Pages

1 Ağustos 2010 Pazar

ÇOK ŞANSLIYIM:)

İyiki Doğdun Şanslım:)

7 yorum:

  1. mutlu yıllar tatlım.Çoook mutlu ol !!!
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. CAnım benim sağlıkla yaşa sen emi iki kaşının ortasına kokulu kocaman bir öpücük benden.

    canım enişteyle aralarındaki olaya ne yalan söyleyeyim güldüm:)))
    sanırım zorlanmayı sevmiyorlar BADEM i gece balkondan içeri isteği dışında aldğımda o da yapıyor ayak bileklerimde izleri var malesef öyle yapınca bende ayyy ayyy diye ağlar gibi yapıyorum kıyamıyor herhalde ısırdığı yeri yalıyor canım yaa.

    Şanslı gerçekten adına yakışır bir yaşam sürüyor güzel ailesi ve anneciğiyle hep sağlıklı yaşasın.
    öpüyorum sizleri

    YanıtlaSil
  3. Harika,daha evvel yorum birakmaya firsat olmadi kusura bakmayin,

    Sansli`nin Dogum Gününü Kutluyor,onu sevgiyle oksuyoruz!

    YanıtlaSil
  4. Şanslı'nın doğum günü kutlu olsun. Tatilden yeni döndüm bugün bütün blog dostlarımı geziyorum. Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  5. Amanın kedilerin şanslısı iyi ki doğmuş..İsmi gibi de şanslıymışş..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)