Pages

22 Ağustos 2010 Pazar

GİDİYORUM(Biraz ara)

Merhaba arkadaşlar.Her sene olduğu gibi anneyi ziyaret zamanımız geldi.Bilmeyenler için söylüyorum,annem memletimiz olan Ordu'da...Her sene ilkbaharda gider,bizim aman anne yaman anne dememizle sonbahar,kış ayında döner.İnşallah bu senede bu konuda başarı sağlarız.Mudanya'ya gittiğimde 2 kilo almıştım.Gelir gelmez o 2 kiloyu verdim.Annem gideceğimiz günü öğrenir öğrenmez hemen özel yemekler yapar. Bizim için ki!Benim için en önemlisi elde açma cevizli baklavadır.Cevizinide içine bol koyar...Ayyyyy şimdiden başım döndü...Biraz annenin gönlünü yapalım gelelim bakalım.İnşallah hayırlısıyla gidip geliriz.Bilgisayarımı götürmeyeceğim.Bu süre zarfında internet kullanmayacağım.1-1,5 ay gibi kalacağım inşallah....Bu süre zarfında biraz kitap okumak istiyorum.Okumak için kitaplar almıştım.Aralarından seçip götüreceğim.Merak edenler için söylüyorum Şanslıda bizimle geliyor.Yolculuk yarın sabah inşallah.Sizden ricam hakkınızı helal edin.Benden helal olsun diyorum.Yola çıkıyorum sonuçta.Yarınımızın garantisi yok.Sizleri çok özleyeceğim.Dönüşte inşallah güzel anılarla dönerim.

Şanslı'yı ve beni siz de özleyin:)
Sevgi ve sağlıkla kalın:)

Görsel-GÖNÜL ÇELEN

20 yorum:

  1. canım benim iyi yolculuklar, kazasız belasız tez zamanda gel emi ? mutluluk, enerji depola bol bol.

    cevizli baklavadan bir dilim de benim için ye ve anneciğine selam söyle o güzel yanaklarından ve burusmus mis ellerinden benim için öp.

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı yolculuklar canım, kendinize iyi bakın:)

    YanıtlaSil
  3. Bitanem yollara mı düşmüş yine. sağlıkla gidin dönün. anneciğinizede sevgiler,hayırlı yolculuklar.

    özlenmezmisiniz siz ay ikinizide çok öpüyorum .

    YanıtlaSil
  4. I would like to exchange links with your site www.annekaz.com
    Is this possible?

    YanıtlaSil
  5. hayırlı yolculuklar şanslım.Hayırlısıyla git gel inşallah.Sizi özleyeceğim:)

    YanıtlaSil
  6. Ordu'ya bizden cok cok selam götürün o zaman,annenizinde ellerinden öperiz,sag salim gidip dönmeniz dilegiyle,sevgiler hepinize...

    YanıtlaSil
  7. Güle güle git arkadaşım..Ama bir buçuk ay çok uzun ara:((
    Neyse sen sağlıklı ol da bekleriz napalım..Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  8. Benim anne-baba da Ordu ESENYURTTALAR AMA BU YAZ GİDEMEDİM.kURBAN BAYRAMINA GÜVENİYORUZ BAKALIM KISMET.Benim için de tadını çıkarıverin.

    YanıtlaSil
  9. iyi yolculuklar canım .helal olsun....

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar,
    Efendim, hepimizin böyle benzer gitmeleri oluyor. Güle güle gidin ve güle güle gelin. Herşey gönlünüzce olsun. İyi bayramlar.

    YanıtlaSil
  11. Güle güle git gel canım. bol bol fotoğraf da çek de, gözümüz gönlümüz açılsın. Karadeniz çok güzel çünkü değil mi?

    YanıtlaSil
  12. pretty cool stuff here thank you!!!!!!!

    YanıtlaSil
  13. Sende sağlıkla geri dön canım

    YanıtlaSil
  14. tatlım inş. herşey keyifli gidiyordur. öpüyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Şanslı, güzellikler sizinle ve ailenizle olsun geldiğiniz görüşmek üzere sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  16. canım kadir geceniz mübarek olsun
    sevgilerimle.
    bulunduğun yerlere selam olsun öpüyorum

    YanıtlaSil
  17. Kadir geceniz hayirli olsun ins... Rabbim daha guzel gunlere erismenizi nasip eylesin...slmlar medinem

    YanıtlaSil
  18. kandilin mübarek olsun tatlım

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)