Pages

6 Ağustos 2010 Cuma

MİLET ÇIKTI AYA BİZ GİDİYORUZ YAYA

Görsel kaynak
Evet aynen böyle biz gidiyoruz yaya!Dünya kadınlar üzerine kurulmuş.Herhangi bir kanalda reyting denilen illet düştüğü an,kadınlarla ilgili bir program yapılır.Reyting en üst safalara kadar çıkartılır.Özelliklede konu kadın erkek eşitliği olursa.Birde GÖNÜL ÇELEN'den dinleyin kadın erkek eşitliğini.Benim tabiki reytingle ilgim yok::))Bana bir çok bayan kızacaktır eminim ama benimle kaç kişi hem fikir merak ediyorum.Eskiden her ailede 3 ten aşağıya çocuk olmazdı.Recep Tayyip Erdoğan 3 desede bu artık imkansız.Çok insan cocuğunun yanına bir kardeş cesaretinde bulunamıyor.Eskiden evin babası tek başına çalışır.Kalabalık ailesini çokta güzel geçindirirdi.Biliyorumsunuz aile babasının bereketide başka olur.Ben 18 yaşımdan beri çalışıyorum.Para hep araç olarak kullanılmıştır evde.Hiçbir zaman babam ve biz kardeşler sencilik bencilik yapmamışızdır evde.Birlik beraberlik olduğu zaman evin bereketine diyecek yoktur.Babamın işinde biraz aksama olsun evde bereket hemen azalırdı.Biz bunu kardeşler olarak hissederdik.Bizim evde hep babamın dediği olur gibi gözükse de hep annemin ve biz kızların dediği olurdu.Ben gözlemliyorum bir çok ev dede böyle.Neden?Bayanlar çok biliyor diye mi?Hayır. Narin bayanların kalpleri kırılmasın diye.Ağır bir şey kaldıracağımız zaman hemen erkekler çağrılmazmı?Eşitsiniz madem kaldırsanız a.Kırın o narin parmacıklarınızı.Eşitsiniz madem girin maden ocağına çalışın.Narin bedeninizden eser kalmasın.Kas yapın tam eşit olun.Sonra sizi delikanlı diye çağırsınlar::))Ara sırada adamın biri dalsın.bir elense::))aferim aslanım desin::))Zaten az kaldı bunuda sağlayacağız yakında...Bilim adamları erkekleri doğurtturmaya çalışıyorlarya:(Her şeyin dengesini biz insanlar bozuyoruz zaten.Bu dengeyide bozun rahatlayalım.Kadın kibardır,narindir,güzeldir,estetiktir,güçsüzdür duygusaldır,nazlıdır,korunmaya muhtaçtır her şeyden önemlisi annedir vs... Eşitlik uğruna aldık her yükü erkeklerin üzerinden koşturuyoruz.Sabah çocuğu bakıcıya bırak.İşten izin al çocuğu doktora götür yada emzirmeye gel.Akşam işten çık ,çocuğun yanına boş girmeyeyim diye bakkala uğra lolipop al. koşa koşa gel çocuğu bakıcıdan al.Koş bacım koş.Ateşin üstüne tam yemek atacaksın çucucuğun karnı acıkmıştır.Hemen her şeyi bırak çocuğa mama yap.Bu arada çocuğun ağlama sesleri hiç durmamıştır.Yürütece koy durmaz,kucağa al durmaz,karşısında hokkabazlık yap durmaz.Kadıncağız tek koluyla yemek koyar ateşin üzerine.Tek koluyla da sofrayı hazırlar.Tam yemek pişer müstakbel eş gelir.Kadın hayatım ben sofrayı hazırladım sen yemeye başla ben geliyorum der.Ben meyvemizin altını değiştireceğim bile der::))Evin beyi yemeğini yerken tuz varmı hayatım der.Getiriyorum hayatım der kadın.Koşa koşa getirir tuzu.O sırada bir ağlama sesi, çocuk kayroladan düşmüştür.Kadın koşa koşa çocuğun yanına gider.Masadan bir ses korkma hayatım bu bir çocuk düşe kalka büyüyecek der.Kadın çocuğa rahatlık kazandırır onu uyutur.Evin beyi kumandayla maç izler.Saat artık geç olmuştur.Tam yemek yiyecektir artık iştahta kalmamıştır.Masayı kaldırır.Kocaya bir kahviş yapar.İçerken oh hayatım eline sağlık der kociş.Hayatım birde falıma bakamısın?der kociş.Falada bakılır::)))Kadın elini yüzünü yıkar geceliğini giyer.Hayatım der ben yatıyorum.Yatağı ısıt bende geliyorum der kociş::))Tam kadın güzel bir uykunun hayalini kurarken.Bir el onu kendine doğru çekmiştirBilmem valla bunların bazıları tahmin bazılarıda gözlem.Eşitiz eşitiz aldınız bütün hayatın sorumluluğunu koşturun bakalım.Buna alışan bazı erkekler var. Kadın çalışıyor aile babası evde çocuk bakıyor.Ne anladık şimdi.Bana beyler kızmasın hepsi böyle değil tabiki ama çoğuda böyle inanın.10 seneye yakın 3 kardeş kendi işimizi yaptık.Yanımızda çalışan 15 kişi vardı bütün evli bayanlar böyle idi.Birde eş kıskanıyorlar eve gidin cede bir sürü sorgu sual.
Alın size eşitlik:(
Bırakın erkekler üstün kalsın ya!
Delimisiniz?
Bunun tartışılması bile onur kırıcı.
Herkes üzerine biraz sorumluluk alsa yeter.

Sevgi ve sağlıkla kalın:)

6 yorum:

  1. hehe çok komikmiş ya, blogunu yeni gördüm ve kaçırmadan izleyicin oldum, bu arada bnm de bi blogum var, eger bakmak istersen

    http://aycatugce-tuna.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. haklısın hemde yerden göğe. ben eşitlik masalına inanmıyorum kadın yada erkek iyi ve saygılı bireyler olunsun yeter.
    yüreğine ,kalemine sağlık canım benim

    YanıtlaSil
  3. Ben esit filan olmayi hic istemem,düsünmedim bile!

    Birakin ben kadin olarak kalayim,ben narinim,cabuk kirilirim,agir tasiyamam,dünyanin isini yapsam yorulmam ama bir kova kömürüde tasiyamaz kollarim!

    Ama kizamiyorum esitlik isteyenlere,cok sevdigim bir insan yillardir bunun cabasinda cünkü! oda kendince hakli,hani erkeklerde bazen cok bencil oluyorlar ya o bakimdan,neyse onada alistik artik,ama kadin, kadin gibi olsun benim acimdan.(ama istedigini yapmakta özgür,tabiki...)

    ben hamileyken esimin bana ne kadar imrendigini anlatsam,onu yanlis anlamazssiniz insallah,resmen kiskaniyor,"Dünyanin en güzel duygusunu Allah bize verdigi icin"...

    Tatli bir hafta soinu diliyorum herkese...

    YanıtlaSil
  4. Ah canım ya ne güzel anlatmışsın. Sanki beni anlatmışsın :) Sürekli bir koştırmaca, bir yere yetişme telaşesi. Aslında eşitlik için göğüslediğim ve sırtlandığım bir yorgunluk da değil ama sanki hayat sürükledi bizi bu yöne doğru. İnşallah 1.5 sene sonra tazminatımı alıp işten ayrılabilme şansım olacak. İşte o zaman beyler gibi yayılıp hanımlık yapıcam :) Çocuk da yaparım kariyer de...Hepsi hikaye bu lafların. Ne yaparsan yap yine evin uşağı, temizleyeni, bakıcısı oluyosun. Wallaha doğru tespitler. Ağzına sağlık anacım.

    YanıtlaSil
  5. ---!Fashion Passion!---
    Bloguma hoş geldin.Her zaman beklerim.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Çok teşekkür ederim canım benim.Bu konuyu zaman zaman bayanların abarttığına inanıyorum.Yaradılış olarak kadınların ve erkeklerin görevleri ayrı ne kadar zorlasakta bir yere kadar.Zorladıkçada bu komik manzara çıktı ortaya...Ağlancak halimize gülelim biraz.
    Sevgiler:)


    Bir Terazi Kizi...
    Yorumun için çok teşekkür ederim canım.Fikirlerin benim için önemli.Bencil erkeklerin suçlusuda biziz bence...Bu erkekleri yetiştiren analar babalar değil mi?Yetiştirirken benim olum erkek adam.Böbürlene böbürlene büyütmüyormuyuz onları...O kişiliği onlara veren anne ve babalar.Çocukları yetiştirirken kız erkek ayırmadan yetiştirmek gerekir.Kız çocuğa yatağını toplatıyorsan erkek çocuğunada toplatacaksın.Saygı ve sevgiyi öğreteceksin.Kadın
    ların özel olduğunu anlatacaksın.Yazsam buraya sığmaz bir çok şey...Ayrıca eşiniz ço ince düşünmüş.Tebrik edyorum onu.
    Sevgiler:)

    Hayal Arkadaşlarım
    Canım benim zaten bu tempoya girmeden anlamıyorlar bayanlarda.Girdikten sonra ise fikirler değişiyor.Çalışan kadınların yükü çok fazla oluyor ve çok yıpranıyorlar.İnşallah hayal ettiğin emekliliği elde edersn.En önemlisi kendinle,kızınala ve eşinle daha çok vakt geçirirsin.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. sana yürekten katılıyorum şekerim.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)