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  10. eveeeet nihayet akıllı bir boğa çıktı ..oraya izlemeye gelenler de bu boğa kadar akıl yok ...

    YanıtlaSil
  11. 2 yıl İspanya'da yaşadım ve 1 kere bile boğa güreşi izlemeye gitmedim! arenaları hep boşken dolaştık. Dolaştıkça da içim sıkıldı. Kültürlerinin bir parçası olabilir ama o boğalara yaptıkları da kabul edilebilir gibi değil!! yazık :(
    Bu görüntüleri izlerken de ohhh!! alsın öcünü diye seyrettim valla :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)